بازیزا

رمزهای بازی جی تی آی وی [+دانلود نسخه اندروید]

دانلود رمزهای جی تی ای5

بازی جی تی آی وی GTAV یکی از پرمخاطب ترین و محبوب ترین بازی ها در دنیای بازی های کامپیوتری در سبک دنیای آزاد به شمار می رود. این بازی توسط کمپانی راک استار طراحی، تولید و به بازار عرضه شده است. در این مقاله از بازیزا درباره این بازی بیشتر توضیح خواهیم داد.

فهرست مطالب

درباره بازی جی تی آی وی

از سال 2013 که بازی GTA V منتشر شد تا به امروز، محبوبیت زیادی به دست آورده است. البته بیشتر این محبوبیت به دلیل بخش آنلاین کامل و سرگرم‌کننده بازی است که دائم با به‌روزرسانی‌های مختلف محتوای جدیدی را در اختیار بازیکنانش قرار می‌دهد. با این‌ حال نمی‌توان از بخش اصلی بازی و روایت داستانی قوی‌اش چشم‌پوشی کرد. در کنار دنیای گسترده و Open World بازی و کاراکترهای به‌ یادماندنی‌اش داستانی قوی انتظار شما را می‌کشد.

ورژن های مختلفی از این بازی تا امروز طراحی و به بازار عرضه شده است و با توجه به جذابیت ها و قابلیت های منحصر به فرد خود توانسته به یکی از محبوب ترین های دنیای بازی های کامپیوتری و دیجیتال تبدیل شود. موفقیت ورژن های اولیه این بازی علاوه بر جذب مخاطب زیاد و به تبع آن افزایش درآمد و سرمایه کمپانی سازنده یعنی منجر به کسب اعتبار برای این شرکت و استقبال مخاطبان از ورژن های بعدی این بازی شد و از آن جا که افزایش درآمد اولین و مهم ترین هدف مدیران و سرمایه گذارن هر کسب و کاری به شمار می رود، این حجم از استقبال مخاطبان و به دنبال آن افزایش میزان درآمد این کمپانی انگیزه خوبی برای برنامه ریزی، طراحی و ارائه ورژن های جدید این بازی بود.

هر کدام از ورژن های بازی GTA از طریق دنبال کردن داستان اصلی بازی انجام می شوند که در منوی اصلی این بازی امکان انتخاب نقش مورد نظر، تجهیزات، قابلیت ها و توانایی ها برای هر یک از کاربران فراهم شده است. کاربر می تواند در روند بازی و در شرایط و موقعیت های خاص به منظور به انجام رسانیدن ماموریت مورد نظر داستان اصلی از آن ها استفاده نماید. طراحان این بازی با تلاش و تمرکز همه جانبه بر کیفیت همه ابعاد بازی تلاش کرده اند.

گیم پلی بازی GTA

در هر قسمت از مجموعه بازی های GTA، بازیکن توانایی کنترل یک شخص جنایتکار را در یک شهر بزرگ داشت که می‌خواست درون سازمان جنایتکاران رشد کند. به بازیکن ماموریت‌های مختلفی توسط رئیس‌ها و اشخاص مهم شهر داده می‌شد که برای روایت داستان بازی باید انجام می‌شد. کشتن اشخاص به‌خصوص و سایر کارهای خشونت‌آمیز از ویژگی‌های عادی هر ماموریت بود. بعضی وقت‌ها نیز رانندگی تاکسی، کمک به خاموش کردن آتش، مسابقات رالی خیابانی، اتوبوس‌رانی و یا یاد گرفتن پرواز با هلیکوپتر از جمله ویژگی‌های دیگر نسخه اول بود.

در نسخه های بعدی داستان غنی‌تری در بازی گنجانده شد که بازیکن باید با اتفاقات ناگواری رو به رو می‌شد (مثلا به شخصیت اصلی خیانت شد و سپس او را رها کردند تا بمیرد) که به عنوان انگیزه باعث می‌شد تا بازیکن بخواهد به مرتبه‌های بالاتر سازمان برسد که همیشه در پایان به پیروزی ختم می‌شد.

سبک بازی GTA نوع به‌خصوصی از جهانِ باز است که در آن آزاد هستید تا هر کاری که دلتان می‌خواهد انجام دهید. بازی‌های دیگر سبک جهان باز، گیم پلی خطی دارند که تا حدی محدود به انجام یک سری کارها می‌شوید اما این قضیه در مورد بازی GTA این‌ چنین صدق نمی‌کند. برای انجام هر ماموریت، روابط شما با اشخاص دیگر و انجام ماموریت‌های فرعی، همگی روی ماموریت اصلی تاثیر دارند و می‌توانند آن را تغییر بدهند.

