بازیزا

بازی کالاف دیوتی[+دانلود برای موبایل اندروید+کدهای تقلب و هک]

بازی کالاف

بازی کالاف دیوتی از سری بازی های معروف، اکشن، تفنگی و پرطرفدار می باشد، که از سال 2003 تا کنون بیش از 15 نسخه مختلف از آن در اختیار مخاطبان قرار گرفته است. call of duty از محبویت ترین بازی های کمپانی اکتیویژن است که اخیرا بسیار مورد توجه گیمرها و منتقدان قرار گرفته است. این بازی جذاب می تواند ساعت ها گیمرهای حرفه ای را سرگرم کند. اکنون نسخه 14 این بازی مهیج، جدیدترین نسخه موجود در بازار می باشد.

کالاف یک بازی آنلاین مانند بازی های پابجی، فورتنایت و مدرن کمبت 5 می باشد که در آن گیمرها در سراسر جهان با هم به رقابت و مبارزه می پردازند و برای پیروزی با چالش های زیادی روبه رو می شوند. بازی Call Of Duty موبایل هم از بهترین بازی های تفنگی است که از سال 2019 منتشر شد و بیش از 300 میلیون نسخه از آن برای دانلود روی گوشی های Android و Ios در اختیار علاقمندان قرار داده شده است. در این مقاله از بازیزا با ما همراه باشید تا به طور کامل این بازی مهیج را مورد بررسی قرار دهیم.

فهرست مطالب

بازی call of duty چیست؟

بازی ندای وظیفه یا call of duty زیر مجموعه ای از بازی های ویدیویی تیراندازی که به shooter video games معروف هستند. بازی های ویدیویی تیراندازی یا shooter video games زیر مجموعه ای از بازی های ویدیویی اکشن می باشند که تمرکز شان بیشتر به شکست دادن دشمن های کارکتر مورد نظر با استفاده از اسلحه هایی است که به بازیکن داده می شود. معمولا این اسلحه و ابزارها، سلاح های گرم یا اسلحه های دور برد هستند.

ترکیبی از دیگر ابزارها مانند نارنجک برای برخورد غیر مستقیم، زره برای محافظت و دفاع بیشتر، یا تجهیزات جانبی مانند دوربین شکاری برای تغییر عملکرد اسلحه نیز وجود دارد. منبع مشابهی که در بیشتر بازی های ویدیویی تیرندازی وجود دارد مهمات، زره و سلامتی کارکتر است، که اگر سلامتی کارکتر به خطر بیفتد، منجر به باخت گیمر می شود. ارتقاهایی در بازی وجود دارد که  باعث تقویت اسلحه های کارکتر بازی می شود تا به شما برای پیروزی کمک کند. با توجه به این توضیحات، می توان گفت بازی call of duty یک بازی در دسته بازی های جنگی و تیر اندازی یا همان  shooter video games است.

گیم پلی بازی

این بازی چهار بخش اصلی دارد:

  • بخش مولتی
  • بخش بتل رویال
  • کاستوم
  • بازی call of duty

خود بخش مولتی شامل چند بخش زیر است:

  • team deathmatch
  • ranked,frontline
  • hardpoint
  • Domination

این بخش‌ها در نقشه‌های معروف و متنوع سری بازی‌های Call of Duty قابل بازی هستند که بازیکنان به صورت دو تیم پنج نفره یا به اصطلاح 5v5 با یکدیگر رقابت می‌کنند. نقشه‌های اثر از بازی‌های Modern Warfare و Black Ops به این بازی اضافه شده‌اند که شامل نقشه‌های معروف Hijacked و Crash می‌شوند. نقشه‌های بازی به خوبی برای ۱۰ بازیکن طراحی شده است و بازیکنان رقابت جذاب و مهیجی را با یکدیگر تجربه می‌کنند.

بازیکنان در بخش Loadouts می‌توانند سلاح‌های خود را انتخاب کنند و با توجه به سلیقه خود سلاح‌های مورد نظرشان را در یک بسته ذخیره کنند. در این میان، رویدادهای گوناگونی به صورت هفتگی در بازی برگزار می‌شود که بازیکن با انجام آنها جوایزی دریافت خواهد کرد. همچنین، بخش Multiplayer سرورهایی پر از بازیکن دارد و بازیکنان بدون مشکل وارد مراحل بازی می‌شوند. البته ناگفته نماند در طول بازی مشاهده شده به دلیل نبود بازیکن، روبات‌هایی جایگزین بازیکن شده و تیم‌ها تکمیل شده است، اما رفته رفته با افزایش بازیکنان حاضر در بازی تعداد روبات‌ها در این بخش کمتر شده است و بازیکنان واقعی بیشتری در بازی حضور دارند. به نظر من بودن روبات در بازی موبایل Call of Duty: Mobile اختلالی در تجربه بازیکن ایجاد نکرده است، به این دلیل که زمان انتظار بازیکن برای تکمیل شدن تیم‌ها کاسته می‌شود. از آن طرف سازندگان با استفاده از هوش مصنوعی، روبات‌هایی براساس سطح بازیکنان در مراحل بازی قرار می‌دهند و حتی آنها برای بازیکنان دردسر نیز درست می‌کنند.

کاستوم روم کالاف دیوتی موبایل چیست؟

در بازی کالاف دیوتی شما می توانید شاهد کاستوم روم هایی باشید که بازیکنان با یکدیگر رقابت می کنند. تفاوت عمده شرکت در کاستوم روم ها با شرکت در رقابت های بازی کالاف دیوتی در این است که، در رقابت های کاستوم روم، شما می توانید با گروهی از دوستانتان که در این بازی حرفه ای هستند بازی کنید.

نحوه ایجاد کاستوم روم در بازی کال آف دیوتی موبایل

  • ابتدا وارد بازی کالاف دیوتی موبایل شوید، سپس به روی گزینه Multiplayer در صفحه اصلی کلیک کنید.
  • سپس اولین گزینه سمت راست بالا که یک مربع با سه خط است را کلیک کنید.
  • حالا یک جدول برای شما نمایش داده می شود که باید گزینه Private را زده و وارد یک روم شوید.
  • در سمت راست با کلیک روی علامت + شما می توانید بازیکنان مورد نظر خود را به بازی دعوت کنید.

