بازیزا

بازی فری فایر مکس[+گیم پلی، آموزش هک و لینک دانلود موبایل اندروید و آیفون]

بازی فری فایر مکس

در مقاله پیش رو به معرفی بازی جذاب و دوست داشتنی فری فایر مکس Garena Free Fire خواهیم پرداخت تا با روند بازی، خریدهای داخل بازی، تنظیمات لازم، مقایسه با بازی های مشابه، سازنده بازی و… آشنا شوید. با بازیزا همراه باشید. 

فهرست مطالب

معرفی بازی فری فایر

بازی Garena Free Fire یک بازی هیجان انگیز و با موضوع بقاء است. این بازی مبارزه بر سر مرگ و زندگیست، که تجربه به سختی  زنده ماندن را برای شما به وجود می آورد. فری فایر 2021 که دارای گرافیک بالا وگیم پلی هیجان انگیزی است، که تا کنون بیش از 500 میلیون بار در فروشگاه گوگل پلی نصب و دانلود شده است. 

در بدو ورود به بازی گارنا فری فایر  خود را در کنار 49 بازیکن دیگر خواهید دید که جمعاً 50 نفر می شوید و با چتر نجات در یک جزیره دور افتاده فرود می آیید. هدف همه ی این افراد زنده ماندن حتی به قیمت از بین بردن دیگران است. برنده بازی کسی است که آخرین نفری باشد که در جزیره زنده می ماند.

داستان بازی

در داستان فری فایر، همه بازیکن‌ها سوار یک هواپیمای جنگی می‌شوند و بر فراز آسمان به پرواز در می‌آیند. هواپیما همیشه از یک مسیر مشخص عبور می‌کند تا به آخرین ایستگاه هوایی برسد. شما می‌توانید در طول مسیر تا قبل از رسیدن به آخرین نقطه حرکت، در هر یک از قسمت‌های خاکی با چتر نجات فرود بیایید.

اگر روی گزینه فرود کلیک نکردید، به صورت خودکار در آخرین نقطه هوایی با یک فرود هیجان‌انگیز مواجه هستید تا با قدم گذاشتن در جزیره، وارد مراحل بازی شوید. اولین کاری که باید بعد از ورود به جزیره انجام دهید، پیداکردن اسلحه و مهمات است. شما برای ورود به هیچ یک از قسمت های نقشه بازی محدودیتی ندارید و می‌توانید آزادانه با تمرکز و پیاده‌کردن یک استراتژی، کم‌تر در معرض خطر قرار بگیرید.

هر چقدر بازی ادامه پیدا کند، جزیره کوچک و کوچک تر می شود و این یعنی شانس رویارو شدن کسانی که در جزیره فرود آمده اند نیز بیشتر خواهد شد. بازیکنان می توانند، بعد از کشتن هر بازیکن از  سلاح و تجهیزات او استفاده کنند. امکان تشکیل گروه های 4 نفره نیز در بازی وجود دارد؛ شما می توانید 3 تن از دوستان را با خود همراه کنید تا شانس پیروزی تان در مبارزه و اول شدن افزایش پیدا کند. اعضای گروه شما حتی می‌توانند به صورت اتفاقی انتخاب شوند. در این حالت هر گروهی که بتواند تا آخر بازی زنده بماند برنده است.

آتش به اختیار یکی از زیباترین، محبوب ترین و جالب ترین بازیهای اکشن و بقا برای دستگاه های اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده در آپدیت جدید  این بازی 50 بازیکن در یک جزیره دور افتاده حضور دارند و در این میان تنها یک برنده وجود خواهد داشت و این عدد ممکن است در بروزرسانی های بعدی افزایش داشته باشد! برنده ی میدان کسی خواهد بود که بتواند از ایده های کشنده دیگر بازیکنان و موانع جان سالم به در ببرد! در Garena Free Fir که به صورت اچ دی و گرافیک بالا و جزئیات زیاد طراحی شده است، بازیکنان توانایی گشت و گذار آزادانه را دارند و می توانند همانند یک انسان واقعی انواع کارهای مختلف را انجام دهند!