در بازی GTA 3، صداگذاران بیشتری در بازی حضور داشتند و اضافه شدن کانال‌های رادیویی مانند پخش موزیک یا پخش اخبار باعث شد تا شبیه‌ساز رانندگی به واقعیت شباهت بیشتری داشته باشد.

انجام جرم و جنایت در سری بازی های GTA از چشم پلیس دور نمی‌ماند. همانطور که بازیکن در فعالیت‌های جنایی دخیل می‌شود، ممکن است علامت «تحت تعقیب» یا همان «ستاره‌دار شدن» را دریافت کند که حد نهایی آن 5 یا در بعضی نسخه‌ها 6 ستاره است. جرم‌های کوچک مانند زیر کردن عابرین پیاده، یک ستاره برای شما ثبت می‌کند و اگر به پلیس شلیک کنید، تعداد آن بیشتر هم می‌شود.

با افزایش تعداد ستاره ها نیروی پلیسی که دنبال شماست نیز قوی تر می شود، به طوری که با یک ستاره ممکن است دو ماشین پلیس دنبال شما بیوفتد، اما اگر تعداد ستاره‌ها به 5 یا 6 برسد، تانک و هلیکوپتر نیز برای دستگیر کردن شما به میدان خواهند آمد.

تمام کردن بسیاری از ماموریت‌های داخل بازی نیز با ثبت شدن ستاره همراه خواهد بود که نیاز است برای تمام کردن مرحله از دست آنان خلاص شوید. بعضی مواقع با فرار و یا خرج کردن پول در جاهای خاص (مثل رنگ کردن ماشین در تعمیرگاه) می‌تواند شما را از این وضعیت نجات دهد. البته اگر در بازی بمیرید یا دستگیر شوید، پس از چند لحظه جلوی بیمارستان یا پاسگاه ظاهر می‌شوید که عواقب آن از دست دادن مقداری پول، تمام سلاح‌ها و هرچیز اضافه‌ای که همراه داشتید خواهد بود. ویژگی “تحت تعقیب بودن” از جذاب‌ترین عناصر مجموعه بازی های GTA است که در سایر بازی‌های شبیه GTA نیز وجود دارد.

شخصیت های جی تی ای

داستان بازی GTA V

داستان بازی که در سال 2004 آغاز می شود، دارای سه شخصیت به نام های ترور فیلیپس، مایکل تاونلی و برداسنایدر می باشد که هر کدام ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فرد و مختص به خود را دارند. آن ها که برای دزدی از یک شرکت امنیتی دست به کار شده اند، از این قابلیت ها و ویژگی های شگفت انگیز خود، در راستای نیل به موفقیت در ماموریت ها استفاده می کنند.

نقشه تا اواسط کار خوب پیش می‌رود تا زمانی که Trevor ناچار می‌شود یکی از مأمورهای امنیتی را به قتل برساند و که درنتیجه آن آژیرها به صدا درآمده و پلیس وارد ماجرا می‌شود. در این تعقیب و گریز، راننده‌ای که آن‌ها اجیر کرده بودند کشته می‌شود و گروه مجبور می‌شوند تا با پای پیاده پیشروی کنند اما درنتیجه این کار توسط FIB (که همان FBI در دنیای بازی GTA است) غافلگیر می‌شوند. درنهایت Brad و Michael تیر می‌خورند و Trevor که فکر می‌کند آن‌ها مرده‌اند از محل می‌گریزد. داستانی که در اخبار پخش می‌شود این‌گونه بوده که Brad دستگیر شده و به حبس ابد محکوم و Michael توسط گلوله کشته‌ شده است.

اما Michael معامله‌ای با FIB کرده بود که در ازای لو دادن گروهش، بتواند زندگی جدیدی داشته باشد. در نتیجه این معامله جسد برد به‌جای او در قبرستان به خاک سپرده شد. سپس به 9 سال بعد می‌رویم که مایکل با نام جدید Michael De Santa زندگی آرامی دارد. او به جلسات مشاوره دائمی می‌رود و خانواده تشکیل داده است، اما از طرفی از سبک زندگی جدیدش راضی نیست و همواره باید مراقب مأمور FIB به اسم Dave Norton که با او معامله کرده و شخص فاسدی است، باشد.

