بازیزا

آموزش بازی فورتنایت Fortnite[+لینک دانلود اندروید،آیفون و کامپیوتر]

عکس آموزش بازی فورتنایت Fortnite[+لینک دانلود اندروید،آیفون و کامپیوتر]

بازی فورتنایت Fortnite از مهم ترین و پرطرفدارترین بازی های ویدئویی سبک بتل رویال می باشد. این بازی مدتی است که مورد توجه گیمرهای حرفه ای و حتی افراد مبتدی قرار گرفته است. از جمله دلایل محبوبیت بازی فورتنایت این است که بازی را می توان تقریبا در هر پلتفرمی انجام داد. اگر قصد دارید وارد دنیای بازی فورت نایت شوید با ما در بازیزا همراه باشید تا در مورد دانلود بازی فورتنایت، فورتنایت موبایل، نصب فورتنایت، دانلود فورتنایت برای کامپیوتر، شرکت اپیک گیمز فورتنایت و خرید اسکین فورتنایت صحبت کنیم.

فهرست مطالب

درباره فورتنایت

بازی منحصر به فرد فورتنایت برای نخستین بار توسط کمپانی Epic Gaming و در سال 2011 با هدف اجرا بر روی کامپیوترهای شخصی به بازار عرضه و در دسترس کاربران فعال، در عرصه بازی های کامپیوتری قرار گرفت. ایده اولیه این بازی سوم شخص با ژانری ماجراجویانه به دلیل عدم استقبال کاربران و گیمرها با شکست مواجه شد.

پس از آن کمپانی سازنده تصمیم گرفت تا با حذف کامل بخش داستانی از گیم پلی این بازی تغییری اساسی ایجاد کند و خوب به تبع توانست در مدت زمان بسیار کمی کاربران زیادی را از سراسر جهان به مجموع طرفداران این بازی اضافه کند.

Fortnite هم اکنون یکی از جنجالی ترین و پر مخاطب ترین گزینه ها در صنعت بازی های چند نفره و آنلاین است که بر روی کامپیوتر‌های شخصی، پی اس 4، ایکس باکس و گوشی های تلفن همراه قابل دسترسی و اجرا می باشد.

عکس آموزش بازی فورتنایت Fortnite[+لینک دانلود اندروید،آیفون و کامپیوتر]

بررسی گیم پلی بازی 

بازی فورتنایت به سبب داشتن گرافیکی ساده و در عین حال مهیج، صداگذاری بی نظیر شخصیت ها و مشخص بودن روند و داستان بازی در مدت زمان کوتاهی طرفداران بسیاری را از سراسر دنیا به خود جذب کرده است. 

Fortnite نیز همانند بازی پابجی و فری فایر مکس به صورت رایگان قابل دانلود می باشد و شما عزیزان می توانید این بازی را با همراهی سایر دوستان خود در ایران و یا خارج از ایران انجام دهید. البته آیتم هایی مانند Skin در بازی، مشابه بازی های دیگر ویدئویی باید خریده شوند.

روند بازی Fortnite

 این بازی همانند سایر بازی های دیگر Battle Royal به گونه ای طراحی شده است که بازیکن مورد نظر باید توسط  هواپیما، هلکوپتر و یا چتر نجات در یک منطقه ای شبیه به یک جزیره فرو آمده و به سرعت به دنبال آیتم های گوناگون بازی برای دفاع از خود باشد.

با پیشروی در مسیر بازی به مرور با بازیکنان دیگری که تعداد آن ها به 100 نفر می رسد، رو به رو می شوید. شخصیت های دیگر حاضر در بازی همگی از قهرمان های شناخته شده بوده و به همین سبب محیط بازی بسیار جذاب و متفاوت جلوه می کند. 

نقشه بازی در هر نقطه شامل آپشن های گوناگونی می باشد و بر همین اساس هر کاربر باید بتواند به مرور زمان ایده آل ترین نقطه را برای خود انتخاب کند. پس از پیروزی در هر فصل از این بازی مهیج جوایزی متعددی برای شما در قسمت بتل پس قرار داده می شود که قادر به دریافت آن هستید.

