بازیزا

آموزش بازی متاورسی یوفو UFO Gaming

بازی یوفو

یوفو یک بازی مبتنی بر بلاک چین می باشد، که در Dark Metaverse ساخته شده است. در واقع اگر بخواهیم یکی از بهترین پلتفرم های بلاک چین برای بازی را مثال بزنیم، قطعا UFO یکی از آن ها است. این بازی غیرمتمرکز سعی دارد، مرز بین بازی های سنتی و صنعت بازی های بلاک چین را از بین ببرد. بازیکن با بازی در این پلتفرم جایزه کسب می کند و این جایزه ها در بازی به شکل توکن های NFT به او تعلق می گیرند. در این مقاله از بازیزا قصد داریم تا به طور مفصل به بازی یوفو و نحوه انجام آن بپردازیم پس با ما همراه باشید.

فهرست مطالب

ارز یوفو UFO چیست؟

ارز یوفو Ufo یک توکن کاربردی برای پلتفرم بازی جهت کسب درآمد (P2E) به نام بازی UFO می باشد و براساس DAO ساخته شده است. می توان گفت پر کردن شکاف بین بازی های سنتی و بلاک چین از ویژگی های جدید این بازی است. بازیکن در حین بازی می تواند به کسب دارایی های دیجیتال بپردازد. در حقیقت بازی هایی که در Dark Metaverse ساخته شده اند، دنیایی را به تصویر می کشند که در آن گیمر می تواند تکه ای از یک سیاره را خریده و با انجام فعالیت های خاص کسب درآمد کند.

Super Galactic یکی از سیاراتی است که بر روی شبکه اتریوم ساخته و با یک راه حل بسیار مقیاس پذیر در لایه 2 پالی گان ترکیب شده است. برای بازی Super Galactic به شخصیتی نیاز دارید و این شخصیت همان NFTهایی هستند که به عنوان UFOeps شناخته می شوند. البته قبل از ایجاد UFOeps باید مزارع Plasma را با استفاده از توکن اصلی بازی توسعه دهید.

راه های درآمدزایی در UFO

اگر به بازی های کهکشانی و فضایی علاقمند هستید، UFO Gaming یکی از بهترین بازی های P2E برای کسب درآمد می باشد. البته این بازی تنها به کسب درآمد ختم نمی شود و کاربر قطعه زمین خود را در سیاره متاورس بازی می تواند خریده و هر زمان خواست بفروشد. همچنین بازیکنان می توانند به خرید و فروش NFT که شامل سلاح و کارکترها است، بپردازند. NFTهای شخصیتی موجب می شوند تا کارکترهای این بازی خاص بوده و مالکیت هر کارکتر به یک نفر مربوط شود. بر خلاف بازی های سنتی، این بازی دارای سیستم رتبه بندی بازیکنان نیز می باشد. یعنی با فعالیت بیشتر هر بازیکن UAP بیشتری کسب می کند، در رتبه های بالاتری قرار می گیرد و به جوایز و ویژگی های بیشتری دسترسی پیدا می کند.

داستان بازی در دارک متاورس، یک دنیای نابود شده است، که در آن موجودات بیگانه قصد دارند هرج و مرج و تخریب کنند. انجام بازی به یک شخصیت ان اف تی UFOep نیاز دارد. گفتنی است ابتدا رویداد کیهان (cosmos) توزیع اولیه ان اف تی Origin UFOep را انجام داده، سپس انتشار Origin UFOep NFT به طور مداوم کاهش می یابد.

علاوه بر این، تنها راه برای ایجاد UFOepها استفاده از امتیازهای پلاسما می باشد، که با انجام وظایف و ماموریت های درون بازی و کسب توکن های UAP به دست می آیند. با این حال، UFOepها در نهایت در بازار آزاد در دسترس خواهند بود. همچنین گیمرها می توانند از UAPها برای کمک به پیشرفت و پرورش قبیله خود استفاده کنند، که شانس کسب درآمد از طریق ماموریت ها را افزایش می دهد.

