بازیزا

بهترین و بزرگترین فروشگاه های اسباب بازی جهان

عکس بهترین و بزرگترین فروشگاه های اسباب بازی جهان

معرفی بهترین فروشگاه اسباب بازی جهان به سبب افزایش تعداد فروشگاه ها و تنوع اسباب بازی ها کار بسیار دشواری است. با این وجود در این نوشته از سایت بازیزا فهرستی از خارق العاده ترین فروشگاه های اسباب بازی در سراسر جهان را به شما همراهان گرامی معرفی می کنیم، پس با ما همراه باشید.

فروشگاه اسباب بازی Hamleys در لندن

قدیمی ترین فروشگاه اسباب بازی جهان بدون شک Hamleys در خیابان رجنت لندن است. این فروشگاه هفت طبقه متشکل از اسباب بازی، صنایع دستی و ترفندهای جادویی سالانه گردشگران بسیاری را از سراسر جهان جذب می کند.

این فروشگاه در سال 1760 توسط ویلیام هملی William Hamley تاسیس و طی سال های اخیر مشکلات بسیاری را پشت سر گذاشته است. به عنوان مثال در دهه‌ی 1930 میلادی به علت رکود اقتصادی بسته شد و در طی جنگ جهانی دوم پنج بار مورد حملات بمب قرار گرفت. با این وجود به فعالیت خود ادامه داد و هم اکنون یکی از محبوب ترین فروشگاه های اسباب بازی به شمار می‌رود.

سر و صدای هواپیماهای پرنده، ربات ها، حباب های غول پیکر و اتومبیل های کنترل از راه دور در سراسر فروشگاه به گوش رسیده و هیجان بازدید از این فروشگاه را دو چندان می کند. در نظر داشته باشید که هاملیس فقط یک اسباب بازی فروشی ساده نیست بلکه در حقیقت یکی از بهترین فضاهای تعاملی جهان برای کودکان است.

اغلب پرسنل Hamleys به منظور سرگرمی کودکان و البته بزرگسالان علاقمند به حوزه اسباب بازی در قالب شخصیت های جذاب کارتون و انیمیشن به اجرا نمایش های هنری می پردازند. حضور شخصیت های محبوبی نظیر اسنوپی و چارلی براون از دیگر اتفاقات شگفت انگیز این کمپانی است.

عکس بهترین و بزرگترین فروشگاه های اسباب بازی جهان

فروشگاه Charles Ro Supply Company در آمریکا 

کمپانی خانوادگی Charles Ro Supply با بیش از 35 سال سابقه فعالیت در زمینه لوکوموتیو بزرگترین فروشگاه تجهیزات قطار در ماساچوست آمریکا است. چارلز رو بزرگترین فروشنده قطار لیونل در جهان محصولات برند های معتبری نظیر American Flyer ،ridgewerks ،SA Trains و Thomas the Tank Engine را در اختیار خریداران قرار می دهد.

فروشگاه HOBBY CO

Hobbyco بزرگترین فروشگاه سرگرمی استرالیا به عنوان سرزمین رویاهای کودکان و بهشت ​​بزرگسالان شناخته می شود. این فروشگاه فعالیت خود را از سال 1935 آغاز کرده و تا کنون با فراهم آوردن اسباب بازی های بی نظیر، مدل ها و بازی های هیجان انگیز مخاطبان بسیاری را از سراسر جهان به خود جذب کرده است.

وجود قطارهای پرواز اسکاتلندی و موتورهای بخار واقعی Wilesco و جدید ترین تکنولوژی ها در صنعت بازی و اسباب بازی در این مکان نشان دهنده ترکیب خلاقانه و منحصر به فرد محصولات مدرن و سنتی است.

فروشگاه اسباب بازی LEGO

عکس بهترین و بزرگترین فروشگاه های اسباب بازی جهان

عظیم ترین فروشگاه لگو جهان با مساحت 9800 فوت به تاریخ نوامبر سال 2016 در لندن افتتاح شد. این فروشگاه اسباب بازی شامل مدل‌های غول پیکر لگو نظیر قطار زیرزمینی لندن با 637903 قطعه یا یک مدل 20 فوتی از بیگ بن با یک ساعت کاملا واقعی در قسمت فوقانی است.