علاوه برآن اسکین های خاص و جذاب بسیاری در این بازی حضور دارند که دستیابی به آن ها نیازمند تلاش مضاعف در محیط و البته به کارگیری تکنیک های اساسی است. به یاد داشته باشید که برخی از شخصیت های بازی از ارزش بالاتری برخوردار بوده و به همین سبب برای بهره گیری از آن ها باید هزینه پرداخت کنید.

در نهایت کسی که بتواند از میان چالش های متعدد این بازی به سلامت عبور کرده و سایر بازیکنان دیگر را شکست دهد، برنده بازی خواهد شد. استودیو Epic Gaming با حفظ ژانر کمدی بازی، افزودن شخصیت های جدید ابرقهرمانی در هر فصل و همچنین باز گذاشتن دست گیمرها و کاربران در طراحی ظاهری قهرمان مورد نظرشان، موفق شد محتوای منحصر به فرد و بسیار مطلوبی را ارائه دهد.

دلایل انتخاب بازی Fortnite

  • رایگان بودن بازی (Free To Play)
  • نداشتن باگ یا مشکل فنی
  • سیستم آنتی چیت بسیار قوی
  • سیستم بتل پس (Battle Pass)
  • سهولت در یادگیری
  • سیستم ساخت و ساز (Build)
  • پشتیبانی و تبلیغات بازی توسط استریمرها و گیمرهای معروف
  • صداگذاری و گرافیک فانتزی و جالب
  • وجود مودها و ایونت های متنوع

اسکین فورتنایت چیست؟

در اکثر بازی های اکشن، شما در قالب شخصیتی در می آیید و آن را کنترل می کنید. در واقع اسکین فورتنایت، شکل و شمایل این شخصیت می باشد. اسکین به معنای پوست است و وقتی از اسکین یک کاراکتر صحبت می کنیم، در واقع به ظاهر آن شخصیت اشاره داریم. فورتنایت تنوع بالایی در اسکین ها دارد و همان طور که گفته شد، برای استفاده از بسیاری از این اسکین ها باید هزینه پرداخت کنید. اما راه هایی نیز برای دست یافتن به اسکین رایگان فورتنایت وجود دارد، که در ادامه راه های به دست آوردنشان را بازگو می کنیم.

شرکت در رویدادها

رویدادهای بسیاری توسط Epic Games در فورتنایت برگزار می شود که بازیکنان می توانند با شرکت و به پایان رساندن آن ها، آیتم های رایگان و جذاب بسیاری را دریافت کنند، که اسکین رایگان یکی از این آیتم ها است.

شرکت در جام ها و رویدادها با محدودیت زمانی

جام های متفاوت و رویدادهای زیادی با زمان های محدود در فورتنایت برگزار می شود که با شرکت در آن ها، این شانس را پیدا می کنید که آیتم های جدید را قبل از معرفی شدن در آیتم شاپ برنامه دریافت کنید، که اسکین رایگان فورتنایت نیز یک نوع از این آیتم ها می باشد.

دراپ های توییچ

اگر استریمرهای معروف فورتنایت را در توییچ دنبال کنید، این شانس را دارید تا برنده اسکین رایگان فورتنایت شوید. اکانت Epic خود را به اکانت Twitch خود لینک کرده و به دنبال دراپ هایی که در حال برگزاری هستند بگردید.

تاکتیک های پیروزی در بازی فورتنایت

در ادامه شما بازیکنان عزیز را با برخی از تاکتیک های بازی آشنا خواهیم کرد.

1. نقطه مناسبی را برای فرود آمدن در محیط بازی انتخاب کنید 

قبل از فررود آمدن نقشه محیط بازی را کاملا بررسی کرده و از فرود آمدن در نقاط بسیار شلوغ پرهیز کنید. چرا که در این نقاط تعداد بازیکنان بازی مسلما بیشتر بوده و شانس زنده ماندن شما در میان آن ها پایین خواهد آمد. بنابراین اجازه دهید تا چتر نجات و یا وسیله ای که با آن در حال پرواز هستید به مکانی دنج که به دور از دید دشمنان است برسد و سپس بپرید.

