بازیزا

همه چیز درباره بازی کلش آف کلنز و معرفی هک ها

دانلود کلش اف کلنز

بازی کلش آف کلنز یکی از موفق ترین و محبوب ترین بازی های مختص گوشی های تلفن همراه است. این بازی که اولین نسخه آن در سال 2012 به بازار عرضه شد به واسطه برخورداری از پشتیبانی و به روز رسانی های دوره ای شرکت سازنده پس از گذشت سال ها همچنان در زمره محبوب ترین ها قرار دارد. این مقاله از بازیزا به معرفی و بررسی کلش اف کلنز اختصاص دارد.

فهرست مطالب

معرفی بازی کلش آف کلنز

بازی کلش اف کلنز یکی از موفق ترین و محبوب ترین بازی های دیجیتال است که به صورت اختصاصی به منظور نصب و اجرا روی تلفن های همراه طراحی و عرضه شده است تا جایی که بسیاری از این بازی به عنوان نقطه عطف بازی های طراحی شده برای گوشی های موبایل یاد می کنند. این بازی یک بازی آنلاین چند نفره است که در سبک استراتژیک طراحی شده و برای طرفداران این سبک از چنان جذابیتی برخوردار است که با گذشت تقریبا 8 سال از زمان معرفی و ارائه  آن به بازار این بازی همچنان در صدر جدول بازی ها موفق مخصوص تلفن های همراه قرار دارد و کمپانی سازنده توانسته با ارائه نسخه جدید کلش اف کلنز به صورت دوره ای همچنان این بازی را در صدر جدول نگه دارد.

بازی کلش اف کلنز برای اولین بار در ماه اگوست سال 2012 توسط کمپانی سوپرسل (super sell) به طور اختصاصی برای نصب و اجرا روی گوشی های ios ساخت شرکت اپل به بازار ارائه شد و پس از استقبال بسیار قابل توجه علاقمندان در اکتبر 2013 نسخه مخصوص گوشی های اندروید را به صورت رسمی به بازار عرضه کرد. این بازی که در مقایسه با بازی های قبلی ساخته شده توسط این کمپانی بسیار خوش درخشید توانست منجر به افزایش قابل توجه سرمایه این شرکت شود تا جایی که توانستد به واسطه این پیشرفت نیمی از سهام کمپانی را به یک شرکت ژاپنی بفروشند.

عکس همه چیز درباره بازی کلش آف کلنز و معرفی هک ها

آشنایی با داستان و فضای بازی کلش اف کلنز

در فضای بازی کلش اف کلنز که معادل فارسی آن جنگ قبایل است گیمرها با عضویت در یک تیم که در این بازی تحت عنوان قبایل شناخته می شوند برای ساخت و گسترش دهکده های خود تلاش می کنند. در هر یک از این دهکده ها ساختمان های مختلفی با کاربری های متفاوت وجود دارند که گیمرها می بایست با کسب امتیاز به صورت دوره ای این ساختمان ها و تجهیزات آن ها را به روز رسانی نمایند. در ادامه مقاله به معرفی و توضیح مختصری در مورد هر یک از این ساختمان ها خواهیم پرداخت. بازیکنان در روند بازی با حمله به سایر قبایل برای به دست آوردن امتیازهای مختلف تلاش می کنند. کسب امتیاز و جمع آوری غنایم مختلف حاصل از حمله به دهکده های سایر قبایل یکی از عمده ترین جذابیت های این بازی به شمار می رود. همچنین در روند بازی گیمرها تلاش می کنند از طریق به انجام رساندن ماموریت های تعیین شده به عنوان جایزه کسب امتیاز نمایند و در سایر مراحل بازی از امتیازات خود استفاده نمایند. در این بازی چهار عنصر بسیار مهم وجود دارد که با هر یک از آن ها بیشتر آشنا خواهیم شد.