لگو عظیم ویلیام شکسپیر از دیگر جاذبه های این فروشگاه عجیب است که در ساخت آن از 637903 آجر لگو استفاده شده است. در این فروشگاه می توانید پرتره موزاییکی LEGO منحصر به فرد خود را با مجوز LEGO Mosaic Maker تهیه کرده و برای یک عکس شگفت انگیز در کنار آجرهای رنگارنگ LEGO آماده شوید.

فروشگاه LARK TOY

Lark Toys واقع در شهر کلوگ یکی از معتبر ترین فروشگاه های اسباب بازی خانوادگی در ایالات متحده است. بخشی از این فروشگاه عظیم با 20000 فوت مساحت خرده فروشی و بخشی دیگری از آن شهربازی است. فروشگاه Lark در سال 1983 با هدف فروش اسباب بازی های چوبی دست ساز افتتاح شد اما بخش فروش آن طی سال های گذشته به سبب تنوع محصولات بازی گسترش یافته و در حاضر یکی از بهترین فروشگاه های ارائه دهنده اسباب بازی های نوین و دیجیتال می باشد.

چرخ و فلکی با حیوانات رنگ شده، زمین گلف، کتابخانه‌ کودک، موزه اسباب بازی های گران قیمت و یک شکلات فروشی بسیار هیجان انگیز از سری امکانات این فروشگاه اسباب ‌بازی است. علاوه بر آن مدل های متنوعی از اسباب ‌بازی ‌های سنتی و عروسک‌ های خیمه شب بازی در این مکان وجود دارند.

از دیدگاه بازدید کنندگان چرخ فلک چوبی طراحی شده توسط Don Kreofsky از بهترین بخش های این فروشگاه است چرا که با پرداخت هزینه ای ناچیز کودکان و بزرگسالان می توانند بخشی از تاریخ سرزمین مینه سوتا را تماشا کرده و از آن لذت ببرند.

فروشگاه NEW CHINA CHILDREN

فروشگاه اسباب بازی New China در خیابان Wangfujing شهر پکن واقع شده است. این فروشگاه در سال 1956 راه انداری شده و در زمینه محصولات کودک در کشور چین از اعتبار بالایی برخوردار است.

NEW CHINA CHILDREN در شش طبقه طراحی شده و شامل کتاب ها و مجلات، وسایل کودک و از همه مهم تر اسباب بازی های جذاب و متناسب با سایر گروه های سنی است. نکته قابل توجه در این اسباب بازی فروشی اختصاص دادن یک طبقه کاملا انحصاری به کالاهای مقرون به صرفه می باشد..

فروشگاه FAO SCHWARZ

عکس بهترین و بزرگترین فروشگاه های اسباب بازی جهان

تجربه یک خرید خارق العاده در FAO Schwartz واقع در خیابان پنجم درست از جایی شروع می شود که یک جفت سرباز اسباب بازی با لباس هوشمند درها را باز می کنند تا بتوانید وارد شوید. این فروشگاه که بیش از 150 سال پیش راه اندازی شده است شامل طیف وسیعی از اسباب بازی و مناسب برای کودکان و نوجوانان است.

FAO Schwarz یک برند معتبر آمریکایی در صنعت بازی است که به سبب اسباب بازی های سطح بالا، تجارت تعاملی و ادغام برند مشهور است. Schwarz بزرگ ترین و قدیمی ترین فروشگاه اسباب بازی در NYC است که تجربه تماشای مراحل ساخت انواع اسباب بازی را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می دهد.

علاوه بر آن این فرصت وجود دارد که مشابه عروسکی در کارخانه مادام الکساندر شوید و یا یک عروسک ماپت معتبر در کارگاه Muppet Whatnot طراحی کنید.

FAO قبل از تعطیلی موقت فروشگاه خیابان پنجم در ژانویه 2004 در سال 2003 ورشکستگی خود را اعلام کرد. سپس مجددا به این صنعت هیجان انگیز بازگشت و در سال 2009 Toys “R” Us را خریداری کرد اما مجددا با شکست مواجه شد. این کمپانی در نهایت توسط گروه Three Sixty خریداری و فروشگاهی جدیدی در تاریخ نوامبر 2018 افتتاح شد.

فروشگاه HOSPITAL DE BONECAS

همان طور که می دانید بسیاری از فروشگاه های اسباب بازی جهان در بخش فروش فعالیت می کنند در حالی که این برند به رابطه میان اسباب بازی و صاحب آن اهمیت می دهد. بیمارستان de Bonecas عروسک های محبوب و سایر اسباب بازی ها را بازیابی و ترمیم می کند.