در این حالت امنیت شما تامین بوده و فرصت بیشتری را برای جمع آوری سلاح و متریال مورد نیاز برای ساخت و ساز پناهگاه خواهید داشت. البته به یاد داشته باشید که فرود آمدن در نقاط خلوت می تواند شما را برای رسیدن به نقطه مرکزی بازی به زحمت بیندازد.

عکس آموزش بازی فورتنایت Fortnite[+لینک دانلود اندروید،آیفون و کامپیوتر]

2. در انتخاب سلاح های دفاعی مناسب دقت کنید 

آیتم های تجهیزاتی با ارزش این بازی به ترتیب شامل Common، Uncommon، Rare، Epic، Legendary، Mythical می باشد که رنگ های خاکستری، سبز، آبی، بنفش، نارنجی و طلایی در تقشه بازی نشان داده می شوند. توجه داشته باشید که در اکثر مواقع تجهیزات نام برده در طبقات پایین یک ساختمان قرار دارند و دسترسی به آن ها کمی دشوار است.

3. در یک نقطه امن کمپ کنید

دویدن در این بازی هیچ گونه محدودیتی ندارد، اما با توجه به اینکه نقطه مرکزی بازی مسلما مکانی بسیار شلوغ و پرخطر است بهتر است از ترددهای بیهوده دوری کنید، چرا که در این صورت احتمال دیده شدن شما توسط بازیکنان دیگر بالاتر رفته و به تبع شانس کمتری برای زنده ماندن خواهید داشت. 

از درختان و موانع طبیعی زمین بازی برای رسیدن به نقاط هدف استفاده کرده و با سنگر گیری مناسب حریفان خود را نابود کنید و از تجهیزات آن ها برای افزایش قدرت خود بهره ببرید. علاوه بر آن می توانید با پرش های متوالی تمرکز دشمنان خود را از بین برده و چند قدمی از مرگ فاصله بگیرید.

عکس آموزش بازی فورتنایت Fortnite[+لینک دانلود اندروید،آیفون و کامپیوتر]

4. احتمال برد خود را با سنگر سازی مناسب افزایش دهید 

تجربه ثابت کرده است که ساخت پناهگاه مناسب در این بازی به اندازه جمع آوری سلاح و تجهیزات دفاعی اهمیت دارد. چرا که اگر بتوانید از ایده های متنوع ساخت سنگر الخصوص در مبارزات سخت  و رو در رو بهره ببرید چه بسا پیروز میدان خواهید شد.

متداول ترین روش ساخت جانپناه در این بازی، کشیدن چهار دیوار در اطراف و تعبیه کردن پله ای در مرکز آن است. در این حالت شما می توانید به آسانی از طریق پله ها به بالای برج ساخته شده برسید و با تسلط بیشتری بر محیط بازی دشمنان خود را مغلوب کنید. علاوه بر آن به دلیل قرار گرفتن در ارتفاع از دید حریفان خارج شده و می توانید با تمرکز بالاتری به اهداف خود در بازی فکر کنید.

5. از اختیارات خود در بازی به درستی استفاده کنید 

از آپشن هایی نظیر Small Shield Potion، Bandages، Shield Potion که به ترتیب می توانند 50 واحد، 15 واحد و 25 واحد شیلد به خط سلامتی شما اضافه کنند بهره ببرید، چرا که حتی اگر به بیشترین و با ارزش ترین سلاح های دفاعی هم مجهز باشید اما خط جان شما رو به پایان باشد، بازنده میدان نبرد خواهید بود. در زیر به بررسی هر کدام از آیتم های مذکور می پردازیم.

Medkit می تواند خط سلامتی شما را بخ طور کامل پر کند اما پس از گذشت 10 ثانیه می توانید از آن استفاده کنید. توجه داشته باشید که ظرفیت کوله پشتی همراه شما برای این آیتم تنها 3 عدد می باشد.