پس از این صحنه، بازی به چند سال بعد می رود که مایکل یک شخص خانواده داری شده و یک زندگی معمولی دارد. پس از آن شما با شخصیت فرانکلین که در نسخه سن آندرس با یک دوچرخه بازی را شروع می کردید، اینبار با دزدیدن ماشین بازی را شروع می کنید.
بعد ها این سه کاراکتر در اثر ماجرا های جالبی که بر سرشان می آید با هم آشنا می شوند و کار ها و نقشه های خود را برای سرقت و دستبرد زدن به بانک ها و جواهر فروشی ها اینبار بصورت حرفه ای، عملی می کنند و پول کلانی به جیب میزنند.
بازی Gta V دارای مراحل متنوع زیادی است بطوری که شما از خلبانی گرفته تا راندن زیر دریایی، ماشین های مسابقه ای، موتور های آبی، قایق، موتور های سنگین و همه و همه را در حین گذراندن مراحل متنوع بازی تجربه خواهید کرد.
مثلا در مرحله ای از این بازی شما پس از سرقت از بانک با زره های آهنی همراه با اسلحه رگبار در مقابل پلیس ها سبز می شوید و پلیس های زیادی را به قتل می رسانید البته پلیس ها هم کم نمی آورند و با تانک به سراغ شما می آیند و شما باید نهایت دقت را کرده و به طریقی از دستشان فرار کنید.

معرفی جی تی آی 5

GTA 5 یک برداشت نه‌چندان سخت‌گیرانه از مشکلات دنیای مدرن بود و در جهانی عظیم دنبال می‌شد که پر بود از آدم‌هایی که کارهای نه‌چندان خوب می‌کردند. می‌توانستید بانک بزنید، پلیس را با مینی‌گان بکشید، بالگرد بدزدید، مقر یک شبکه اجتماعی را منفجر کنید و با اسنایپر، یک هواپیما را ساقط کنید: این بازی به نظر مثل یک نسخه از GTA می‌رسد که راکستار همواره آرزوی ساختش را داشته. این بازی هرچه در عناوین قبلی دیده بودیم را برداشت و کامل‌ترین پکیج ممکن را ارائه کرد. ضمنا می‌توانستید بازی را به دو صورت سوم‌شخص یا اول‌شخص پیش ببرید.

عکس رمزهای بازی جی تی آی وی [+دانلود نسخه اندروید]

نقد و بررسی جی تی ای 5

بازی جی تی آی 5 با توجه به حواشی بسیاری که به واسطه استقبال بی نظیر مخاطبان از این بازی به عمل آمد بیش از پیش نظر منتقدان این حوزه را به خود جلب کرد. به همین دلیل منتقدان این حوزه با دقت و وسواس بیشتری به بررسی و نقد این بازی پرداختند و با توجه به موفقیت قاطع این بازی پیش بینی  کردند که کمپانی راکاستار در آینده نیز ورژن های بازی جی تی آی 6 و جی تی ای 7 نیز در سطح بسیار بالا و با موفقیت به بازار ارائه خواهد کرد. در واقع کمپانی راک استار با ارائه بازی جی تی ای 5 توانست توانایی ها و قابلیت های متخصصان خود را به دنیا ثابت کند و در واقع با ارائه یک پکیج کامل و موفق توانست موفقیت برنامه ها و بازی هایی که در آینده نیز طراحی و به بازار ارائه می کند را تا حد قابل توجهی تضمین نماید. در ادامه به برخی از نقاط قوت و برتری های این ورژن از بازی جی تی ای از دیدگاه متخصصان و منتقدان این حوزه اشاره خواهیم کرد.

پایان تلخ بازی

شما که با این سه شخصیت ساعت ها سر و کار داشتید و با هر کدام خاطراتی را به وجود آورده اید، سرانجام مجبور می شوید برای خاتمه دادن به مراحل این بازی، با انتخاب خودتان و به وسیله دو شخصیت دیگر، به زندگی یکی از کاراکتر ها پایان دهید!!! پس از اتمام تمام مراحل شما می توانید بصورت آزاد در سطح شهر بچرخید و از بانک ها سرقت کنید، زمین و خانه ها در سطح شهر خریداری کنید و حتی می توانید به سینما رفته و وقت گزرانی کنید یا به بازی کردن دارت یا گولف بپردازید و بر توانایی های کاراکتر خود بیفزایید.

نقاط قوت بازی جی تی ای 5

بازی جی تی آی 5 در مقایسه با ورژن قبلی خود جی تی ای 4 که آن هم به نوبه خود بازی موفق، پر مخاطب و قابل توجهی بود برتری های زیادی دارد که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد و در صورت لزوم توضیح مختصری برای آن ها ارائه خواهیم داد .

  • استفاده از فضای بیشتر برای نمایش قابلیت ها و توانایی های شخصیت های اصلی و در واقع قهرمانان داستان

بازی جی تی ای 4 نیز به نوبه خود از فضای خوب و گسترده ای برخوردار اما در ورژن جدید این بازی یعنی بازی جی تی آیV علاوه بر فضاهای گسترده شهری فضای باز اطراف شهر نیر طراحی و قابل استفاده شده و شخصیت های اصلی یا همان قهرمانان داستان فضای باز بیشتری برای به رخ کشیدن قابلیت های منحصر به فرد خود در اختیار دارند که در افزایش هیجان و جذابیت فضای بازی تاثیر به سزایی دارد.