Call of duty در دسته کدام نوع بازی ها قرار می گیرد؟

کالاف دیوتی متمرکز بر اسلحه و دیگر ابزارهای جنگی می باشد، که از دیدگاه یک اول شخص این اتفاق می افتد. بازیکن می تواند این عمل را در فضایی سه بعدی از طریق  چشمان نقش اول بازی تجربه و آن را کنترل کند. این ژانر، صفتی مشابه با دیگر بازی های تیراندازی به اشتراک می گذارد و از این طریق در ژانر اکشن بازی های ویدیوی قرار می گیرد. بعد از مشخص شدن ژانر این بازی به صورت 3D، که به CGI هم معروف است (3D گرافیک هایی هستند که در نمایش های سه بعدی اطلاعات و داده های هندسی استفاده می شوند و به دکارتی هم معروف است که این ها در کامپیوتر برای هدف اجرا محاسبات و  پردازش عکس ها به صورت 2d به کار می رود). گرافیک های 3D  و pseudo-3D نیز از گرافیک های دیگری است که در این بازی استفاده شده.  پیشرفت و توسعه سخت افزاری و بازی های چند نفره در به چالش کشیدن این نوع بازی ها نکته ای ضروری و بنیادی می باشد. همان طور که گفته شد بازی call of duty یک بازی ویدیویی تک تیرانداز و از بازی های FRANCHISE برتر است.

بازی Call Of Deuty Warzone برای کامپیوتر

در سبک بتل رویال محصولی از شرکت اکتیوژن با نام کالاف دیوتی وارزون است، که دارای گیم پلی ای تیراندازی با زاویه دوربین اول شخص، رایگان وآنلاین می باشد. Warzone در شهر ساختگی Verdansk انجام می شود و تا 150 نفر با یکدیگر در رقابت هستند. بازی دارای سه مود Battle Royale، Battle Royale Solo و Plunder با ویژگی و قوانین متفاوت است.

مود Battle Royale این بازی تقریبا شبیه بازی Fortnite می باشد، اما مود Piunder مربوط به مکانیک داخل بازی است و آیتم کش به بازی اضافه شده که با به دست آوردن آن می توانید به آیتم های دیگر دست پیدا کنید.

گروه سنی گیمرها برای بازی کالاف دیوتی موبایل

ظاین روزها استقبال از بازی های موبایلی به قدری زیاد شده که هر روز بازی جدیدی وارد بازار می شود. از بهترین بازی های تفنگی و جنگی بازی کالاف دیوتی موبایل است که طرفداران زیادی در جهان دارد. طبق استانداری که برای بازی call of duty mobile تعریف شده است، این بازی بیشتر برای افراد بالای 17 سال طراحی شده، اما طرفداران زیر 17 سال که این بازی مهیج را دنبال می کنند، کم نیست.

عکس بازی کالاف دیوتی[+دانلود برای موبایل اندروید+کدهای تقلب و هک]

موارد مهم در انجام بازی کالاف دیوتی

  • برای انجام بازی به اینترنت نیاز دارید.
  • نسخه هک شده ای برای این بازی وجود ندارد.
  • بازی به روی دستگاه پر قدرت قابل نصب است.
  • برای نصب نسخه جدید بازی کالاف دیوتی باید فایل نصبی و دیتای جدید دریافت کنید.
  • برای بروزرسانی کالاف دیوتی موبایل و کالاف دیوتی کامپیوتر باید حتما نسخه قبلی را با دیتا حذف کنید و نسخه جدید را نصب کنید.

از بین بردن لگ بازی کالاف دیوتی موبایل

برای این که بازی کالاف دیوتی کاملا روان اجرا و نصب شود و لگ بازی کالاف دیوتی را از بین ببرید، باید حتما سیستمی قوی و متناسب با بازی داشته باشید. اکثر مواقع به خاطر لگ، داغ کردن سیستم و یا مشکلات دیگر، نمی توانید حتی بات جلوی خود را مشاهده کنید. برای کاهش این لگ ها بهتر است به موارد زیر دقت کنید:
عمدتا لگ های بازی کالاف دیوتی موبایل به دو عامل سیستمی و تنظیمات مرتبط می شود، که با اصلاح این دو مورد می توانید این مشکل را برطرف کنید:

عامل سیستمی به سخت افزار سیستم ربط دارد و قطعا هر چه قدر سیستم قوی تر باشد بازی روان تر با لگ کم تر اجرا می شود.

رم مورد نیاز برای بازی کالاف دیوتی موبایل حداقل باید 4 باشد، چرا که رم پایین تر از 4 موجب می شود بازی شما مدام گیر کند.

برای بازی کالا دیوتی موبایل با فلش کردن لگ خود را کاهش دهید. حافظه مورد نیاز برای بازی کالاف دیوتی موبایل نیز 6 گیگ می باشد.

از دیگر مشکلات باز کالاف دیوتی موبایل خالی شدن باتری و داغ کردن آن است، که برای به حداقل رساندن این مشکل نور گوشی را تا جایی که می توانید کم کرده تا باتری مدت بیشتری قابل استفاده باشد.

برای بازی کالاف دیوتی با کامپیوتر، نیز قدرت سخت افزار برای اجرای روان بازی اهمیت دارد، زیرا به دلیل این که برنامه هایی مانند گیم لوپ و بلو استکس تنها از قسمتی از قدرت سیستم شما استفاده می کند و نمی تواند از تمام کارایی آن استفاده کنند. در نتیجه سیستم شما باید از سیستم مورد نظر بازی قوی تر باشد تا بازی روان و بدون لگ اجر شود.

دلایل جا به جایی پینگ در بازی کالاف دیوتی موبایل یکی از این دو دلایل است:

دلیل اول: در صورت استفاده از اینترنت دستگاه، سرعت آن به حجم سرعت خریداری شده بستگی دارد.

دلیل دوم : اگر از اینترنت موبایل استفاده می کنید و پینگ شما هر دقیقه یکبار به روی 200 می رود مکان خود راتغییر دهید تا اینترنت ثابت شود.

BATTEL PASS کالاف دیوتی موبایل

همه گیمرها در جهت پیشرفت و در نهایت پیروزی در بازی کالاف دیوتی موبایل شرکت می کنند. اما چگونه می توان به این پیروزی دست پیدا کرد؟

برای پیروزی در بازی مهیج ندای وظیفه، باید تمرین و تکرار زیاد داشته باشید تا در این بازی حرفه ای شوید و تمام نقاط کور و پیچ و خم بازی را کشف کنید. اما اصل مهم برای ارتقا بازی، پیروزی در بازی، افزایش سلاح ها، اسکین ها، آیتم ها و تایرها در بازی و خرید بتل پس کالاف دیوتی موبایل می باشد. با این کار می توانید با رقبای خود در سراسر دنیا رقابت کرده و آن ها را شکست دهید.