با یک ارزیابی دقیق بازوها دوباره متصل می شوند، چشم ها عوض می شوند و یک اسباب بازی محبوب به آغوش صاحبش بازگردانده می شود. Hospital de Bonecas از سال 1830 بخش فروش عروسک های Mariquita Perez و Paola Reina از اسپانیا و محصولات Schild Krot از آلمان را به تجارت خود اضافه کرد.

فروشگاه اسباب بازی MEGA PLAZA

در MEGA PLAZA اسباب بازی های متنوعی از برند های مختلف به صورت نو و کارکرده یافت می شود. علاوه بر محصولاتی نظیر اکشن فیگور و اسلحه های BB برای بزرگسالان، بازی و اسباب بازی های خارق العاده ای نیز با قیمت مناسب برای کودکان وجود دارد.

کمپانی DISNEY

دیزنی انگلستان بزرگترین فروشگاه در سطح اروپا است که مشابه قصر یک پرنسس با ساعتی متحرک طراحی شده است. تجربه بازدید و حضور در فروشگاه های DISNEY برای کودکان قطعا مشابه زندگی در یک سرزمین تخیلی است چرا که پری تینکربل بر روی دیوارها پرواز می‌کند، میکی ماوس و دانِلد نیز از فروشگاه محافظت می‌کنند.

اجرای نمایش در قسمت های متفاوت فروشگاه، برگزاری کلاس‌های انیمیشن، قصه‌گویی و حتی اجرای تئاتر و البته بازدید از فضاهای حیرت انگیزی نظیر ساعت بیگ بن و کلیسای سنت پال از دیگر جاذبه های دنیای DISNEY است.

فروشگاه AMERICAN GIRL

عکس بهترین و بزرگترین فروشگاه های اسباب بازی جهان

این فروشگاه در برج آبی شیکاگو واقع شده و عنوان بزرگترین فروشگاه اسباب‌ بازی دخترانه در آمریکا را به خود اختصاص داده است. این فضا کاملا مناسب عاشقان عروسک و افرادی است که از طراحی عروسک دلخواه خود، تی‌ شرت ‌های دخترانه، ظاهر شدن تصویرشان بر روی جلد مجله سوغاتی AMERICAN GIRL و تماشای آرایش مو عروسک ها لذت می برند.

کمپانی STEIFF در آلمان

مشهورترین سازنده‌ عروسک‌ خرسی تدی در جهان کمپانی STEIFF است که برای نخستین بار سال 1880 در آلمان تأسیس شد. عروسک‌ های تدی برای اولین بار در آمریکا و پس از ریاست جمهوری تئودور روزولت ساخته شدند و در طی این زمان موفقیت‌ های بی شماری را کسب کردند.

موزه‌ Steiff این امکان را در اختیار کودکان قرار می دهد تا از حیوانات متعددی که در طی زمان‌ های مختلف به وجود آمده اند دیدن کنند. در کنار موزه فروشگاه بزرگی برای خرید انواع حیوانات Steiff نظیر خرس های کلاسیک و زرافه های غول پیکر زیبا وجود دارد.

فروشگاه PLAYTHINGS ETC

طراحی این فروشگاه بی نظیر شبیه یک سفینه فضایی بوده و شامل 3000 اسباب بازی جذاب برای سنین مختلف است. اگر به دنبال آثار کلاسیک قدیمی، اسباب بازی های مربوط به آینده و یا آزمایش علمی هستید پیشنهاد می کنیم از PLAYTHINGS ETC بازدید کنید.

کمپانی BARBIE

عکس بهترین و بزرگترین فروشگاه های اسباب بازی جهان

اولین فروشگاه رسمی باربی در سال 2007 در منطقه بوینس آیرس آرژانتین افتتاح شد. این کاخ صورتی که یکی از رویایی ترین فروشگاه های اسباب بازی کودکان محسوب می شود، شامل جواهرات باربی، لباس ها و البته اقسام گوناگونی از عروسک های باربی است. کودکان می توانند از بخش های مختلف BARBIE بازدید کرده و در غالب یک باربی زیبا تجربه بی نظیر و لذت بخشی را بدست آورند.

فروشگاه اسباب بازی TOYS “R” US

TOYS “R” US با بیش از 110000 فوت مساحت به عنوان بزرگترین فروشگاه اسباب بازی در جهان شناخته شده و دارای تعداد بی شماری اسباب بازی، از بازی های کلاسیک چوبی گرفته تا آخرین بازی های ویدیویی و الکترونیکی است. علاوه بر هزاران مدل اسباب بازی، این فروشگاه دارای چرخ و فلکی با ارتفاع 60 فوت و 14 اتومبیل است.