  • کیفیت گرافیک بسیار بالا در طراحی بازی جی تی ای 5

به کارگیری به روز ترین تکنولوژی و بالاترین کیفیت گرافیک برای طراحی این بازی نیز یکی دیگر از نقاط قوت این ورژن از بازی جی تی ای به شمار می رود. کیفیت بسیار بالای بافت گیاهی فضای سبز اطراف شهر، نواحی کوهستانی، توجه به نور پردازی ها و کوچک ترین جزئیات فضاهای شهری، فضاهای سبز و کوهستانی، استفاده از افکت ها حرفه ای، توجه به تغییرات جوی در خلال اتفاقات بازی و بسیاری موارد دیگر که این ورژن از بازی را به صورت کاملا محسوس در مقایسه با ورژن های قبل و سایر بازی های هم سطح خود در سطح بالاتری طبقه بندی می کند.

کیفیت گرافیک جی تی ای
  • برخورداری از موسیقی حرفه ای و صدا گذاری کاملا تخصصی از یکی دیگر از نقاط قوت این ورژن از بازی محسوب می شود

موسیقی مورد استفاده در این بازی یکی از نقاط قوت این بازی محسوب می شود همچنین در روند صداگذاری این بازی توجه به جزئیات باعث شده مخاطبان کاملا حضور خود در یک فضای شهری زنده با ویژگی ها و صداهای مخصوص چنین فضایی احساس کنند.

  • برخورداری از یک داستان کامل، بی نقص و باور پذیر از دیگر نقاط قوت این بازی محسوب می شود

باور پذیر بودن داستان بازی به دور از هر گونه ابهام و اغراق به همزاد پنداری هر بیشتر مخاطبان کمک می کند.

  • شخصیت پردازی خوب و حرفه ای نیز یکی دیگر از این برتری های این بازی در مقایسه با سایرانواع مشابه به شمار می رود

یکی از ارکان اصلی داستان شخصیت های آن هستند که در صورت شخصیت پردازی حرفه ای تاثیر به سزایی در باور پذیری و موفقیت داستان خواهد داشت.

  • از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این بازی غافل گیر کردن مخاطبان به واسطه غیر قابل پیش بینی بودن پایان بازی است.

انتخاب ها و تصمیم های بازیگران به عنوان شخصیت های اصلی داستان نقش قابل توجهی در پایان داستان خواهد داشت که در جذابیت بازی تاثیر به سزایی خواهد داشت.

نقاط ضعف بازی GTAV 5

نکته بسیار جالب در روند بررسی و نقد از این ورژن از بازی جی تی ای علیرغم حساسیت های بسیار این بود که هیچ یک از منتقدان این حوزه نتوانستند به اشکال فنی و کم و کاستی خاصی در روند طراحی و ساخت این بازی اشاره نمایند و در بسیار موارد حتی زبان به تایید و تحسین از این بازی گشودند و از این بازی به عنوان یکی از برترین و کامل ترین بازی های اپن ورد یا همان جهان آزاد یاد کردند و عرضه این بازی به بازار را نقطه عطفی در روند تحول و پیشرفت بازی های کامپیوتری و موفقیتی چشمگیر برای کمپانی سازه به شمار آوردند.

نحوه رمز زدن در GTA V

دو روش برای وارد کردن رمز های جی تی ای وی برای کامپیوتر وجود دارد. جهت وارد کردن رمز های جی تی ای وی برای کامپیوتر می‌توانید کنسول را با کلید ~ (سمت چپ ۱، بالای Tab) بالا آورید و کد مد نظر را وارد کنید.

توجه داشت باشید که در GTA V هیچ خبری از کد تقلب برای دریافت پول نیست. پس بهتر است خود را برای مدیریت پولی که از روش عادی به دست می‌آورید آماده کنید.

نکته دوم که باید مدنظر قرار دهید این است که به دلایل واضح، این رمزهای جی تی ای وی در بخش آنلاین کار نمی‌کنند. GTA Online سابقه درازی در مشکلاتش با هکرها و متقلبان داشته و آخرین چیزی که بازیکنان نیاز دارند این است که راکستار یک راه رسمی و قانونی برای نابود کردن قوانین بازی مهیا کند.