عکس همه چیز درباره بازی کلش آف کلنز و معرفی هک ها

عنصر اول: اکسیر معمولی

اکسیر معمولی، ماده بنفش رنگی است که توسط دستگاه‌های سازنده اکسیر درون بازی، تولید می‌شود و با حمله بازیکنان دیگر، به غارت می‌رود. این عنصر نقش بسیار مهمی در پیشرفت نیروهای قلعه بازیکن دارد. شما برای ساخت و یا ارتقای سربازها، ساختمان‌های مربوط به ارتش و ساختمان‌های مربوط به طلا، نیاز به اکسیر معمولی خواهید داشت. در ابتدای بازی دو دستگاه سازنده اکسیر به شما تعلق می‌گیرد که هر کدام به صورت خودکار برای شما اکسیر تولید می‌کنند. این اکسیرها درون مکانی به نام مخزن اکسیر نگهداری می‌شوند. همچنین با حمله به بازیکنان دیگر می‌توانید اکسیر‌های ذخیره و یا تولید شده آنان را نیز به دست بیاورید. شما با ارتقا دادن این دستگاه‌ها و مخزن‌ها، روند تولید و ذخیره سازی اکسیر خودتان را درون بازی افزایش می‌دهید و نکته قابل توجه این است که سربازان شما به وسیله همین اکسیر ساخته می‌شوند.

عنصر دوم: اکسیر سیاه

عنصر دیگری که در این بازی کاربرد دارد، ماده سیاه رنگی است که به آن اکسیر سیاه گفته می‌شود. شما زمانی به این اکسیر دست پیدا می‌کنید که تالار شهر یا همان تاون‌هال اکانت شما به لول هفت رسیده باشد. از این اکسیر برای تمرین نیروهای سیاه استفاده می شود.

عنصر سوم: طلا

سومین عنصری که ما از ابتدای بازی با آن سر و کار داریم، طلا نامیده می‌شود. طلا مثل اکسیر معمولی اهمیت بسیار زیادی دارد. این عنصر به وسیله معادن طلا و همچنین حمله به دیگر بازیکنان به دست می آید و برای ساخت و ارتقا دادن وسایل دفاعی، دیوارها، تالار شهر و سایر موارد دیگر استفاده می شود.

عنصر چهارم: الماس (جم)

الماس سبز یا همان جم، مهم‌ترین و باارزش‌ترین عنصر در این بازی است. شما با استفاده از این عنصر می‌توانید سرعت ارتقا و آموزش نیروها را افزایش دهید و کارگران بیشتری برای ساخت و ساز آزاد کنید. در پایگاه اصلی شما این عنصر معدن ندارد، اما در پایگاه سازنده، دارای یک معدن است. همچنین شما با انجام دادن مأموریت و حذف بعضی موانع در سرزمین خود، می‌توانید این عنصر ارزشمند را به دست می‌آورید

دانلود بازی کلش اف کلنز و آشنایی با ابزارهای بازی

بسیاری از علاقمندان به بازی های مختص گوشی تلاش می کنند تا با استفاده از روش های غیر قانونی این بازی های را دانلود، نصب و اجرا نمایند. با توجه به محبوبیت این بازی جستجو برای دانلود رایگان بازی کلش آف کلنز یکی از پر تعداد ترین جستجوها در حوزه بازی های مخصوص گوشی های تلفن همراه بوده است. با توجه به تعدد افراد سود جو در فضای اینترنت به کلیه علاقمندان و کاربران این بازی ها توصیه می شود به منظور دانلود هر یک از این بازی ها و به ویژه بازی های محبوب که گزینه های جذابی برای سودجویان محسوب می شوند به سایت های معتبر و قانونی مراجعه نمایند و از دنبال کردن عباراتی مانند دانلود بازی کلش اف کلنز هک شده، دانلود کش اف کلنز و هک ها، دانلود رایگان بازی کلش آف کلنز و امثالهم بپرهیزند تا از هر گونه سوء استفاده احتمالی و به خطر افتادن اطلاعات شخصی موجود در موبایل خود جلوگیری کرده باشند. پس از دانلود و نصب کلش اف کلنز کاربران با یک سری آیکن های ثابت مواجه می شوند که در ادامه به معرفی و کاربرد برخی از مهم ترین آن ها اشاره خواهیم کرد.