یکی دیگر از مزایای خرید بتل پس کالاف دیوتی موبایل، کسب جوایزی است که در هر فصل از بازی کالاف دیوتی وجود دارد، که در 50 سطح ارائه می شود.

این پریمیوم از یک روز تا یک ماه اعتبار زمانی دارد و در پایان هر فصل از بازی این اعتبار باطل می شود. با خرید پریمیوم پس کالاف دیوتی موبایل می توانید در بازی پیشرفت زیادی کنید و کلیه آیتم های موجود در این بتل پس را دریافت کنید. این آپشن منحصر به فرد در هر سیزن وجود دارد و هر سیزن قیمت بتل پس کالاف دیوتی موبایل و همچنین آیتم هاف اسکین ها، سی پی ها و تمام مواردی که در بتل پس به بازی اضافه می شوند، تغییر می کند.

سیزن جدید بتل پس معمولا چند روز بعد از سیزن جدید بازی کالاف دیوتی موبایل اضافه می شود و قیمت آن، آفرها و آیتم های بازی به ریجن بازی گیمران وابسته است.

بهترین سلاح های بازی CALL OF DUTY

در این جا ما لیستی کوتاه از بهترین سلاح های بازی کالاف دیوتی موبایل را برای آن کسانی که قصد دارند بیشتر درگیر این بازی شوند، آورده ایم:

AK117

عنوان محبوب‌ترین اسلحه متعلق است به AK117 است، که بهترین سلاح بازی لقب گرفته است. لگد بسیار کم، وزن مناسب، نشانه‌گیری سریع و عملکرد مناسب در برد متوسط و بلند، ویژگی‌های مهم این سلاح هستند.

S36

اگر طرفدار مسلسل‌های سبک هستید، بدون شک سلاح S36 بهترین آن‌ها استt این سلاح به‌تازگی معرفی شده است. تعداد گلوله‌های زیاد، لگد کم و شلیک بدون خطا، تمام چیزی است که از یک سلاح اتوماتیک انتظار داریم. البته وزن سلاح باعث شده که سرعت دویدن را پایین بیاید، ولی ویژگی‌های مثبت این تفنگ وزن آن را جبران می‌کند.

DLQ33

شلیک به سر، یکی از سخت‌ترین کار‌ها انتخاب بهترین تفنگ در گروه تک تیرانداز است؛ ولی تفنگ DLQ33 بدون شک قویترین سلاح بازی کال اف دیوتی موبایل است. لگد کم، آسیب زیاد و ملحقات خوب، عواملی هستند که این تفنگ را به محبوبترین تفنگ تک‌تیرانداز بازی تبدیل کرده است.

PDW

شاید همین الان هم این تفنگ محبوبترین تفنگ شما باشد. سرعت زیاد شلیک، وزن سبک و قدرت انعطاف بالا، به‌همراه شلیک مستقیم و بدون خطا، این تفنگ را به بهترین گزینه برای برد متوسط تبدیل کرده است.

MSMC

در گروه تفنگ‌های کوتاه برد و سبک تفنگ Msmc محبوبترین سلاح بازی کال اف دیوتی موبایل لقب گرفته است. اگر می‌خواهید سریع حرکت کنید و دشمنانتان را غافل‌گیر کنید، بهتر است سراغ تفنگ‌هایی سبک با برد کم و آسیب زیاد بروید. دراین‌میان بدون شک Msmc بهترین گزینه شما برای این سبک از بازی کال اف دیوتی موبایل و نبردهای نزدیک است.

BRUEN MK9

با وجود تمام اسلحه های قوی که در این بازی وجود دارد به خصوص در فصل 5، این اسلحه از قدرتمند ترین اسلحه ها به شمار می آید. با وجودی که این اسلحه شلیک های قوی در فواصل دور ندارد، اما با قطعیت می توان گفت در ناحیه های نزدیک قوی ترین تاثیر را خواهد گذاشت.

FIN

این اسلحه یک ابزار قدرتمند برای شلیک های آتشین به میزان بالا است. برای کسانی که در این بازی حرفه ای تر هستند این نوع اسلحه ها بهترین ابزار برای نابودی کامل کارکتر مورد نظر به خصوص در نواحی نزدیک است. برای چنین اسلحه بزرگی، حرکت سریع آن در نقشه قابل تامل است. در بازی کالاف دیوتی وارزون این نوع اسلحه ها بهترین گزینه برای دشمن هایی است که نزدیک به شما قرار دارند.

FAL

این اسلحه نسبت به فصل 4 قدرتمند نیست اما برای کسانی که در این بازی مبتدی هستند بسیار کاربردی می باشد. اگر شما می توانید سریع و به موقع شلیک کنید این اسلحه می تواند اثرات مخرب زیادی را ایجاد کند.

MP5

این اسلحه از نظر قدرت بسیار شبیه MP7 است. با استفاده از این اسلحه شما برای شلیک به کارکترهایی که در نزدیکی شما قرار دارند هیچ مشکلی نخواهید داشت.

عکس بازی کالاف دیوتی[+دانلود برای موبایل اندروید+کدهای تقلب و هک]

ملحقات تفنگ ها در بازی

همان‌طور که می‌دانید تفنگ‌ها در بازی دارای ملحقات متعددی هستند که با افزایش سطح تفنگ برای شما قابل دسترس می‌شوند. هر کدام از این ملحقات اثر مخصوصی دارند و موجب بهبود عملکرد تفنگ شما در زمینه‌ای خاص می‌شوند. شما باید باتوجه‌ به سبک و نوع بازی کال اف دیوتی موبایل، ملحقات مخصوص تفنگتان را انتخاب کنید. در فهرست زیر بهترین انتخاب‌ها براساس نظرات بازیکنان حرفه‌ای را برای شما آورده‌ایم.

  • Stock: باعث می‌شود سریع‌تر حرکت کنید.
  • Extended Mag: خشاب گسترده باعث افزایش تعداد گلوله‌ها شما می‌شود. از خشاب سریع بهتر است به‌خصوص زمانی‌ که همزمان با دشمنان زیادی مواجه می‌شوید.
  • Quickdraw: باعث می‌شود سریع‌تر هدف‌گیری کنید.
  • Foregrip: تثبیت کردن تفنگ و کنترل لگد شلیک.