رمزهای بازی GTA V نسخه کامپیوتر

عملکرد کد (رمز Gta 5)
ترافیک خشنYLTEICZ
نیترو برای همه ماشین هاSPEEDFREAK
همیشه ساعت ۲۱:۰۰OFVIAC
دریافت جان ، زره و پولHESOYAM
پرواز ماشین هاBSXSGGC
هرج و مرج در شهرIOJUFZN
پرش بلندKANGAROO
هوای بارانیALNSFMZO
خود کشیSZCMAWO
از بین بردن همه ماشین هاCPKTNWT
هوای مه آلودCFVFGMJ
ماشین نامرئیXICWMD
خیلی چاقBTCDBCB
نفس بی نهایتCVWKXAM
ماهیچهBUFFMEUP
پر شدن ستاره های پلیسOSRBLHH
دریافت موشکKETMAN
شهر خلوتGHOSTTOWN
تانکAIWPRTON
مهمات بی نهایتFULLCLIP
جان بی نهایتBAGUVIX
تفنگ نوع اولLXGIWYL
تفنگ نوع دومKJKSZPJ
تفنگ نوع سومUZUMYMW
پرش خیلی بلندKANGAROO
سلامتی بی نهایتBAGUVIX
اکسیژن بی نهایتCVWKXAM
چتر نجاتAIYPWZQP
کوله جتROCKETMAN
هرگز دستگیر نمی شویAEZAKMI
پلیسها با چند ستاره دنبالت می کنندBRINGITON
مشت آهنینIAVENJQ
هرگز گرسنه نمی شویAEDUWNV
اغتشاش و بی نظمی شهر را فرا می گیردIOJUFZN
دلقک می شویPRIEBJ
سرعت بازی کند می شودMUNASEF
اسلحه هایت بی نهایت می شودWANRLTW
هرگز با موتور یا دوچرخه زمین نمیخوریOUIQDMW
کاهش ترافیک شهرTHGLOJ
لباس با حالFVTMNBZ
استخدام نیروهای مشخصSJMAHPE
دو تا کامیون حفاری ظاهر می شودBMTPWHR
همه سربازان در استخدام تو می شوندZSOXFSQ
مورد احترام مردم قرار می گیریدOGXSDAG
افزایش میل جنسیEHIBXQS
افزایش طاقت و تحملVKYPQCF
در همه اسلحه ها آرم هیتمن درج می شودNCSGDAG
هلیکوپتر جنگی می گیریOHDUDE
موتور چهار چرخ می گیریAKJJYGLC
کامیون تانکر دار می گیریAMOMHRER
بولدوزر می گیریEEGCYXT
هواپیمای تک نفره می گیریURKQSRK
ماشین هیولاAGBDLCID
اسلحه های حرفه ایPROFESSIONAL SKIT
هوای خیلی صافPLEASANTLYWARM
هوای خیلی گرمTOODAMNHOT
سرعت بازی بیشتر می شودSPEEDITUP
سرعت بازی کند می شودSLOWITDOWN
اتومبیل مسابقه ای توتوتا می گیریVROCKPOKEY
ماشین مرده بریWHERESTHEFUNERAL
ماشین کش آمدهCELEBRITYSTATUS
کامیون آشغالی میگیریTRUEGRIME
غیب شدن سقف ماشین هاWHEELSONLYPLEASE
لمس کردن کاملSTICKLIKEGLUE
خود کشی کردنGOODBYECRUELWORLD
پرواز قایق هاFLYINGFISH
هیکلی می شویBUFFMEUP
همه جا جنایتکارانBLUESUEDESHOES
افراد کانگ خیابان ها را می بندندONLYHOMIESALLOWED
کنترل کردن خیابان ها بوسیله کانگBIFBUZZ
نینجا می شود و شمشیر می گیردNINJATOWN
ماشین ها کندرو می شوندEVERYONEISPOOR
ماشین ها تندرو می شوندEVERYONEISRICH
هواپیمای سیاسی می گیریFLYINGGTOSTUNT
رانندگیت حرفه ای می شودNATURALTALENT
همه ماشین ها نیترژن دار می شوندSPEEDFREAK
اسلحه شماره یکLXGIWYL
اسلحه شماره دوKJKSZPJ
اسلحه شماره سهUZUMYMW
سلامتی جلیقه و پول می گیریHESOYAM
ستاره های پلیس ناپدید می شودASNAEB
هوای آفتابیAFZLLQLL
هوای خیلی آفتابیICIKPYH
تیره کردن هواALNSFMZO