آشنایی با نوارهای بازی کلش اف کلنز

در این بخش به معرفی نوارهای رنگی طراحی شده روی صفحه اصلی بازی می پردازیم. نوارهای رنگی موجود در صفحه اصلی بازی عبارتند از :

  • نوار زرد: نشان دهنده میزان طلای (GOLD) ذخیره شده توسط کاربر در روند بازی می باشد که می توان از آن به منظور ساخت و ساز و گسترش دادن ساختمان دفاعی و به روز رسانی آن استفاده کرد.
  • نوار بنفش: نشان دهنده میزان اکسیر جادویی(MAGIC Elixir) ذخیره شده توسط کاربران در روند بازی می باشد که می توان از آن به منظور ساخت و ساز ساختمان نظامی و به روز رسانی آن استفاده کرد.
  • نوار سبز: نشان دهنده میزان الماس(GEM) ذخیره شده توسط کاربران در روند بازی می باشد که می توان از آن به منظور افزایش سرعت ساخت و ساز ها و همچنین به منظور تهیه و تامین میزان طلا و اکسیر بنفش مورد نیاز استفاده کرد.
  • نوار آبی: نشان دهنده لول گیمرهای بازی کلش اف کلنز می باشد. لول گیمر ها در در این بازی بر اساس میزان ساعات شرکت در بازی، میزان ساخت وساز ها، تجربه های شخصی و در نهایت تعداد حملات برده محاسبه می شود.

آشنایی با آیکن های بازی کلش اف کلنز

  • آیکن کاپ: در صفحه اصلی بازی نشان دهنده امتیازات گیمرها در لیگ های مختلف می باشد.
  • آیکن فلش: سمت چپ و بالای صفحه اصلی به منظور ایجاد قابلیت ارتباط و چت با سایراعضای گروه می باشد.
  • آیکن حمله (Attack): مشاهده سایر قبایل و گروه های فعال در بازی به منظور حمله، افزایش منابع و کسب امتیاز.
  • آیکن فروشگاه (Shop): این آیکن به منظور خریدف تهیه و تامین ساختمان های اصلی، تجهیزات و الماس مورد نیاز مورد استفاده قرار می گیرد.
  • آیکن چرخ دنده: سمت راست و پایین صفحه اصلی بازی قرار گرفته و به منظور ورود به منوی تنظیمات مورد استفاده قرار می گیرد.
  • آیکن دختر: این آیکن به منظور دسترسی به لیست عملیات های ویژه و جایزه دار طراحی شده است.

آشنایی با ساختمان های بازی کلش اف کلنز 

در این بخش به معرفی ساختمان های تشکیل دهنده هر دهکده در بازی کلش آف کلنز ،کاربرد و میزان اهمیت هر یک از این ساختمان ها خواهیم پرداخت.ساختمان های تشکیل دهنده دهکده های این بازی عبارتند از:

  • ساختمان هال تان یا Town Hall: این ساختمان که اصلی ترین و به عبارتی ساختمان مرکزی هر دهکده محسوب می شود از مهم ترین ساختمان های این بازی است که تصرف آن توسط قبایل مهاجم به منزله تصرف کل دهکده و در نهایت پیروزی قبیله مهاجم محسوب می شود. بنابراین یکی از اصلی ترین اهداف همه قبال در حمله به دیگر قبایل تحت تصرف در آوردن هال تان است از این رو قبایل می بایست با تمام توان از این ساختمان در برابر حملات مهاجمان دفاع کنند.
  • ساختمان منابع یا Resources: اهمیت این ساختمان به واسطه جمع آوری و ذخیره سازی منابع اصلی بازی یعنی طلا و اکسیر در آن می باشد.
  • ساختمان معدن طلا یا Gold Mine: این ساختمان محل استخراج طلا در روند بازی می باشد.
  • ساختمان انبار طلا یا Gold Storage: محل ذخیره سازی طلاهای ستخراج شده و یا غنیمت گرفته شده طی حمله با سایر قبال می باشد.
  • ساختمان انبار ذخیره اکسیر یا Elixir Storage: این ساختمان محل ذخیره سازی اکسیرهای تولید شده توسط گیمرهای گروه در روندبازی می باشد.
  • معدن اکسیر یا Elixir Mine: این جا محل استخراج اکسیرهای موجود و قابل استفاده در روند بازی است.
  • ساختمان اکسیر سیاه Dark Elixir Storage: این ساختمان محل ذخیره سازی اکسیر سیاه استخراج شده در روند بازی می باشد.
  • ساختمان معدن اکسیر سیاه یا Dark Elixir Mine: محل استخراج اکسیر سیاه مورد نیاز در روند بازی می باشد.
  • ساختمان دفاعی یاDefense: این ساختمان محلی برای مقابله در برابر حملات و تهاجم سایر قبایل می باشد.
  • ساختمان ارتش یا Army: این ساختمان که یکی از مهم ترین ساختمان های بازی محسوب می شود محلی است برای تولید و آموزش سربازان و نیروهای دخیل در روند بازی.
  • ساختمان های دکوری یا Decoration: ساختمان های دکوری ساختمان هایی هستند که به منظور زیبا سازی فضای دهکده ها مورد استفاده قرار می گیرند و به هر چه جذاب تر شدن فضای بازی کمک می کنند.