کدهای تقلب و هک بازی کالاف دیوتی موبایل

بازی کالاف نیز مانند تمام بازی های مولتی پلیر آنلاین، تا حدودی هک و تقلب را در خود دارد که بازیکنان فرصت طلب و سودجو برای آسان تر شدن بازی از آن استفاده می کنند. حتی گیمرهای حرفه ای برای این که در بازی کالاف دیوتی، خصوصا در بخش چند نفره بتوانند برنده شوند و یا سریعا پیشرفت کنند، به دنبال راه هایی مثل استفاده از کدهای مخفی و خرید آیتم های مختلف بازی کالاف هستند. تا جایی که کمپانی اکتیویژن در برابر این کدهای تقلبی، از ترفندهایی استفاده می کند، چرا که با این کدها عدالت در بازی و فضای رقابتی و سرگرم کننده از بین می رود. شرکت اکتیویژن در برابر بازیکنان متخلف با مسدود کردن حساب کاربریشان با این افراد مقابله می کند.

پیدا کردن کدهای تقلب و هک بازی کالاف دیوتی موبایل

شرکت اکتیویژن جایزه هایی را در نقشه بازی پنهان کرده که گیمرها با پیدا کردن آن به یک کد، دستیابی پیدا می کنند و با وارد کردن این کد، ایموت یا اسکین رایگان دریافت می کنند.

  •  کد مخفی اول: با رفتن به بخش Anniversary وارد لابی شده و با توپ فوتبالی که آنجاست، بطری های داخل لابی که کنار پله و جلوی کانتر بار است را بیاندازید. با این کار یک کد دریافت خواهید کرد.
  • کد مخفی دوم: در لابی، قسمت بازی ها دارت را انتخاب کنید، و سپس حالت Practice را زده و 5 بار پشت سر هم دارت را به سمت قسمت 3 پرتاب کنید، تا کد مخفی دوم را دریافت کنید.
  • کد مخفی سوم: نیز در لابی درون صندوقچه کنار کانتر بار است. روی صندوقچه تعدادی Glowstick زرد رنگ وجود دارد، آن ها را بردارید و به سمت پوسترهای داخل لابی پرتاب کنید تا آتش بگیرند. با این کار کد مخفی بعدی را نیز خواهید داشت.

بازی کالاف دیوتی WWII

کالاف دیوتی WWII  یکی از معروف ترین نسخه های کالاف دیوتی است، اما در مقایسه با دیگر بازی ها از ارتقاهای گسترده تری برخوردار است. برعکس دو عنوان قبلی آن، در سیستم حرکتی پیشرفت زیادی کرده که این پیشرفت ها شامل قابلیت دو بار پریدن و بالا رفتن از دیوار است. ویژگی های دیگر این بازی نبودن محدودیت در حرکت است، که به گیمرها این توانایی را می دهد، تا به سرعت روی زمین حرکت کنند. آن ها می توانند جهش داشته باشند که به دلفین دایو (Dolphin Dive) معروف است. این ویژگی در نسخه قبل یعنی Call of Duty Black Ops هم امکان پذیر بود.

عکس بازی کالاف دیوتی[+دانلود برای موبایل اندروید+کدهای تقلب و هک]

مودهای بازی کالاف دیوتی موبایل

بازی آنلاین کالاف دیوتی موبایل دارای مودهای مختلفی است، که هر کدام از آن ها شما را با فضایی اکشن و جالب آشنا می کند. تعداد این مودها بعد از هر بار بروزرسانی بیشتر خواهد شد. اگر تازه کار هستید بهتر است ابتدا، با بازی در بخش VS AL Practice که برای بازی با ربات های call of duty mobile است، مهارت هایتان را تقویت کرده تا آمادگی، شرکت در حالت های مختلف بازی را داشته باشید.

سه حالت مختلف بازی برای بازی کردن موجود می باشد. نسخه موبایل Call of Duty یک بازی ساده می باشد که شما روی موبایل خود نصب کرده اید، اما حالت های مختلف این بازی، همه چیز را تغییر داده است. این سه حالت شامل موارد زیر می باشد:

حالت چند نفره

این حالت کلاسیک Call of Duty که همه آن را می شناسند و دوس دارند، می باشد. در این حالت شما در تیم های پنج به پنج شرکت می کنید و حالت های مختلف بازی را امتحان می کنید. یک مجموعه از حالت های Core وجود دارد که همیشه در دسترس شما می باشد. مجموعه Core شامل حالت هایFrontline، Team Deathmatch، Hardpoint، Search & Destroy Domination، Free For All و Practice vs. Al می باشد.

شما نیز مجموعه ای از حالت های بازی Featured را خواهید دید. این حالت ها برای کسانی که زمان محدودی دارند، پیشنهاد می شود. علاوه بر آن، این بازی ها هر هفته تغییر خواهند کرد. چند نمونه از حالت های معروف این مجموعه شامل، Snipers Only، Prop Hunt، One Shot One kill و Gun Game می باشند.

حالت چند نفره شامل بخش های زیر می باشد:

  • Team Deathmatch: در این بخش کالاف دیوتی موبایل به مبارزه با تیم مقابل می‌روید و تیمی زودتر به امتیاز مشخص شده برسد برنده می‌شود.
  • Domination: در این بخش یک محل مشخص را می‌گیرید و در طول زمان آن را در مقابل تیم مقابل حفظ می‌کنید.
  • Search & Destroy: در این حالت یکی از تیم‌ها باید بمب را کار بگذارد و تیم دیگر مانع انفجار بمب شود. البته اگر یک تیم موفق به کشتن تمام بازیکنان تیم حریف شود نیز در بازی پیروز خواهد شد.
  • Frontline: در این بخش به مبارزه با تیم مقابل می‌روید و تیمی که زودتر به امتیاز مشخص شده برسد برنده می‌شود. پس از هر بار مردن در محل مشخص شده‌ای از نقشه به بازی کالاف دیوتی موبایل برمی‌گردید.

حالت زامبی (Zombies)

این حالت جزء اصلی Call of Duty franchise از نسخه World at War در سال ۲۰۰۸ بوده، اکنون همان طور که انتظار می رفت در نسخه موبایل CoD بازگشته است. البته این حالت با حالت زامبی هایی که شما در آن موقع بازی می کردید، کمی متفاوت می باشد.