هوای بارانیAUIFRVQS
هوای مه آلودCFVFGMJ
زمان سریع تر می شودYSOHNUL
سرعت نرمال بازیLIYOAAY
مردم وحشی می شوندAJLOJYQY
همه به تو حمله می کنندBAGOWPG
مردم مسلح می شوندFOOOXFT
تانک می گیردAIWPRTON
ماشین مسابقهCQZIJMB
پاترول می گیردJQNTDMH
ماشین مسابقه میتسوبیشیPDNEJOH
ماشین مسابقه تویوتا می گیریVPJTQWV
اتومبیل سیاسیKRIJEBR
مینی لفتراکRZHSUEW
ماشین ها منفجر می شوندCPKTNWT
بالا رفتن سرعت بازیPPGWJHT
مجموعه تفنگ ۱LXGIWYL
مجموعه تفنگ۲KJKSZPJ
مجموعه تفنگ ۳UZUMYMW
کپسول پروازROCKETMAN
چترنجاتAIYPWZQP
سلامتی نامحدودBAGUVIX
دو ستاره شدنOSRBLHH
کم شدن ستارهASNAEB
۶ستاره شدنLJSPQK
اکسیژن نامحدودCVWKXAM
چاق شدنBTCDBCB
لاغر شدنKVGYZQK
بدنسازیJYSDSOD
حداکثر احترامOGXSDAG
جذب دخترEHIBXQS
گانگسترها خیابان را کنترل کنندBIFBUZZ
تانکAIWPRTON
ماشین ویژه۱CQZIJMB
پاترول معمولیJQNTDMH
ماشین oldspeeddemonOLDSPEEDDEMON
ماشین مسابقه۱PDNEJOH
ماشین مسابقه۲VPJTQWV
ماشین نعش کشAQTBCODX
ماشین ویژه۲KRIJEBR
ماشین حمل زبالهUBHYZHQ
ماشین گلفRZHSUEW
جت جنگیJUMPJET
قایقKGGGDKP
هلی کوپتر جنگیOHDUDE
موتور چهار چرخAKJJYGLC
تریلرAMOMHRER
لودرEEGCYXT
جت معمولیURKQSRK
پاترول لاستیگ پهنAGBDLCID
منفجر شدن ماشین هاCPKTNWT
فقط چرخ ماشین ها پیدا باشدXICWMD
تمام ماشین ها صورتی شوندLLQPFBN
تمام ماشین ها مشکی می شوندIOWDLAC
پرواز ماشین هاRIPAZHA
تبدیل شدن به بتمنBEKKNQV
هوای گرمPRIEBJ
شب ابریICIKPYH
هوای صافALNSFMZO
هوای بارانیAUIFRVQS
هوای طوفانیCFVFGMJ
هوای مه آلودCWJXUOC
نیمه شبXJVSNAJ
عصرOFVIAC
حداکثر جاذبه دخترهاHELLOLADIES
اسلحه نا محدودFULLCLIP
کپسول پروازYECGAA
تمام ماشین ها نیتروژن دار می شوندSPEEDFREAK
به جای مردم نینجا باشندNINJATOWN
حد اکثر توانایی در اصلحهPROFESSIONALKILLER
زیاد شدن سرعت بازیSPEEDITUP
حداکثر نیروی عضلهBUFFMEUP
پرواز قایقFLYINGFISH
حد اکثر مهارت ماشینNATURALTALENT
ترافیک کمترGHOSTTOWN
ماشین های جدید وارد خیابان می شوندGUSNHDE
ماشین های قدیمی وارد خیابان می شوندBGKGTJH
پرش بلند با دوچرخهCJPHONEHOME
الیوس ها در همه جا هستندBLUESUEDESHOES
مردم به جان یکدیگر می افتندSTATEOFEMERGEN
همه با اسلحه به شما حمله می کنندBGLUAWML
همه با شلوار کوتاه وارد خیابان می شوندLIFESABEACH
تمامی چراغ های راهنمایی سبز میشنZEIIVG
آب و هوای کولاک دارMGHXYRM
برسی کاملPGGOMOY
حد اکثر احترامWORSHIPME
تغییر چهره به فرد مو گره خوردهBCKKNQV
جنایتکاران و کارگرانMROEMZH
خودروی کشندهJCNRUAD
خودکشی کردنOXCMAWO
ماشین ها به هر طرف می پرندBSXCGGC
تغییر چهره به افراد مهمانیCRAZYTOWN
تغییر چهره به افراد ساحلCIKGCGX
همیشه ساعت ۲۱:۰۰OFVICA
عوامل خونNUNASEF
مربوط به ماشین هاVQIMAHA