نقاط قوت بازی کلش آف کلنز

بازی کلش آف کلنز یکی از محبوب ترین بازی های موبایل در سال های اخیر بوده است و همانطور که پیش تر نیز اشاره کرد به واسطه پشتیبانی و به روز رسانی های های شرکت سازنده پس از گذشت 8 سال همچنان در زمره بازی های پر مخاطب و محبوب قرار دارد. از جمله نقاط قوت و برتری های این بازی در مقایسه با انواع بازی های مشابه می توان به مواری از قبیل گرافیک بسیار بالا، محیط با طراحی سه بعدی، کنترل آسان ابزارهای بازی، ترکیب رنگی جذاب و زنده اشاره کرد.

یکی دیگر از برتری های منحصر به فرد این بازی در مقایسه با انواع بازی های مشابه سبک استراتژیک این بازی و به تبع آن نیاز به هوش استراتژیک کاربران برای فعالیت و موفقیت در این بازی می باشد. این بازی به سبب تاثیر پذیری روند آن از نتایج تصمیم گیری قبایل دیگر یک بازی پویاست که روند و نتیجه از پیش تعیین شده ای نداشته و همین امر منجر به افزایش میزان جذابیت این بازی شده است.

عکس همه چیز درباره بازی کلش آف کلنز و معرفی هک ها

نقاط ضعف بازی کلش آف کلنز

یکی از نقاط ضعف بارز بازی کلش او کلنز امکان افزایش قابلیت های گیمرها از طریق پرداخت هزینه یا همانPay to Win می باشد.

هک های بازی کلش اف کلنز

در میان همه بازی های محبوب و پر طرفدار همیشه طیف وسیعی از مخاطبان به دنبال هک کردن و دانلود رایگان آن هستند و بازی کلش اف کلنز و هک های آن نیز از این قاعده مستثنی نیست. از این رو بسیار از افراد سودجو به منظور افزایش بازدید سایت خود و یا با دسترسی و سوء استفاده از اطلاعات شخصی افراد با استفاده از عنواین جذابی همچون دانلود رایگان بازی کلش اف کلنز و هک های آن، دانلود بازی کلش آف کلنز با الماس بی نهایت و بسیاری عناوین مشابه دیگر برای دسترسی به اهداف شوم خود اقدام کرده اند. از این رو به کلیه علاقمندان توصیه می شود در انتخاب سایت ها مورد نظر دقت نمایند. 

کلام پایانی

با توجه به جذابیت های ویژه نسخه های مختلف این بازی دانلود کلش آف کلنز از سایت های معتبر و امتحان آن به کلیه علاقمندان بازی های موبایل توصیه می شود، همچنین همان طور که پیشتر نیز توصیه شد از جستجوی عبارات دردسر ساز از قبیل دانلود بازی کلش اف کلنز با الماس بی نهایت، دانلود کلش اف کلنز هک شده و انواع عبارات با مفهوم دانلود رایگان و غیر و قانونی این بازی بپرهیزید.

سوالات متداول

نقطه ضعف بازی کلش آف کلنز چیست؟

قابلیت افزایش قابلیت های گیمرها از طریق چرداخت هزینه یا همان Pay for Win

نقاط مثبت بازی کلش آف کلنز کدامند؟

برخورداری از گرافیک بالا، محیط سه بعدی، کنترل آسان ابزارها و برخورداری از ترکیب رنگی جذاب و زنده

اولین نسخه بازی کلش اف کلنز چه سالی به بازار عرضه شد؟

سال 2012

0
دیدگاه‌های نوشته

*
*