اقلیم ها و محیط های متنوع نیز یکی از ویژگی های جذاب این بازی برای کاربران است. شما می توانید برای جا به جایی خود در جزیره از وسیله های نقلیه استفاده کنید و به طور آزادانه در هر مکان از جزیره گشت و گذار کنید.

چند توصیه کلیدی در بازی

با نصب وسایل جانبی همچون دوربین با قابلیت زوم 8 برابر روی تفنگ تک تیراندازتان نیز می‌توانید از راه دور به حساب دیگران برسید! هر سلاحی در این بازی یک سری وسایل جانبی دارد، که عملکرد آن را بهتر می‌کنند و در جاهای مختلف بازی پنهان شده اند که می بایست پیدایشان کنید. شما باید قسمت‌های مختلف جزیزه، اتاق‌ها و هر جا را که به فکرتان می‌رسد، برای پیداکردن تفنگ و مهمات زیرورو کنیbazi

اگر مهمات کافی پیدا نکردید، دست به دامن هواپیما شوید. بعد از آسمان‌گردی در سرزمین فری فایر، سعی کنید اسلحه و مهمات جمع‌آوری ‌کنید. شما می‌توانید در هر نقطه‌، از نقشه که به چشم می‌بینید، دنبال سلاح بگردید. با پیداکردن مهمات و به کارگیری آن‌ها، مراحل بازی را یک‌به‌یک پشت سر بگذارید تا در نهایت برنده این نبرد باشید. در حقیقت بدون اسلحه زنده ماندنتان غیرممکن است.

قسمت های مختلفی در نقشه های بازی، غنی تر هستند و سلاح های زیادی در آن ها وجود دارد، سعی کنید، استراتژی مناسب خودتان را در بازی پیدا کنید.

سعی کنید همیشه از یک تاکتیک جنگی مناسب استفاده کنید؛ در مواقع لازم دشمنان تان را تعقیب کنید؛ در جاهای مختلف سنگر بگیرید یا حتی زمانی که سوار ماشین هستید، برای دشمنان تان رجز بخوانید! انتخاب با شماست که از کدام تاکتیک جنگی استفاده کنید. در بازی فری فایر شما میتوانید با استفاده از پول بازی (جم) شخصیت، تفنگ، لباس و غیره را خریداری کنید. 

هنگام هدف‌گیری دشمنانی که فاصله دوری از شما دارند، بهتر است از تفنگ‌های دوربین‌دار (قابلیت زوم چند برابری) استفاده کنید. همچنین اگر در یک نقطه پرخطر گرفتار شدید، ابتدا پشت درخت یا سرپناهی مخفی شوید، تا با آمادگی لازم دشمن را از پا در بیاورید. هر زمان مورد هدف قرار گرفتید، وسط صفحه بازی فری فایر، ناحیه‌ای که از آن در معرض اصابت تیر قرار گرفته‌اید، برای شما مشخص خواهد شد.

free fire

تاریخچه بازی فری فایر

بازی فری فایر یکی از افتخارآمیزترین بازی‌های پلتفرم موبایلی است که در مدتی کم از زمان انتشار، موفق به کسب جوایز ارزنده‌ای شده است. با انتشار این بازی، فری فایر با استقبال چشم‌گیری روبه‌رو شد؛ طوری که بعد از گذشت حدود یک سال (2018) از انتشار جهانی این بازی، گیم پلی Free Fire از میان بیشترین تعداد دانلود بازی‌ها، جایگاه چهارم جهان (اندروید و ای او اس) را از آن خود کرد.

چندی بعد، در حالی که تنها یک سال از تولید این بازی می‌گذشت، فری فایر با بیش از 7.5 میلیون نصب فعال روی نسخه اندروید، یکی از پرطرفدارترین بازی‌‌های موبایلی شناخته شد و توانست جایزه Best Popular Vote Game  گوگل پلی را تصاحب کند. این شروعی برای موفقیت‌های Garena Free Fire بود و توانست در سال 2019 مجدد برنده عنوان «بهترین اپلیکیشن‌های سال» گوگل پلی را به‌دست آورد.