رمز های جی تی ای وی برای نسخه PS4 و PS3

عملکردکد
حالت ویژهمثلث، راست، راست، چپ، راست، مربع، دایره، چپ
انفجار بزرگراست، مربع، ضربدر، چپ، R2 ،R1، چپ، راست، راست، L1 ،L1 ،L1
مشت و لگد قویترراست، چپ، ضربدر، مثلث، R1 ، دایره ، دایره ، دایره ، L2
دویدن سریعمثلث، چپ ، راست، راست، L1 L2، مربع
شنا کردن سریعچپ، چپ، L1، راست، راست، R2، چپ، L2، راست
گلوله های آتشینR1 ،L1، مثلث، R1، چپ، R1 R2، چپ، مربع، راست، L1 ،L1
شکست ناپذیری (تنها 5 دقیقه فعال است)راست، ضربدر، راست، چپ، راست، R1، راست، چپ، ضربدر، مثلث
کاهش ستاره های تحت تعقیبR1 ،R1، دایره، R2، راست، چپ، راست، چپ، راست، چپ
افزایش ستاره های تحت تعقیبR1 ،R1 ، دایره، R2، چپ، راست، چپ، راست، چپ، راست
سلامتی و اسلحه کاملدایره،L1، مثلث، R2، ضربدر، مربع، دایره، راست، مربع، L1 ،L1 ،L1
شارژ شدن توانایی‌ هاضربدر، ضربدر، مربع، L1 ،R1، ضربدر، راست، چپ، ضربدر
سقوط آزادR2 ،R1،L2 ، L1، چپ، راست، چپ، راست، R2 ،R1 ،L2 ،L1، چپ ، راست، چپ، راست
حرکت آهستهمربع، R1 ،L2، مثلث، چپ، مربع، L2، راست، ضربدر
حرکت آهستهمثلث، چپ، راست، راست، مربع، R1 ،R2
پرش بلندچپ، چپ، مثلث، مثلث، راست، راست، چپ، راست، مربع، R2 ،R1
چتر نجاتچپ، راست، R2 ،R2 ،R1 ،L2 ،L1، چپ، چپ، راست، L1
مسلح شدنمثلث، R2، چپ، L1، ضربدر، راست، مثلث، پایین، مربع، L1 ،L1 ،L1
تغییر آب و هواR2، ضربدر، L2 ،L2 ،L2 ،L1 ،L1، مربع
کاهش جاذبهچپ، چپ، L1 ،R1 ،L1، راست، چپ، L1، چپ
لغزندگی خودروهامثلث، R1 ،R1، چپ، L1 ،R2 ،L1 ،R1
دوچرخه BMXچپ، چپ، راست، راست، چپ، راست، مربع، دایره، مثلث، R2 ،R1
بالگرددایره، دایره، L1، دایره، دایره، دایره، R1 ،L2 ،L1، مثلث، دایره، مثلث
ماشین گلفدایره، L1، چپ، L2 ،R1، ضربدر، L1 ،R1، دایره، ضربدر
خودرو دو دربR1، دایره، R2، راست، L2 ،L1 ، ضربدر، ضربدر، مربع، R1
هواپیما تمیز کنندهراست، چپ، R1 ،R1 ،R1، چپ، مثلث، مثلث، ضربدر، دایره، L1 ،L1
خودرو لیموزینR2، راست، L2 ، چپ ، چپ ، L1 ، R2 ، دایره ، راست
موتور سیکلت PCJ-600R1، راست، چپ، راست، R2، چپ، راست، مربع، راست، L1 ،L1 ،L2
خودرو دو درب Rapid GTL1 ،R2، دایره، راست، R1 ، L1 ، راست، چپ ، دایره ، R2
موتور سیکلت Sanchez Dirtدایره، ضربدر، L1، دایره، دایره، L1، دایره، L1 ،L1 ،L2 ، R2 ، R1
هواپیما Stunt Planeدایره، راست، L2 ،L1 ، چپ، L1،L1،R1، چپ، چپ، ضربدر، مثلث
کامیون زبالهدایره، R1، دایره، R1، چپ، چپ، L1 ،R1، دایره، راست