حالت A Survival هنوز نیز برای شما وجود دارد تا با استفاده از آن بتوانید موج های بی پایان ارواح را به دست بیاورید. اما اگر شما می خواهید با روش هایی که متفاوت می باشند زامبی ها را به قتل برسانید. یک حالت دیگر جدید که به Raid مشهور می باشد، برای شما وجود دارد که با استفاده از آن می توانید مکان های جدیدی را در بازی باز کنید. شما باید روی راه های خود تا رسیدن به فرمانده نهایی که باید شکست بخورد، کار کنید.

نبرد رویال (Battle Royale)

عده زیادی از گیمرها تنها به دلیل شرکت در بتل رویال وارد بازی کالاف دیوتی می شوند. بازی کالاف دیوتی  در حالت بتل رویال برای افرادی که با کامپیوتر بازی می کنند، آسان تر است، برای برقراری عدالت، شما به شکل اتوماتیک وارد گروهی می شوید که همه بازیکنان از طریق موبایل وارد بتل رویال شده اند.

100 بازیکن با استفاده از هواپیماهای ویژه روی نقشه فرود می آیند، که محل فرود به تصمیم تیمی بستگی دارد. کل تیم باید روی نقشه مهمات جنگی و اسلحه پیدا کنند و کشتن سایر بازیکنان مقابل، در موفقیت شما بسیار تاثیر دارد. نقشه به مرور کوچک تر می شود برای همین شما مجبورید با بازیکنان بجنگید و کسی برنده بتل رویال می شود که تا پایان بازی زنده بماند. بازیکنان حرفه ای جای تجهیزات جنگی را، به دلیل این که زیاد این بازی را انجام داده اند به راحتی پیدا می کنند.

شما همچنین می توانید به عنوان اول شخص یا سوم شخص این حالت را بازی کنید. هر کدام از آن ها لذت جداگانه ای را به شما خواهند داد. این یک حالت کاملا متفاوت می باشد که در آن شما ارتباطی با Blackout و Warzone پیدا نخواهید کرد. پس چون ساعت ها وقت خود را صرف حالت های دیگر نبرد رویال Call of Duty کرده اید، انتظار این را نداشته باشید که در این حالت یک حرفه ای باشید. انتخاب این که با کنترل بازی کنید یا صفحه ی لمسی با خود شما می باشد.

بازی کردن حالت چند نفره FPS یک چالش خواهد بود. داشتن فضای کافی برای دیدن همه کنترل هایی که برای بازی کردن لازم است، راه حل واقعی که در نظر گرفته شده است یک عمل متعادل کننده ای می باشد که برای همه بازی ها درست پاسخ نمی دهد. برای کنترل نسخه موبایل Call of Duty دو حالت مختلف ساده و پیشرفته وجود دارد.

تکنیک ها و ترفندهای بخش چند نفره

اول از همه بهتر است همیشه به سراغ مأموریت‌ها و رویداد‌های بازی کالاف دیوتی موبایل بروید. درواقع یکی از بهترین روش‌ها برای به‌دست آوردن تجهیزات و سلاح‌های بازی تکمیل این مأموریت‌ها است. تمرین و اکتشاف نقشه یکی از بهترین راه‌ها برای پیدا کردن نقاط مخفی نقشه‌ها و زوایای مخصوص برای تیراندازی است. نقشه‌های بخش چند نفره را چندین بار پشت سر هم انجام دهید و سعی کنید در هر مسابقه از زوایای جدید به دشمنان خود شلیک کنید.

رویدادهای امتیاز تجربه دو برابر کالاف دیوتی موبایل را از دست ندهید

بالاترین سطح بازی کالاف دیوتی موبایل ۱۵۰ است. اگر سطح شما در بازی پایین است و می‌خواهید که سطح خود را سریع‌تر بالا بیاورید و به مرحله ۱۵۰ برسید، بهترین راه برای این کار در بازی زمانی است که امتیاز تجربه‌ دو برابر می‌شود. معمولاٌ در انتهای فصل‌ها یا در زمانی‌که بازی آپدیت جدیدی دریافت می‌کند این ویژگی در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد.

به‌دنبال دوستان خوب در کالاف دیوتی موبایل بروید

بازی ندای وظیفه موبایل یک بازی گروهی است و برای لذت بردن هرچه بیشتر از بازی کالاف دیوتی موبایل باید با کمک دوستان‌ خود به مبارزه بروید. اگر دلتان نمی‌خواهد که با هرکسی بازی کنید یا اینکه به‌طور اتفاقی یک ربات هم‌تیمی شما شود، همیشه دوستان جدید اضافه کنید و با دوستانتان به نبرد بروید. پس از پایان هر نبرد امتیازات مختلف افراد در نبرد نمایش داده می‌شود. در این قسمت شما می‌توانید برای افراد مختلف درخواست دوستی بفرستید و آن‌ها را به جمع دوستان خود اضافه کنید. 

شرایط مختلف Layout در بازی کالاف دیوتی موبایل را تعریف کنید

با توجه‌ به شرایط و نوع نقشه استفاده از سلاح‌های متفاوت تاثیر زیادی می‌گذارد. در نتیجه باید قبل از ورود به بازی Layoutها را مرتبط کنید. در قسمت نمایش کاراکتر شما چهار لایه مختلف در اختیار دارید که می‌توانید هر کدام را با یک سلاح مخصوص آماده کنید و در طول نبردها باتوجه‌به وضعیت حریفان اسلحه خود را تغییر دهید.