ماه نوامبر سال 2019 گیم پلی فری فایر توانست بیش از یک میلیارد دلار فروش در سرتاسر دنیا داشته باشد. مه سال 2020 این بازی با بیش از 80 میلیون کاربر فعال روزانه، رکورد جهانی زده است. این بازی یکی از پردرآمدترین بازی‌های موبایلی محسوب می‌شود که همچنان در حال تاخت‌وتاز است و هیچ‌چیز جلودار آن نیست.

خریدها در بازی فری فایر

در قسمت فروشگاه آیتم های زیادی وجود دارند که می‌توانید بخرید، اما اگر کمی صبور باشید، سازندگان تخفیف ها و رویدادهای مختلفی را برای آیتم های بازی قرار می‌دهند، که می‌توانید با قیمت مناسب‌تر آن ها را خریداری کنید.

 سیستم پرداخت درون برنامه‌ای فری فایر این قابلیت را فراهم کرده تا بازیکن با خرید جم یا الماس از امکانات موجود در بازی نهایت استفاده را ببرد. گفتنی است اگر دست به خرج‌تان خوب باشد، می‌توانید اسلحه، مهمات و تجهیزات کارآمدی تهیه کنید.

همچنین به‌تناسب سلیقه ی هر بازیکن، قابلیت شخصی‌سازی آیتم‌های مختلف بازی امکان‌پذیر است. در بخش شخصی‌سازی، می‌توانید با پرداخت جم یا الماس، لباس‌های زیبا و منحصربه‌فرد با امکانات و ویژگی‌های مختلف بخرید.

سعی کنید در ابتدا با یک نام مناسب وارد بازی شوید، اگر خواستید اسمتان را عوض کنید، باید از جم (الماس) که در درون بازی وجود دارد استفاده کنید، این الماس ها کمیاب هستند و خیلی راحت بدست نمی آیند.

حداقل های لازم برای بازی فری فایر

  • شما باید بازی را به صورت اینترنتی و آنلاین اجرا کنید.
  • حداقل باید سیستم تان 1 گیگابایت فضای ذخیره سازی داشته باشد.
  • اندروید مورد نیاز سیستم تان حداقل یاید از 4.1 به بالا باشد. 
  • هیچ نسخه مود و هک شده ای برای این بازی موجود نیست.

مقایسه دیگر بازی ها با فری فایر

فری فایر از نظر فرود چتربازهایش گرفته تا روند بازی به پابجی موبایل و کالاف دیوتی موبایل شباهت زیادی دارد؛ البته این شباهت دلیل بر تکراری یا عملکرد بد بازی فری فایر نیست، بلکه در این ژانر با اتفاقات غیرمنتظره‌ای همراه می‌شوید.

فورتنایت، پابجی موبایل، کالاف دیوتی موبایل و فری فایر بازی بتل رویال محبوب و مطرح اندروید هستند، که سه مورد اول برای اجرای بدون مشکل، نیاز به گوشی قوی و با قدرت سخت افزاری بالا دارند، اما بازی فری فایر اندروید بر خلاف 3 بازی دیگر برروی گوشی های متوسط نیز بدون مشکل اجرا می شود و افراد دارنده گوشی های متوسط نیز قادرند این بازی زیبا را به بهینه ترین شکل ممکن تجربه کنند و از داشتن یک بازی بتل رویال بقا فوق العاده لذت ببرند.

اگر گرافیک این بازی را با گیم‌های کالاف دیوتی و پابجی موبایل منصفانه مقایسه کنید، متوجه می‌شوید فری فایر گرافیک بی‌عیب‌ و نقص بازی‌های گفته شده را ندارد. البته باید گفت، این حرف به معنای گرافیک پایین این بازی نیست، اتفاقاً سازنده فری فایر با اختصاص‌دادن یک موتور گرافیکی یونیتی، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی، از این بازی را در اختیار کاربرانش قرار داده است. در این بازی، حتی ریزترین جزئیات بازی با ظاهر دقیق به تصویر کشیده شده است.

طبق گزارشات کاربران، مصرف سخت افزار و اینترنت در گارنا فری فایر نسبت به پابجی موبایل بسیار کمتر است و بهینه سازی این بازی نسبت به سایر بازی های سبک بتل رویال بهتر است.