محصولات کمپانی اپل، بازی های ویدیویی و وسایل الکترونیکی سونی، عروسک های کودکانه، اسباب بازی های مخملی و بازی های رومیزی تنها بخشی از کالاهای این فروشگاه است. در صورتی که کودک شما علاقمند به بازی های تعاملی است پیشنهاد می کنیم به تماشای پارک ژوراسیک، ROBOTGALAXY ، Astro Kids و Fashion Angels بروید.

فروشگاه KIDDY LAND

از زمان افتتاح KIDDY LAND در نوامبر 1950 این کمپانی به یکی از فروشگاه های برجسته در Harajuku تبدیل شده است. از دهه 1950 میلادی تحت عنوان یک کتاب فروشی ساده آغاز به کار کرد و هم اکنون بیش از 80 نمایندگی را در سراسر کشور ژاپن به خود اختصاص داده است.

موجودی محصولات فروشگاه همواره در حال تغییر است و همین امر سبب می شود در هر بازدید از این سرزمین اسباب بازی تجربه خرید منحصر به فردی را بدست آورید. این جا مکانی است که رویاها ساخته و به واقعیت تبدیل می شوند. Kiddy Land محل زندگی عروسک ها، اسباب بازی های لمسی، حیوانات خزدار، اکشن فیگورها، گودزیلا ها، Hello Kitty ،Doraemon و… است.

کمپانی KIDS CAVERN

KIDS CAVERN در اواخر سال 2012 در Sands Coati Central ماکائو افتتاح شد. شرکت معماری Callison با درخواست New Yaohan برای ایجاد یک فروشگاه متمایز با روحیه بین المللی اقدام به طراحی KIDS CAVERN کرد. فضای بیرونی Kid’s Cavern دارای ورودی ها و پنجره های دایره ای بازیگوش و رنگ ها و الگوهای منحصر به فردی است که در صورت تقاضا تغییر می کنند.

در زمین این فروشگاه بیش از دوازده سبک از کاشی های رنگی به منظور ایجاد مسیری شاخص مانند جاده آجری Dorroty استفاده شده است. این فروشگاه با 35000 فوت مربع بزرگ ترین فروشگاه تم در ماکائو و محل زندگی Princess Beauty House و Toy’s Kingdom است.

فروشگاه HAMLEYS پکن

سرزمین HAMLEYS با مساحت 10700متر مربع شامل آثار کلاسیک کودکانه مانند Peppa Pig ،Nerf ،Disney و My Little Pony است. البته انتظار مخاطبان صنعت بازی از این برند به سبب موقعیت قرار گیری آن در شهر پکن بسیار بالا تر از فروش جزئی یک سری اسباب بازی است و در همین راستا یک نمایشگاه لگو به مساحت 240 متر مربع، میدان تیراندازی Nerf و حتی یک گودال توپ نیز در این فروشگاه طراحی شده است.

کلام پایانی

یکی از بهترین تجربیات کودکانه حضور در بزرگترین فروشگاه های اسباب بازی جهان است. در این نوشته از سایت بازیزا به معرفی بهترین و بزرگترین فروشگاه های اسباب بازی در جهان پرداختیم. تجربه شما از حضور در چنین فضایی چیست؟ همراهان گرامی شما می توانید نظرات و تجربیات خود را از طریق بخش کامنت سایت با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول در زمینه بهترین فروشگاه های اسباب بازی

بزرگترین فروشگاه اسباب بازی دنیا کدام است؟

قدیمی ترین و بزرگترین فروشگاه اسباب بازی در جهان Hamleys در خیابان رجنت لندن است.

اولین فروشگاه رسمی باربی در کجا افتتاح شد؟

اولین فروشگاه رسمی باربی در سال 2007 در منطقه بوینس آیرس کشور آرژانتین تاسیس شد.

جاذبه های شگفت انگیز کمپانی دیزنی چیست؟

اجرای نمایش در قسمت های متفاوت فروشگاه، برگزاری کلاس‌های انیمیشن، قصه‌گویی و حتی اجرای تئاتر و البته بازدید از فضاهای حیرت انگیزی نظیر ساعت بیگ بن و کلیسای سنت پال از جاذبه های دنیای DISNEY است.

0
دیدگاه‌های نوشته

*
*