6. برای نبرد نهایی هر فصل از بازی آمادگی داشته باشید

بازی

 در پایان هر فصل از بازی که تقریبا تنها 10 بازیکن باقی می مانند، باید تمام حواس خود را برمحیط بازی متمرکز کنید. سنگر سازی به موقع و مناسب، زیر نظر گرفتن بازیکنانی که در اطراف شما پناه گرفته اند و البته عدم ایجاد سر و صدا و حرکات بیهوده می تواند شانس شما را برای پیروزی در میدان نبرد افزایش دهد.

دانلود و نصب بازی فورتنایت برای کامپیوتر

1. ابتدا باید حساب کاربری در ایپک گیمز داشته باشید. اگر اکانت دارید به مرحله بعدی بروید در غیر این صورت یک حساب کاربری بسازید. البته توجه داشته باشید که ایران را به دلیل تحریم ها انتخاب نکنید.

2. حالا از طریق یک مرورگر وارد حساب کاربری خود در اپیک گیمز شوید، با جستجوی بازی وارد آن شوید. در نهایت لانچر مربوط با سیستم عامل خود را دریافت کنید. یک فایل نصبی با پسوند exe دانلود می شود.

3. وقتی دانلود فایل به اتمام رسید، فایل مورد نظر را اجرا و نصب کنید. احتمالا فایل نصبی از شما اجازه می‌خواهد، که باید دکمه Yes را کلیک کنید.

4. در پنجره‌ ای که باز می‌شود روی Install کلیک کنید، تا لانچر اپیک گیمز روی سیستم عاملتان نصب و در صورت لزوم آپدیت می‌شود. در نهایت از شما خواسته می‌شود داخل نرم‌افزار اپیک گیمز، اطلاعات کاربری یعنی یوزر و پسوردتان را وارد کنید.

5. وقتی وارد محیط نرم‌افزار شدید، اسم Fortnite را سرچ زده تا وارد پروفایل بازی شوید. در صفحه‌ پروفایل فورتنایت روی دکمه‌ زرد رنگ Get که در گوشه‌ پایین سمت راست وجود دارد کلیک کنید.

6. روی سربرگ Library در منوی سمت چپ نرم‌افزار اپیک گیمز و سپس روی تصویر فورتنایت کلیک کنید.

7. در این مرحله از شما سوال پرسیده می‌شود که بازی فورتنایت کجا باید نصب شود. شما در درجه‌ اول با استفاده از Browse محل نصب فورتنایت را تعیین کنید. توصیه می‌کنیم داخل درایو C نصب نکنید. اگر مشکل حجمی ندارید، تیک Auto-Update را بزنید. در غیر این صورت اگر می‌خواهید به صورت دستی بازی را به روز رسانی کنید، این تیک را بردارید.

8. دانلود فایل اصلی بازی شروع می‌شود و پس از پایان می‌توانید از طریق شورت کاتی که روی دسکتاپ ایجاد می‌شود یا از طریق ورود به سربرگ Library در لانچر اپیک گیمز وارد بازی شوید. برای ورود بی‌دردسر به بازی بهتر است از نرم‌افزارهای VPN استفاده کنید.

دانلود و نصب بازی فورتنایت موبایل اندروید

1. داخل مرورگر گوشی با سایت Fortnite.com رفته و روی دکمه زرد رنگ دانلود بزنید.

2. حالا دکمه Get it On the Epic Games App را لمس کنید و روی پیغامی که ظاهر می شود Ok را بزنید تا دانلود آغاز شود.

3. فایل نصبی EpicGamesApp.apk که نصب شده روی گوشی را پیدا کرده و نصب کنید.

4. از Settings به Allow App installs Setting بروید و آن را فعال کنید.

5. سپس روی Install کلیک کنید تا لانچر اپیک گیمز روی گوشی شما نصب شود. بعد از نصب Open را بزنید.

6. وقتی اپیک گیمز را اجرا کردید، روی بنر بازی Fortnite ضربه بزنید و روی دکمه‌ی زرد رنگ Install ضربه بزنید.

7. اگر چنین پیغامی مشاهده کردید، روی Settings ضربه بزنید و Allow app Installs را پیدا کنید.