پرک ها در کالاف دیوتی موبایل

قسمت مهم و کاربردی دیگر بازی بخش Perkها است. این قابلیت‌ها که با افزایش سطح یکی یکی برای شما فعال می‌شود در سه گروه عمده تقسیم می‌شوند و هر کدام ویژگی خاصی را به شما اضافه می‌کند که با توجه‌ به سلاح و نوع بازی کالاف دیوتی موبایل می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید. مثلاٌ برای لایه تک تیرانداز خود می‌توانید پِرک‌هایی که شلیک شما را بی‌صدا می‌کنند یا شما را از دید رادارها خارج می‌کنند، انتخاب کنید یا اگر به‌ دنبال نبرد نزدیک هستید و می‌خواهید به دشمن نزدیک شوید، قابلیت‌های مربوط‌ به افزایش مقاومت در برابر انفجار یا حرکت بی‌صدا را فعال کنید.

call of duty: mobile

مهارت‌های کاراکتر را در کالاف دیوتی موبایل فراموش نکنید

مهارت کاراکتر Operator Skill سلاح‌های قدرتمند و کاربردی هستند که در قسمت چند نفره بازی کالاف دیوتی موبایل قرار دارند. این سلاح‌ها در طول مسابقه و با گذر زمان برای شما فعال می‌شوند. این سلاح‌ها در ابتدای بازی کالاف دیوتی موبایل قفل هستند و با افزایش سطح شما در بازی کالاف دیوتی موبایل برای شما فعال می‌شوند. تعداد این سلاح‌ها در حال حاضر هفت عدد است که شما پیش از شروع مسابقه باید یکی از این سلاح‌ها را در قسمت Layout برای خود انتخاب کنید. این سلاح‌های قوی و قدرتمند محدودیت استفاده دارند. یعنی پس از تعداد مشخصی شلیک از کار می‌افتند، اما قدرت بسیار زیاد آن‌ها طوری است که اگر درست و حساب شده از آن‌ها استفاده کنید، به‌‌راحتی می‌توانید برنده شوید. این سلاح‌های قدرتمند در زیر نقشه بازی کالاف دیوتی موبایل قرار دارد.

Scorestreaks در کالاف دیوتی موبایل

Scorestreaksها یکی دیگر از ویژگی‌های بخش چند نفره بازی است. Scorestreaksها سلاح‌ها و ابزارهایی هستند که هرکدام به امتیاز مشخصی برای فعال شدن نیاز دارند. این امتیازها با کشتن دشمنانتان در بازی کال اف دیوتی موبایل به‌دست می‌آیند. حواستان باشد پس از هربار کشته شدن در بازی این امتیازها صفر می‌شود مگر اینکه Perk مخصوصی که جلوی صفر شدن آن‌ را می‌گیرد، استفاده کرده باشید. تعداد این سلاح‌ها ۱۱ عدد است و شما در هر مسابقه تنها می‌توانید سه عدد از آن‌هارا با خود ببرید. این سلاح‌ها و ابزارها ویژگی‌های جالبی دارند و طیف گسترده‌ای از امکانات را مثل ایردراپ، پهباد، موشک و… را به شما ارائه می‌دهد.   

ایر دراپ های کالاف دیوتی موبایل

قدر Air Drop‌ها را بدانید. ایر دراپ‌ها یکی از Scorestreaksهای بازی است که شما می‌توانید در مسابقه چند نفره با رساندن امتیاز خود به‌سطح مشخص درخواست کمک هوایی کنید. البته در سطح‌های پایین چیز شگفت انگیزی در این دراپ‌ها وجود ندارد، اما در امتیاز بالا می‌توانید سلاح‌ها و قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای از دراپ‌ها بگیرید. 

بمب هسته‌ای در کالاف دیوتی موبایل

همیشه جوایز خوب برای افرادی است که بهتر بازی می‌کنند. بمب هسته‌ای (Nuke) یک سلاح مخفی بازیکالاف دیوتی موبایل در بخش چند نفره است که به‌‌راحتی به دست نمی‌آید. اگر لول شما در بازی بیشتر از ۲۰ باشد و در بخش چند نفره بازی بتوانید بدون اینکه کشته شوید ۲۵ نفر را بکشید، قابلیت بمب هسته‌ای برای شما فعال می‌شود. برای فعال شدن این قابلیت لازم نیست تنظیمات خاصی انجام بدهید. در صورتی که به امتیاز مشخص شده برسید این ویژگی برای شما فعال می‌شود. با استفاده از این قابلیت تمام دشمنان شما در بازی کشته می‌شوند.

تنظیمات گرافیک بازی کالاف دیوتی موبایل باتوجه‌به مدل گوشی شما

یکی دیگر از تنظیمات پر کاربرد تنظیمات گرافیک بازی است. کالاف دیوتی موبایل در طراحی محیط بسیار خوب عمل کرده است و تمام جزییات محیط را به خوبی نمایش داده است. در برخی مواقع ممکن است به خاطر بالا بودن تنظیمات گرافیکی با کند شدن بازی مواجه شوید. اگر نمی‌خواهید حین بازی چیزی از جزییات بازی را از دست بدهید، میزان نور صفحه‌ نمایش را زیاد کنید این کار باعث می‌شود جزییات را به خوبی ببینید و کوچک‌ترین حرکات را هم متوجه شوید.

مراقب صدای پای دشمنان در کالاف دیوتی موبایل  باشید

صداهای واقع گرایانه به‌همراه جزییات زیاد باعث افزایش لذت انجام بازی می‌شود، ولی صداها فقط برای لذت بردن نیستند. در مواقع بسیار زیادی مرگ و زندگی شما به همین صداها بستگی دارد. پس برای اینکه تمام صداهای اطراف مثل جهت شلیک گلوله یا به‌خصوص صدای پای حریفانتان را بشنوید، حتما از هدفون استفاده کنید. در صورت استفاده بازیکنان از UAV ،Missle Strike یا سایر تجهیزات بازی این‌ موارد را اعلام می‌کند؛ در صورت توجه به صدای گزارش‌ها بازی کالاف دیوتی موبایل می‌توانید جان سالم به‌در ببرید.

توکن‌های ایکس‌پی کالاف دیوتی موبایل

در قسمت چند نفره بازی کارت‌های XP را خرج کنید و تفنگتان را ارتقا دهید. شما دلتان نمی‌خواهد برای پایین بودن قدرت تفنگتان بازی کالاف دیوتی موبایل را ببازید.

جذاب ترین سیزن های بازی call of duty موبایل

سبک و ژانر بازی کالاف دیوتی موبایل به قدری متنوع و جذاب است که، هر گیمری را به هیجان آورده و آن ها را به ادامه بازی ترغیب می کند. جذابیت و هیجان بازی کالاف دیوتی موبایل با خرید سیپی کالاف برای بازیکنان دوچندان می شود.

تاکنون 14 سیزن از بازی کالاف دیوتی در اختیار گیمرها قرار گرفته است، که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. در این جا به بررسی چند مورد از این سیزن های جذاب می پردازیم:

سیزن 12 بازی کالاف دیوتی موبایل

سیزن های به روز شده مدام در حال تغییرات مثبت و رفع ایرادات قبلی است. سیزن 12 بازی کالاف دیوتی موبایل چالش های زیادی را در مقابل گیمر می گذارد تا بازی به حد زیادی مهیج شود.