کدهای تقلب GTA V نسخه Xbox One و Xbox 360

عملکردکد
انفجار بزرگراست، A ،X، چپ، RT ،RB، چپ، راست، راست، LB ،LB ،LB
مشت و لگد قویترراست، چپ، LT ،B ،B ،B ،RB ،Y ،A
دویدن سریعY، چپ، راست، راست، X ،LB ،LT
شنا کردن سریعچپ، چپ، LB، راست، راست، RT، چپ، LT، راست
گلوله های آتشینRB ،X ،RB ،LB، چپ، RB ،RT، چپ، X، راست، LB ،LB
شکست ناپذیری (تنها 5 دقیقه فعال است)راست، A، راست، چپ، راست، RB، راست، چپ، Y ،A
کاهش ستاره های تحت تعقیبRT ،B ،RB ،RB، راست، چپ، راست، چپ، راست، چپ
افزایش ستاره های تحت تعقیبRT ،B ،RB ،RB، چپ، راست، چپ، راست، چپ، راست
سلامتی و اسلحه کاملB ،X ،A ،RT ،Y ،LB ،B، راست، LB ،LB ،LB ،X
شارژ شدن توانایی‌ هاA ،LB ،RB ،X ،A ،A، راست، چپ، A
سقوط آزادRT ،RB ،LT ،LB، چپ، راست، چپ، راست، RT ،RB ،LT ،LB، چپ، راست، چپ، راست
حرکت آهستهY ،RB ،LT ،X، چپ، LT ، X، راست، A
حرکت آهستهY، چپ، راست، راست، RB ،RT ،X
پرش بلندچپ، چپ، Y ،Y، راست، راست، چپ، راست، RT ،RB ،X
چتر نجاتچپ، راست، RT ،RT ،RB ،LT ،LB، چپ، چپ، راست، LB
مسلح شدنRT ،Y، چپ، A ، LB ، راست، Y، پایین، LB ،LB ، LB ،X
تغییر آب و هواRT ،A ،LB ،LB ،LT ،LT ،LT ،X
کاهش جاذبهچپ، چپ، LB ، RB ،LB، راست، چپ، LB، چپ
لغزندگی خودروهاRB ،RB ،Y، چپ، LB ،RT ،LB ،RB
دوچرخه BMXچپ، چپ، راست، راست، چپ، راست، RT ،RB ،Y ،B ،X
بالگردB ،B ،LB ،B ،B ،B ،LB ،LT ،RB ،Y ،B ،Y
ماشین گلفLB B، چپ ، A ،B ،LB ، RB ،A ،LT ،RB
خودرو دو دربRT ،B ،RB، چپ، RB ،X ،A ، A ،LT ،LB
هواپیما تمیز کنندهراست، چپ، RB ،RB ،RB، چپ، LB ،LB ،B ،A ،Y ،Y
خودرو لیموزینRT، راست، LT، چپ، چپ، B ،LB ،RB، راست
موتور سیکلت PCJ-600RB، راست، چپ، راست، RT، چپ، راست، X، راست، LB ،LB ،LT
خودرو دو درب Rapid GTB ،LB ،RT، راست، RB ،LB، راست، چپ، RT ،B
موتور سیکلت Sanchez DirtB ،A ،LB ، B ،B ،LB ،B ،RB ،RT ،LT ،LB ،LB
هواپیما Stunt PlaneB، راست، LT ،LB، چپ، LB ،LB ،RB، چپ، چپ، Y ،A
کامیون زبالهRB ،B ،RB ،B، چپ، چپ، B ،LB ،RB، راست

قابلیت های اساسی رمز بازی GTA V

  1. سلاح‌ها و تفنگ‌های جذاب
  2. خودروها و وسایل نقلیه کمیاب
  3. رمز پول جی تی ای وی
  4. کاهش و افزایش ستاره‌های تحت تعقیب
  5. و …

دانلود بازی جی تی ای

همیشه یکی از گزینه های پر جستجو در گوگل دانلود رایگان برنامه، بازی، فیلم، موسیقی و فایل های تصویری محبوب و پر طرفدار می باشد، با توجه به میزان بالای جستجوی عبارات مرتبط با بازی جی تی ای و رمزهای مرتبط با آن بسیاری از افراد سود جو تلاش می کنند با استفاده از مطالب بی ارزش و بدون پشتوانه و با سوء استفاده از این کلمات کلیدی بازدید سایت خود را افزایش دهند، از این رو به کاربران توصیه می شود جهت پیش گیری از هر گونه سوء استفاده در انتخاب روش های دانلود بازی جی تی ای و هر گونه اطلاعات مورد نیاز دیگر نهایت دقت و حساسیت را به خرج دهند.

عکس رمزهای بازی جی تی آی وی [+دانلود نسخه اندروید]

کلام پایانی 

با توجه به این که بازی جی تی آی 5 یکی از برترین و به روز ترین بازی هایی است که تا امروز در دنیای بازی های کامپیوتری جهان آزاد ارائه شده است و طراحان و سازندگان آن به کیفیت همه ابعاد این بازی توجه ویژه ای داشته اند، به همه طرفدارن بازی های کامپیوتری توصیه می شود این بازی را امتحان کنند. همچنین با توجه به سوء استفاده های زیادی که در فضای اینترنت صورت می پذیرد توصیه می شود برای دانلود بازی جی تی آی 5 از مسیرهای مطمئن و قانونی اقدام نمایند.

سوالات متداول

بازی جی تی ای 5 در دسته کدام بازی ها قرار دارد؟

باز ی های جهان آزاد

بازی جی تی آی 5 توسط کدام کمپانی طراحی و تولید شده است؟

کمپانی راک استار

شخصیت های اصلی بازی جی تی آی وی چه کسانی هستند؟

مایکل، ترور و فرانکلین

آیا در پایان داستان جی تی ای وی همه کاراکتر ها زنده هستند؟

بستگی به پلیر و انتخاب های شما دارد.

داستان بازی GTA V چند پایان دارد؟

سه پایان

2
دیدگاه‌های نوشته

*
*

    کافه گیم ۱۴۰۱/۱۱/۱۵ پاسخ

    ممنون از این مطلب کاربردی

      moshari ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ پاسخ

      سلام دوست عزیز. ممنون از همراهی شما