8. بعد Install را زده و Open را لمس کنید. حالا انتخاب کنید که فورتنایت به چه چیزهایی می‌تواند دسترسی داشته باشد.

9. در این مرحله باید مشخصات حساب کاربری‌ت خود را وارد کنید. اگر ندارید با زدن روی گزینه Create New Account بسازید.

10. اگر به صورت عادی روند ثبت نام را طی کردید، روی Sign in with Epic Games باید ضربه بزنید و آدرس ایمیل و پسورد حساب اپیک گیمزتان را وارد کنید.

11. در مرحله آخر Install را زده و روی دکمه Play ضربه بزنید.

راهنمای نصب و راه اندازی بازی Fortnite

برای دانلود و استفاده از این بازی خارق العاده باید در ابتدا یک حساب کاربری ایجاد کنید. در ادامه مطلب مراحل ایجاد اکانت شخصی برای بهره برداری بیشتر از امکانات بازی را به شما آموزش خواهیم داد.

  1. در اولین قدم به سایت اپیک گیمز مراجعه کرده و بر روی گزینه Sing in که در بالا و سمت راست صفحه قرار گرفته است کلیک کنید.
  2. به سوال مطرح شده از طرف سایت که بیان می کند آیا این بازی را در پلتفرم دیگری انجام داده اید یا خیر جواب بدهید. توجه داشته باشید که اگر در گذشته این بازی را انجام داده اید با همان اکانت پیشین خود به بازی وارد می شوید. 
  3. در این مرحله اطلاعات خواسته شده که شامل نام، نام خانوادگی، نام کاربری و رمز عبور می باشد را وارد کرده و سپس بر روی دو گزینه I have read and agree to the terms of service   و I’m Not Robot کلیک کنید.
  4. در مرحله آخر گزینه Create Account را کلیک کنید. هم اکنون شما می توانید از حساب کاربری خود استفاده کنید.

دانلود بازی فورتنایت

عکس آموزش بازی فورتنایت Fortnite[+لینک دانلود اندروید،آیفون و کامپیوتر]

دانلود رایگان بازی فورتنایت 

سخن پایانی 

در این مقاله از سایت بازیزا به بررسی جامع بازی فورتنایت و آموزش راهکارهای پیروزی در آن پرداختیم. همواره به یاد داشته باشید که تسلط بر حرکات و پیش بینی اهداف بازیکنان دیگر یکی از موثرترین شیوه های پیروزی در این بازی است.

شما عزیزان می توانید تجربیات خود را از طریق بخش نظرات سایت با ما و همراهان گرامی بازیزا به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

فورتنایت چیست؟

Fortnite یک بازی منحصر به فرد سوم شخصی با ژانری کمدی در بخش بازی های آنلاین است که تا کنون توانسته مخاصبان بسیاری را از سراسر جهان به خود جذب کند.

این بازی توسط کدام کمپانی و در چه سالی به بازار عرضه شد؟

فورتنایت برای نخستین بار در سال 2011 منتشر شد، اما با عدم استقبال مخاطبان رو به رو شده و سرانجام در سال 2017 با یک سری تغییرات اساسی قدرتمند تر از همیشه به بازار بازی های آنلاین بازگشت.

بازی Fortnite بر روی کدام پلتفرم ها قابل دسترسی و اجرا می باشد؟

این سرگرمی هیجان انگیز بر روی کامپیوتر‌های شخصی، پی اس 4، ایکس باکس و گوشی های تلفن همراه قابل اجرا می باشد.

آیا نصب و دانلود فورتنایت رایگان است؟

یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت بازی فورتنایت این است که برای تجربه‌ آن نیاز به پرداخت هیچ هزینه‌ای ندارید.

2
دیدگاه‌های نوشته

*
*

    کافه گیم ۱۴۰۱/۱۱/۰۶ پاسخ

    ممنون از این مطلب کاربردی

      moshari ۱۴۰۱/۱۱/۰۶ پاسخ

      سلام دوست عزیز ممنون از همراهی شما.