این سیزن دارای حالت نایت مود کالاف دیوتی مدرن وارفر است و نقشه جدید که یک پارک صنعتی است، موجب ایجاد فضایی جدید و جالب برای بازیکن می باشد.

کارکترهای جدید با ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فرد و سلاح های کاربردی و جدیدتر، بازیکن را هر چه بیشتر به ادامه بازی تشویق می کند.

سلاح دفاعی جدید سیزن 12، Ballistic Shield Operator Skill نام دارد و وقتی بازیکن می تواند به این سلاح دست پیدا کند که، به تایر 14 رسیده باشد. با ادامه بازی، دوباره با رسیدن به تایر 21 به اسلحه قدرتمند دیگری با نام AGR 556 SMG دسترسی پیدا می کند.

در سیزن 12 بازی کالاف دیوتی موبایل بازیکن می تواند به ایونت Knights Divided دسترسی داشته باشد که پاداش های فوق العاده ای دارد. در سیزن 12 اگر بازی به صورت تیمی برگزار شود، شانس پیروزی را چند برابر و هیجان را صد برابر می کند.

سیزن 13 بازی کالاف دیوتی موبایل

این سیزن جذاب و محبوب در اواخر پاییز 1399 منتشر شد و در مقایسه با سیزن های قبلی از مپ ها، سلاح ها و کارکترهای جدیدی رونمایی شد. این آیتم ها می تواند مهارت و توانایی گیمر را در طول بازی به چالش بکشد و همچنین نقشه جدید Nuketown Russia در این بازی بسیار جذاب است.

سیزن 14 بازی کالاف دیوتی موبایل

با گذشت زمان عرضه بازی کالاف دیوتی موبایل پیشرفت کرده و آیتم های جدیدی به آن اضافه شده است. در سیزن 14 بازی کالاف دیوتی موبایل، بازیکنان می توانند از مود جدیدی که 3vs3 Gunfight نام دارد استفاده کنند. این مود با بازگشت دوباره زامبی ها همراه است و سلاح های جدید در بازی به بازیکنان اجازه می دهد تا مبارزه ای مهیج را تجربه کنند. تغییر مهم بعدی وجود اسکیل جدید Gravity Vortex است که به بازیکن امکان استفاده از سیاه چاله های مختلف برای کشتن دشمن را می دهد.

نقشه بازی های Call of duty mobile

نقشه همان محیط اجرای بازی کالاف دیوتی موبایل در حالت های مختلف گفته شده در بالا است. این نقشه های مختلف برای زمانی است که شما و تیمتان برای رسیدن به هدف، مبارزه می کنید. سخت یا آسان بودن بازی متناسب با موقعیتی است که هر نقشه دارد.

  • نقشه Nuketown
  • نقشه Firing Range
  • نقشه Standoff
  • نقشه Nuclear Plant
  • نقشه Bus Station

پابجی بهتر است یا کالاف 

مقایسه بین دو بازی جنگی در طول تاریخ کار سختی است، اما پابجی برای مدت بسیار زیاد به عنوان بهتربن بازی جنگی شناخته می شد. تا این که پابجی با پیدایش کالاف دیوتی، که آخرین بازی ساخته شده Activision می باشد به چالش کشیده شد. هر دو بازی سعی دارند که یک فضای واقعی را به نمایش بکشند و جنگ سخت بین دو گروه را نمایش دهند.

پابجی انقلاب عظیمی در دنیای بازی هند به پا کرد، زیرا تا به حال هیچ کدام از بازی ها نتوانسته بود چنین افتخاراتی را در حوزه بازی های جنگی کسب کند. پابجی سعی دارد هر چند هفته یک بار نسخه های جدیدی از بازی با فضا و گرافیک جدید برای گیمرها ایجاد کند و آن ها را به چالش بکشد.

عکس بازی کالاف دیوتی[+دانلود برای موبایل اندروید+کدهای تقلب و هک]

تفاوت های عمده پابجی و ندای وظیفه

Activision سازنده کالاف دیوتی با همکاری Tencent سعی داشت پلتفرم خود را از پابجی بالاتر ببرد. د ر این جا به بررسی برخی از تفاوت های این دو بازی مهیج می پردازیم:

نوع فضای بازی: یکی از مهم ترین تفاوت هایی که در آنالیز این دو بازی مشاهده می شود، نوع محیط هایی است که ارائه می دهند. پابجی یک جنگ کلی را به نمایش می گذارد، اما کالاف دیوتی جنگ در نواحی مختلف را نشان می دهد.

گرافیک: گرافیک پابجی در مقایسه با کالاف دیوتی بیشتر به واقعیت نزدیک است. شما می توانید تنظیمات کیفیت بیشتر موارد را در بازی پابجی تغییر دهید، کالاف دیوتی از لحاظ رنگ و جزئیات، گرافیک زیباتری دارد.

نقشه: پابجی تعداد زیادی نقشه ارائه می دهد که بعضی از پلیرها معتقد هستند، این فاکتور خوبی نیست و به تمرکز بیشتری نیاز دارد، پس ممکن است کسل کننده به نظر بیاید، مانند Erangel و Vikendi. در کالاف دیوتی نقشه های کوچک تری را ارائه می دهد، مانند Alcatraz و Blitz

استراتژی های بازی: استراتژی و تکنیک های یک بازی در دیدگاه گیمر بسیار اهمیت دارد. تاکتیک های استفاده شده در پابجی شبیه تاکتیک های استفاده شده در ارتش دنیای واقعی است. کالاف دیوتی حرکات سریع تری از لحاظ تکنیکی دارد و گیمرها هم قطعا تکنیک های سریع را از لحاظ سرعت و قدرت ترجیح می دهند.  

هک سی پی بازی کالاف دیوتی موبایل

در بازی کالاف دیوتی موبایل همیشه این سوال مطرح است که آیا کالاف دیوتی قابل هک شدن است یا خیر؟

در جواب به این سوال باید گفت خیر، هیچ هک CP کالاف دیوتی در جهان وجود ندارد و اگر شما ویدئوهایی را در اینترنت دیدید که در رابطه با هک سی پی کالاف دیوتی بود، مطمئن باشید که این کار از طرف عهده ای کلاهبردار بوده که از سایت های خارجی ادیت سی پی کالاف دیوتی موبایل خارجی را برداشته اند، و در ایران به فروش می رسانند. اگر شما در دام این کلاهبرداران بیفتید بعد از خرید این هک غیر واقعی شما را بلاک می کنند. البته هک هایی غیر از سی پی وجود دارد که برخی از آن ها را در این جا اورده ایم.