روند بازی یو اف او

بازی با خرید یک کارکتر و یک سری ویژگی ها از کیف پول متامسک و به وسیله ارز دیجیتال اتریوم و یو اف او آغاز می شود. گیمر با انجام ماموریت ها و برنده شدن در مسابقات گروهی، جایزه دریافت می کند، در نهایت نیز این جایزه ها را می توان به ارز دیجیتال تبدیل کرد. همان طور که گفته شد، بازیکن می تواند زمین خود را در سیاره بازی خریده و بعد بفروشد. سلاح ها و منابعی هم که در بازی به دست می آیند، قابلیت معامله با NFT را دارند.

DAO در بازی UFO چیست؟

به کمک DAO دارندگان توکن UFO حق رای خواهند داشت و در تصمیم گیری های آینده سهیم می شوند. همچنین قراردادهای هوشمند، UFO Gaming توسط Hacken به درستی حسابرسی می شود، در نتیجه از امنیت بالایی برخوردار می باشد.

1

آموزش کامل بازی

ابتدا برای شروع بازی ارز Ufo که در این پلتفرم به عنوان اصلی ترین توکن اکوسیستم یوفو گیم شناخته می شود، را می خرید. حالا این ارز یا جفت ارز معاملاتی آن یعنی اتریوم را در شبکه Cosmos استیک می کنید. اولین و اصلی ترین بازی عرضه شده UFO Gaming با نام Super Galactic شناخته می شود، که یک بازی Play To Earn است. بنابراین به این نکات توجه کنید:

  • بازی Super Galactic به عنوان بازی اصلی شبکه UFO معرفی شده است.
  • یک سیستم رتبه بندی در رابطه با توکن های غیر قابل تعویض (UFOeps) وجود دارد.

سیستم Ufo Gaming از سه توکن استفاده می کند:

توکن UFO

این توکن به عنوان توکن اصلی UFO شناخته و پایه اصلی اکوسیستم بازی UFO محسوب می شود. همچنین برای کسب امتیاز پلاسما Plasma Points و توکن های UAP ضرروی است. از طرفی توکن UFO برای مبادله شخصیت ها، سلاح ها و سایر دارایی های داخل بازی در بازار NFT یواف او گیمینگ کلیدی می باشد. توکن UFO برای پرورش UFOepها و شرکت در عرضه اولیه صرافی هم اهمیت دارد.

توکن U0AP

توکن UAP که دومین توکن در سیستم سه توکنه است، از طریق اتمام ماموریت های روزانه بازی Super Galactic به دست می آید و گیمر به کمک آن می تواند سربازان خود را توسعه دهد. علاوه بر این UAPها در بازار آزاد مانند توکن UFO به صورت آزادانه قابل مبادله هستند.

امتیازهای Plasma Point

این توکن ها از طریق استیک ارز یوفو به دست می آیند و برای ایجاد NFTهای نادر Origin UFOep هم ضروری هستند. گیمر برای ایجاد امتیاز پلاسما، باید توکن های UFO-ETH LP را در یک استخر سهام گذاری سوپرگلکتیک قفل کند. تعداد امتیازهای پلاسمایی که بازیکن می تواند دریافت کند، متناسب با سهم آن ها از کل سهام در استخر، مدت زمان قفل شدن و استخر انتخابی آن ها است.

دلیل منحصر به فرد بودن بازی ufo

می توان گفت دو دلیل اصلی وجود دارد که این بازی توانسته در رتبه بهترین بازی های متاورسی جهان قرار بگیرد:

استفاده از سازمان غیرمتمرکز DAO

همانطور که در تعریف DAO گفته شد، بازی یوفو به وسیله DAO سازماندهی شده است و از یک سیستم تحت کنترل جامعه استفاده می کند. کاربران در پلتفرم UFO می توانند، ایده هایی برای کمک به پیشرفت پروژه ارائه دهند و در تصمیمات مهم آینده بازی نیز سهیم شوند. این موضوع به قدری حائز اهمیت است که تعداد بازیکنان فعال در این پلتفرم به صورت روزانه بیشتر می شود.

ترکیب بازی های سنتی با متاورس

از جمله دلایل منحصر به فرد بودن این بازی ترکیب بازی ساده و قدیمی با فناوری متاورس است. مثلا بازیکن درDark Metavers می تواند، در یک سیاره ساختگی زمین های مجازی خریده و آن را گسترش دهد. سبک بازی با بازی سندباکس شباهت زیادی دارد، چرا که در آن بازیکن می تواند قطعه زمینی را خریده و آن را با افراد دیگر مبادله کند. این زمین ها در قالب توکن های شبکه ERC-V21 اتریوم می باشند.