شباهت این بازی به پابجی موبایل و کالاف دیوتی از چشم کسی دور نمانده، ولی با این حال گارنا فری فایر، از اولویت‌های اصلی برای بازی گیمرها، به حساب می‌آید. در این بازی امکانات و البته چالش‌های متنوعی وجود دارد، که بدون‌شک می‌تواند برای همه گیمرها جذاب و  اعتیادآور باشد.

برخلاف پابجی که ۱۰۰ بازیکن در بازی وجود دارند، در فری فایر فقط ۵۰ بازیکن برای نبرد وارد جزیره میشوند و معمولا بازی تا پانزده دقیقه به طول می انجامد .

شخصیت های این بازی

نام بعضی از شخصیت‌های این بازی الوک، اندرو، شیرو، کلی، ماکسیم، کلا، پالوما، موکو، جوزف، لارا، شانی، میگوئل، سوجی، هانتر، لوکوتا، یوتا، ساپجت و… است.

این بازی همچنین امکان نبردهای گروهی و تک نفره را هم دارد. فری فایر از هیجان‌انگیزترین بازی‌های گروهی به حساب می‌آید. هر زمان که خواستید، می‌توانید دوستان خود را به نبرد دعوت کنید. باید گفت این بازی به صورت آنلاین هم قابل اجراست، پس فرقی نمی‌کند هم گروهی شما کجا باشد، در هر صورت دسترسی به بازی برایش محدودیتی ندارد.

ظرفیت هر تیم، حداکثر 4 نفر است، که با برقرای ارتباط با دوستان‌تان با دیگر شرکت‌کنندگان به نبرد می‌روید. در آخر پیروزی از آن تیمی است که تیم حریف را از بین ببرد. گفتنی است در طول هر جنگ با استفاده از پیام متنی و صوتی می‌توانید با هم گروهی خود ارتباط برقرار کنید.

ویژگی های هر شخصیت

Andrew: پایین آمدن ۲ درصدی میزان کاهش ماندگاری جلیقه

Ford: کاهش ۴ درصدی آسیب وارده در بخش‌های خارج از منطقه امن

Kelly: افزایش یک درصدی سرعت دویدن شخصیت شما

Kla: افزایش آسیب حملات با دست خالی و بدون سلاح به میزان ۱۰۰٪

Nikita: افزایش سرعت تعویض خشاب سلاح‌های خودکار (Submachine) به میزان ۴٪

Maxim: دو درصد افزایش سرعت در استفاده از جعبه کمک‌های اولیه و خوردن غذا

Misha: افزایش سرعت رانندگی به میزان ۲٪

Olivia: افزایش ۶ درصدی انرژی بازیکنانی که پس از تیر خوردن زنده می‌کنید.

عکس بازی فری فایر مکس[+گیم پلی، آموزش هک و لینک دانلود موبایل اندروید و آیفون]

ویژگی های بازی فری فایر

  • گیم پلی سریع و روان
  • بازی آنلاین به همراه میلیون ها کاربر
  • گرافیک و صداگزاری عالی
  • وجود انواع نقشه های بازی
  • وجود انواع اسلحه های جنگی
  • جست و جو در دنیای بزرگ بازی برای پیدا کردن سلاح ها و دیگر آیتم ها
  • بازی در برابر 50 بازیکن و تبدیل شدن به آخرین مرد ایستاده در میدان نبرد
  • بازی در انواع و اقسام مکان ها و محیط های متنوع با جزئیات زیاد
  • ایجاد استراتژیک و سبک اختصاصی خود با کارهای مختلف
  • بازی اینترنتی است و برای ورود به اتصال اینترنت نیاز است
  • بازی هک نمی شود و مود ندارد
  • بازی در یک گیم جهان باز
  • سازگار با انواع گوشی و تبلت ها
  • امکان بازی کردن به صورت تیمی با دوستان خود
  • داشتن کنترل های لمسی عالی و روان
  • استفاده از انواع وسیله نقلیه در جزیره مانند ماشین، موتور و غیره
  • گفت و گوی صوتی و نوشتاری در عین بازی

گیم پلی بازی فری فایر مکس

جلوه های تصویری بازی

افکت‌های نوری، جزییات مختلف و… به بهترین شکل طراحی شده است. به لطف موتورگرافیکی، کاربر یک بازی روان را تجربه خواهد کرد. علاوه‌بر این فری فایر به خوبی از پس بازسازی جنگل‌ها، سلاح‌ها، فضاهای مختلف بازی و مهم‌تر از همه شخصیت‌پردازی انیمیشنی این بازی برآمده، تا این کمپانی شاهد رضایت بازیکنان خود باشد.