هک های مختلف کالاف دیوتی موبایل

  • وال هک کالاف دیوتی موبایل
  • هک پر بلند کالاف دیوتی موبایل
  • هک افزایش سرعت کالاف دیوتی موبایل
  • هک ایم بات کالاف دیوتی موبایل
  • هک افزایش هدشات کالاف دیوتی موبایل
  • هک رفتن به بالای ساختمان ها در کالاف دیوتی موبایل
  • هک دید از بالای کالاف دیوتی موبایل

شخصی سازی دکمه های بازی کال آف دیوتی موبایل

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این بازی قابلیت شخصی سازی دکمه‌های بازی کالاف دیوتی موبایل است. با رفتن به قسمت تنظیمات بازی اولین چیزی که به شما نمایش داده می‌شود، تنظیمات مربوط‌ به حالت‌های کنترل بازی است. شما در این بازی با دو نوع کنترل مختلف سر و کار دارید که هرکدام ویژگی‌های کاربردی و منحصر به فردی دارند.

حالت اول: با نام حالت ساده Simple Mode شناخته می‌شود. این حالت داری قابلیت شلیک خودکار است یعنی اینکه وقتی به سمت دشمن نشانه‌گیری می‌کنید، تفنگ شما به‌صورت اتوماتیک شروع به شلیک می‌کند. باتوجه‌ به محدودیت‌های تلفن همراه و سخت بودن انجام چند کار با یک انگشت به‌صورت همزمان، به شما توصیه می‌کنیم همیشه از این حالت استفاده کنید.

حالت دوم: حالت پیشرفته Advanced Mode حالتی است که شما برای شلیک کردن لازم است دکمه شلیک را نگه دارید. حالت پیشرفته دارای سه نوع متفاوت هدف‌گیری است که استفاده هوشمندانه از آن‌ها شما را به یک بازیکن حرفه‌ای تبدیل می‌کند. نوع اول ADS است در این حالت وقتی که شما دکمه شلیک سمت راست صفحه را نگه می‌دارید، هدف‌گیری هم برای شما انجام می‌شود و وقتی دکمه شلیک را رها می‌کنید، از حالت هدف‌گیری خارج می‌شود. در نوع دوم که Hip-Fire نام دارد هدف گیری برای شما انجام نمی‌شود و شما خودتان باید به‌صورت دستی دکمه نشانه گیری را فشار بدهید.

حالت سوم: حالت سفارشی است در این حالت شما با فشار دادن دکمه تنظیمات مربوطه مشخص می‌کنید که برای چه نوعی از سلاح‌ها نشانه‌گیری خودکار انجام شود و برای کدام نوع انجام نشود. مثلاٌ می‌توانید نشانه‌گیری خودکار را برای شات‌گان یا کلت غیرفعال کنید و آن‌ را برای مسلسل یا سلاح نیمه اتوماتیک فعال کنید.

سبک بازی کالاف دیوتی موبایل و علایق متفاوت شما شکل حرکات و استفاده از دکمه‌ها را تعیین می‌کند؛ پس از این که با بازی آشنا شدید، چیدمان دکمه‌ها را مطابق سلیقه خود تغییر دهید. برای این کار کافی است روی دکمه Customize ضربه بزنید و پس از اعمال تغییرات آن‌ها را ذخیره کنید. همچنین بهتر است میزان شفافیت دکمه‌ها را تا حدود ۲۵ درصد کم کنید تا دید بهتری داشته باشید و حرکات پشت دکمه‌ها را ببینید. اگر صفحه‌نمایش کوچکی دارید این ویژگی حتماٌ به شما کمک می‌کند.

خودتان را به استفاده از دو انگشت محدود نکنید. اگر با تبلت یا گوشی‌های بزرگ بازی می‌کنید می‌توانید آن را روی میز گذاشته و با چهار یا شش انگشت بازی کنید. برای دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل کلیک کنید.

موفق ترین نسخه COD

در بین نسخه‌های مختلفی که از بازی کالاف دیوتی وجود دارد، بعضی از آن‌ها دارای محبوبیت خاصی هستند که باید آن‌ها را شناخت. موفق‌ترین نسخه کالاف دیوتی در کنسول‌ها بازی Call of Duty: Black Ops است که میزان فروش آن به ۳۱ میلیون نسخه رسید. میزان خشونت به کار رفته در این بازی به شدت محبوب است و موجب شده تا طرفداران زیادی را به خود جذب کند. البته تم کلی این بازی حالت قدیمی دارد، ولی امکانات خاص به‌ آن برتری زیادی بخشیده است. در این نسخه روایت‌های مربوط به دوران جنگ سرد و شرایط خاص آن زمان را خواهید دید.

شما در طول این بازی در قسمت‌های مختلفی از خاک شوروی قرار می‌گیرید و برای انجام عملیات‌های مختلف آماده خواهید شد. نکته مهم این است که صدای بعضی از کاراکترهای مهم این بازی توسط بازیگران معروف هالیوودی انجام شده است. بازیگرانی مثل گری اولدمن در این بازی صداگذاری کرده‌اند و همین موضوعات نیز در محبوبیت بالای این بازی تاثیرگذار بوده است. به طور قطع بازی Call of Duty: Black Ops جزو یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های تاریخ است که رسیدن به رکورد آن کار دشواری به نظر می‌رسد.

لینک دانلود اندروید

نسخه اندروید بازی کالاف به صورت کاملا رایگان در گوگل پلی قابل دسترسی و دانلود می باشد. سایت بازیزا برای آسایش شما کاربران گرامی و به ارمغان آوردن لذت انجام این بازی در گوشی تلفن همراه، لینک دانلود نسخه اندروید call of duty را به صورت کاملا رایگان برای شما قرار داده است.

عکس بازی کالاف دیوتی[+دانلود برای موبایل اندروید+کدهای تقلب و هک]

کلام آخر

امروزه کمتر کسی است که بازی کالاف دیوتی call of duty را نشناسد. در این نوشته سعی شد تا شما را به طور کامل با بازی کالاف آشنا کنیم. نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

0
دیدگاه‌های نوشته

*
*