3

استیکینگ و فارمینگ ارز UFO

برای استیکینگ ارز یوفو باید آن ها را داخل یک قرارداد هوشمند Plasma Points قفل کنید. Plasma Points می توانند متعاقبا برای ایجاد NFTهای بسیار غیرمعمول به نام Origin UFOeps مورد استفاده قرار بگیرند. Plasma Points برخلاف UFO، UAP و NFT قابل معامله نخواهد بود، زیرا به طور خاص برای بازی Super Galactic ساخته شده اند.

ارز ufo تقریبا 25 درصد از استیک Plasma Point را اعطا می کند، در حالی که استیکینگ در استخر UFO-ETH LP می تواند 75 درصد از پاداش را بدهد. هر کس بیشترین سهم را در هر بلوک داشته باشد، بیشترین Plasma را دریافت می کند. اگر کاربر سرمایه خود را برای مدت طولانی تری نگه دارد، سهم بیشتری را به دست خواهد آورد.

صنعت بازی کسب درآمد در کمتر از یک سال است که به یک امپراتوری میلیارد دلاری تبدیل شده است، که می توان گفت همه این ها به لطف بازی معروف اکسی اینفینیتی است، که با میلیاردها فروش و هزاران کاربر فعال در این حوزه پیشرو است.

سوپرگلکتیک چیست؟

سوپرگلکتیک یک پلتفرم غیرمتمرکز بازی اجتماعی بین کهکشانی و بازی برای کسب درآمد در اکوسیستم یو اف او گیمینگ است. این ترکیب از عناصر بازی نقش آفرینی (RPG)، بازی واقعیت جایگزین (ARG) و یک بازی اکشن برای ایجاد یک تجربه کامل از بازی رمزارز استفاده می کند. گیمرها می توانند، ابرسربازان دیجیتال (Digital Super Soldiers) را پرورش دهند و آن ها را وارد نبرد کنند.

سوپرگلکتیک روی بلاک چین اتریوم کار می کند، اما روی راه حل لایه دوم پالی گان هم عمل می کند. بر این اساس، بازی از زمان های تراکنش فوق العاده سریع با حداقل هزینه گس برخوردار است. علاوه بر این کاربران برای همیشه کنترل کامل تمام دارایی ها و توکن های داخل بازی را در دست دارند.

سیستم رتبه بندی

هدف سیستم رتبه بندی تضمین رشد یکپارچه و حفظ یک سیاست اقتصادی پایدار است. گیم پلی روزانه امتیاز NFTهای شخصیت های درون بازی را افزایش می دهد. هر چقدر امتیاز گیمر بالاتر باشد، به ماموریت ها و جستجوهای بیشتری دسترسی پیدا می کند. علاوه بر این رتبه های بالاتر به بازیکنان کمک می کند تا جوایز UAP بیشتری کسب کنند.

بر این اساس، هرچقدر بیشتر بازی کنید، درآمد بیشتری کسب می کنید. لازم به ذکر است که توکن های غیر قابل تعویض بازی با کسب رتبه بندی بالاتر ارزش فزاینده ای پیدا می کنند. کسب جوایز بیشتر UAP به بازیکنان این امکان را می دهد تا قبیله ای از شخصیت های ویژه خود را پرورش دهند.

سهام گذاری در UFO GAMING

بازیکنان می توانند توکن های UFO یا UFO-ETH LP خود را برای کسب امتیازهای پلاسما سهام گذاری کنند و بعدا از آن ها برای ایجاد توکن های تعویض ناپذیر UFOep بهره ببرند. دو استخر سهام گذاری به نام های UFO و استخر UFO-ETH LP وجود دارند. استخر UFO سهام گذاری، به بازیکنان امکان می دهد به 25 درصد از استخر امتیاز پلاسما دسترسی داشته باشند. با این حال میزان دسترسی بازیکنان به امتیازهای پلاسما در استخر UFO-ETH LP حدود 75 درصد می باشد.