نرخ بالای فریم بازی موجب شده فری فایر روی همه گوشی‌ها و حتی تبلت‌هایی، که صفحه نمایش بزرگ دارند، بدون کوچک‌ترین افت کیفیت اجرا شود. طیف رنگ‌ها به درستی در گیم دیده می‌شوند و استفاده از رنگ‌های شاد به جذابیت بازی اضافه کرده است؛ با این حال از سال 2017 که این بازی شگفت‌انگیز طراحی و منتشر شد، طی آپدیت‌های متعدد گرافیک بازی نسبت به نسخه‌های قبلی بهتروبهتر شده است.

موسیقی بازی

موسیقی تاثیر فوق‌العاده زیادی روی عملکرد بازیکن دارد، مثلا کاربر هنگام قرارگیری در یک موقعیت پرخطر با شنیدن صدای تیر، تجهیزات جنگی و موسیقی بازی، سراپای وجودش را هیجان فرا می‌گیرد و برای از بین بردن دشمن به خون آن‌ها تشنه می‌شود.

اگر طرفدار پروپاقرص بازی‌های بتل رویال، ترس، بقا و اکشن باشید، بدون تردید صدای تیراندازی یکی از گوش‌نوازترین صداهایی است که به آن علاقه دارید. این بازی مثل دیگر گیم‌های موفق اکشن، در حوزه ی صداگذاری و موسیقی موفق عمل کرده و نظر مثبت کاربران فری فایر را نسبت به این موضوع جلب کرده است.

صدای شخصیت‌ها، سلاح‌ها، تیراندازی، حرکت‌کردن بازیکنان، برداشتن اسلحه و همه ی جزئیاتی که به صداگذاری وابسته باشد، به حالت کاملا طبیعی در این بازی شنیده می‌شود. این کمپانی برای پخش موسیقی و صداگذاری با گروه‌های ماهر و حرفه‌ای همکاری کرده تا بتواند امتیاز این بخش را هم از آن خودش کند.

تنوع اسلحه ها در بازی

از بهترین اسلحه‌های روز دنیا که در بازی فایر دیده می‌شود، می‌توان به اسلحه Kar98k، اسلحه Scar، اسلحه M82B، اسلحه AWM، اسلحه MP40، اسلحه GARLING، اسلحه MP5، اسلحه VSS، اسلحه Thompson، اسلحه CG15 و… اشاره کرد. هر یک از این اسلحه‌ها یا مهمات قابلیت‌ها و ویژگی‌های متفاوتی دارند. اگر بتوانید به درستی از آن‌ها استفاده کنید، شانس پیروزی خود را بالا خواهید برد.

به نکات زیر توجه کنید

بازی Free Fire نیازمند توجه، واکنش‌های سریع و تفکر لحظه‌ای است و راهنمای ما به شما در تمامی این موارد یاری خواهد رساند:

تجهیزات و سلاح قدیمی خود را دور بریزید

وقتی شما تجهیزات جدیدی برای اسلحه خود پیدا کنید، فلش رو به بالای قرار گرفته در کنار آن نشان دهنده بالاتر بودن سطحش نسبت به تجهیزات فعلی شما است. بازی به صورت خودکار تجهیزات جدید را بر روی سلاحتان قرار خواهد داد، هر چند تجهیزات قدیمی شما همچنان در کوله پشتی باقی مانده که می‌تواند سریعا باعث پر شدن کوله پشتیتان شود. توجه کنید که سریعا پس از گرفتن تجهیزات جدید، تجهیزات قبلی خود را بیرون انداخته تا از کمبود جا در کوله پشتی خود جلوگیری کنید.