یک حسن مهم که باید به آن اشاره کرد این است که، بازیکنان می توانند بین پاداش های ترکیبی انعطاف پذیر یا قفل شده، با پاداش های قفل شده ای که دو برابر امتیاز پلاسما است، یکی را انتخاب کنند.

2

توکن های غیرمثلی UFOep

با ِکشت امتیازهای پلاسما، بازیکنان می توانند توکن های تعویض ناپذیر اصلی مانند UFOepها را به دست آورند. توکن های غیرمثلی UFOep از نظر تعداد محدود هستند و به سرمایه گذاران اولیه پلتفرم با شخصیت های ویژه و رتبه بندی بالاتر انگیزه می دهند. بر این اساس، UFOepها در نبرد، عملکرد فوق العاده ای دارند. علاوه بر این، توکن های تعویض ناپذیر Origin UFOep در طول عرضه اولیه صرافی “کازماس” بالاترین آمار را دارند و نمی توانند رشد کنند، که این مسئله باعث کمیاب شدن آن ها می شود.

پیش بینی آینده ارز UFO

یوفو گیمینگ توسط جامعه رهبری می شوند و همه چیز را در دنیای دیجیتال فعلی ارائه می دهند. این موارد شامل بازی کسب درآمد، سرزمین های مجازی، NFT، بازی و یک لانچ پد IDO است. در واقع صنعت بازی برای کسب درآمد در کمتر از یک سال به امپراتوری میلیارد دلاری تبدیل شده و همه اینها به لطف بازی هایی مانند یوفو می باشد.

اعلام خبر اخیر صرافی کوکوین (KuCoin) در مورد این ارز، موجب شده تا قیمت ufo را حدود 25 درصد افزایش دهد. این توکن به شتاب خود ادامه می دهد و اگر سرعت فعلی خود را حفظ کند، ممکن است قیمت آن در هفته های آینده افزایش جالبی داشته باشد.

کلام آخر

توکن UFO Gaming از معدود توکن هایی است که به عنوان توکن متاروس هنوز ارزش آن به یک سنت نرسیده است. این امر ممکن است به شما یک تصور اشتباه بدهد و شما را از سرمایه گذاری در این بازی منصرف کند، اما در نظر داشته باشید که بیت کوین هم در ابتدای کار ارزش چندانی نداشت. یوفو با هدف پر کردن شکاف بین دنیای بازی های سنتی و اکوسیستم بازی بلاک چین ایجاد شده است.

بازی برای کسب درآمد سوپرگلکتیک انگیزه های اقتصادی نوآورانه را با اکشن بودن بازی، مالکیت زمین های مجازی، توکن های کمیاب کلکسیونی تعویض ناپذیر (NFT) و امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) ترکیب می کند. علاوه بر این گیمرهای این شبکه هم، از سرعت تراکنش های آنی و کارمزد تراکنش بسیار کم بهره می برند.

یو اف او گیمینگ از همکاری با پروژه های دیگر استقبال می کند و خدمات مختلفی را برای ادغام یکپارچه با بازی های دیگر ارائه می دهد. همچنین UFO در آینده قصد دارد با شرکت های بزرگ بازی های ویدئویی معمولی نیز همکاری کند، تا روند پذیرش بازی های بلاک چین آسان تر شود و موفقیت های بیشتری را کسب کند. علاوه بر این تحلیلگران اعتقاد دارند با توجه به مزایا و ویژگی های منحصر به فرد UFO، قیمت آن بسیار کمتر از ارزشش بوده و ممکن است در آینده با یک جهش بزرگ قیمت روبرو شود.

سوالات متداول

بازی یوفو در چه زمینه ‌ای است؟

بازی یوفو یک بازی کهکشانی و فضایی است و تنها به کسب درآمد ختم نمی شود، بلکه گیمر می تواند زمین خود را در این بازی خرید و فروش کند.

دلیل منحصر به فرد بودن یوفو چیست؟

یوفو از یک سیستم تحت کنترل جامعه استفاده می کند که کاربران می توانند نظرات و ایده های خود را در آن مطرح کنند.

بازی UFO دارای چند توکن می باشد؟

بازی یوفو دارای سه توکن اصلی UFO، UAP و Plasma Point می باشد.

0
دیدگاه‌های نوشته

*
*