پناه گرفته و میان سنگرها جابجا شوید

هیچ موقع در یک محیط باز نباشید، خصوصا اگر اطراف شما ساختمان وجود دارد. ایستادن در یک محیط باز شما را به هدف آسانی بدل کرده که گیمرهای دیگر می‌توانند از جهات مختلف و نامشخص به آن آسیب برسانند. در محیط‌های باز دویده و پشت اشیاء مختلف سنگر بگیرید. همچنین می‌توانید برای جلوگیری از شناسایی شدن به صورت نشسته حرکت کرده یا کاملا سینه‌خیز جلو بروید. توجه کنید! اگر بازیکنان شما را شناسایی کرده‌اند از انجام این عمل خودداری نموده، زیرا آسیب رساندن به شما در این حالت‌ها راحت‌تر است.

هیچ وقت پس از روبرو شدن با یک بازیکن دیگر در یک مکان ثابت نمانید. برای جلوگیری از آسیب دیدن یاد بگیرید تا در محیط جابجا شده و دائما شلیک کنید. برای تبدیل شدن به یکی از بهترین بازیکنان در Free Fire این یکی از هنرهایی است که باید در آن مهارت پیدا کنید.

هر مهماتی که پیدا کردید را در کوله پشتی خود حفظ کنید

هر نوع سلاح از مهمات خاصی استفاده می‌کند. شما احتمالا دارید با خود فکر می‌کنید: آیا لازم است مهمات سلاح‌هایی که ندارم را نگه دارم؟ تصمیم نهایی با شماست، اما توصیه ما این است که مهمات خود را نگه دارید. دلیل این توصیه ما این است که به هنگام جابجایی در محیط، شما همیشه سلاح‌های جدیدی پیدا می‌کنید. پس اگر تجهیزات جدیدی یافتید که نوع اسلحه و تیر شما را تغییر می‌دهند، با داشتن مهمات آن می‌توانید سریعا از اسلحه جدید خود استفاده کنید. هیچ چیز ناراحت‌کننده تر از آن نبوده که سلاح جدید و قویتری پیدا کنید، اما سریعا متوجه شوید که مهمات مورد نیاز برای استفاده از آن را ندارید.

در مناطق کاملا خلوت فرود بیایید

مهم ترین تصمیم شما مکان فرود آمدن تان باشد. همیشه سعی کنید در جایی خلوت و کم جمعیت فرود بیایید. اینطوری نه تنها شما مدت زمان بیشتری زنده مانده، بلکه موقعیت آن را داشته تا لوت و تجهیزات بهتری پیدا کرده و با آمادگی بیشتر وارد نبرد شوید.

حواستان به نقشه کوچک تصویر باشد

نقشه‌ کوچک بازی نه تنها برای جهت‌یابی خوب بوده بلکه راه خوبی برای شناسایی خطرات در محیط است. اگر شخص ناشناسی شما را مورد حمله قرار داده، نگاهی سریع به نقشه کوچک داشته باشید. فلش قرمزی در نقشه پدیدار خواهد شد که مکان تیر شلیک شده از آن را به شما نشان می‌دهد. نقشه کوچک می‌تواند برای یافتن دیگر بازیکنان یا فرار کردن از آن‌ها مفید باشد.

حواستان به جعبه‌های پشتیبانی که از آسمان فرود می‌آیند باشد

همانند سایر عناوین سبک بتل رویال، گاها هواپیماهایی از آسمان رد شده که جعبه‌های پشتیبانی برای بازیکنان می‌اندازند. می‌توان مکان این جعبه‌ها را با توجه به منورهای پدیدار شده در محیط شناسایی کرد. گوش‌ها و چشمان خود را برای دیدن این جعبه‌ها باز کنید. اگر می‌توانید جعبه‌ای را در حال سقوط ببینید، سریعا به سمت آن حرکت نمایید. جعبه‌های پشتیبانی شامل تجهیزات و سلاح‌های مختلفی هستند که در صورت رسیدن به آن‌ها، می‌توانید آنان را مال خود کنید. هرچند مواظب باشید زیرا سایر بازیکنان نیز به سمت این جعبه‌ها خواهند آمد.

قبل از مبارزه تمامی لوازم حیاتی مورد نیاز را بگیرید

قبل از وارد شدن به مبارزات بهتر است لوازم و تجهیزات کافی جمع‌آوری کنید. از دید ما این یعنی داشتن چند جعبه کمک‌های اولیه، دو سلاح اصلی همراه با یک پیستول و محافظ سر و بدن. با داشتن لوازم و تجهیزات کافی شانس شما برای پیروزی در یک نبرد بسیار بالا خواهد رفت. اگر هنگامی که هنوز تجهیزاتتان کامل نیست با یک بازیکن دیگر روبرو شدید، شاید بهترین گزینه بسته به موقعیتتان فرار کردن از دست آن بازیکن باشد.

ویژگی های آپدیت جدید بازی Free Fire

  • شروع فصل هفتم Clash Squad Season 7
  • رتبه بندی Grandmaster Rank هم اینک در Clash Squad موجود است.
  • حیوانات Pet Rumble هم اینک در دسترس هستند.
  • اضافه شدن سلاح جدید UZI
  • متعادل سازی شخصیت های پالوما – کلو و لورا
  • بروزرسانی قسمت آموزش
  • بروزرسانی Bumper Cars – Boxing Ring- Airship 1v1

آموزش هک بازی فری فایر

اولین و ساده ترین راه، برای هک بازی های موبایل، نصب نسخه های هک شده ی بازی‌هاست. این راه فقط در سیستم عامل اندروید، قابل اجرا  است. این نوع هک هم خود دارای دو نوع مختلف است. در اولین نوع پس از نصب با مقادیر زیادی اعتبار داخل بازی مواجه می‌شوید. اما در نوع دوم در اولین نگاه بازی با نسخه‌های معمولی فرقی ندارد و شما می توانید هر زمان که می‌خواهید از خرید های درون برنامه ای به رایگان استفاده کنید، که در حال حاضر نسخه ی هک شده ی بازی فری فایر موجود نمی باشد.

دومین نوع هک بازی‌ها، انتقال سیو آنهاست. در این راه که فقط برای سیستم عامل آی او اس قابل استفاده است، فایل سیو بازی‌ها را دانلود کرده، سپس آن را با نسخه اصلی جایگزین می کنیم. برای این کار باید با استفاده از یکی از نرم افزار های دسترسی به فایل های سیستمی مانند: i file , i tools, یا i fun box فایل های دانلود شده را با سیو اصلی تعویض کنید. 

 راه سوم که برای هر دو سیستم عامل اندروید و آی او اس در دسترس هست، استفاده از نرم افزار های رایگان کننده خرید های درون برنامه ای ‌است. نمونه های این نرم افزار ها برای سیستم عامل آی او اس local IAP store و IAP Free و برای سیستم عامل اندروید Game CIH، Game Guardian، Game Killer است.

اما فرض کنیم که می خواهیم تعداد تیرهای خود در یک بازی را افزایش دهیم. برای این گونه هک ها در سیستم عامل آی او اس میتوانیم از برنامه هایی مانند game gem یا game player استفاده کنیم.

عکس بازی فری فایر مکس[+گیم پلی، آموزش هک و لینک دانلود موبایل اندروید و آیفون]
عکس بازی فری فایر مکس[+گیم پلی، آموزش هک و لینک دانلود موبایل اندروید و آیفون]

نصب بازی

راهنمای نصب و اجرای بازی:

1- ابتدا بازی و فایل دیتا را دانلود کنید
2- فایل APK را نصب کنید
3- فایل Data را از حالت فشرده خارج کنید
4- پوشه com.dts.freefireth را در مسیر Android/obb کپی کنید.
5- حال می توانید بازی را اجرا کنید.

کلام آخر

در نهایت اگر شما از علاقمندان به بازی های اکشن هستید، بدون شک بازی فری فایر مکس توانسته با طراحی فوق العاده و گیم پلی اعتیاد آور نظر اکثر کاربران اندرویدی را از سراسر جهان به خود جلب کند، و تجربه ای خاص و متفاوت را برای شما به وجود بیاورد.

0
دیدگاه‌های نوشته

*
*