بازیزا

بازی کلش رویال[+آموزش هک و لینک دانلود موبایل اندروید و آیفون]

بازی کلش رویال

استودیو مشهور سوپرسل با هدف تغییر سبک تصمیم گرفت تا به یکی دیگر از ژانرهای محبوب در بین بازی های موبایلی روی آورد و بازی کلش رویال را ساخت. سوپر سل (Supercell) بعد از ساخت بازی های معروف Boom Beach  و کلش آف کلنز اقدام به ساخت و ارائه بازی کلش رویال کرد که سیستم گیم پلی منحصر به فردی دارد.

به گفته این استودیو در ساخت این بازی هیچ یک از دست اندر کاران بازی کلش آف کلنز دستی ندارند و تیم جداگانه ای به توسعه و ساخت این بازی پرداخته است. در این مقاله از بازیزا قصد داریم توضیحاتی را در مورد گیم پلی و محیط بازی کلش رویال (Clash Royale) ارائه دهیم، پس اگر طرفدار این بازی محبوب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

فهرست مطالب

بازی کلش رویال CLASH ROYALE چیست؟

بازی کلش رویال یک بازی استراتژی هم زمان است که با دو سبک MOBA و CCG تلفیق شده است. این بازی چند نفره کارتی از نظر سبک فرق چندانی با دیگر ساخته های سوپرسل ندارد. حتی با نگاه دقیق به المان های مختلف این بازی می توان رد پای کلش اف کلنز را نیز در آن دید. منظور از بازی های کارتی، بازی هایی هستند که در آن گیمرها تعدادی کارت در اختیار دارند و با پیشرفت در بازی می توانند کارت های بیشتری به دست آورند و یا کارت های قبلی خود را ارتقا دهند.

کلش رویال در ابتدا به صورت محدود بر روی سیستم عامل ios و فقط در کشورهای نیوزلند، کانادا، استرالیا و هنگ کنک منتشر شد، اما در حال حاضر به صورت کامل به روی هر دو پلتفرم اندروید و ios در سراسر دنیا عرضه شده است.

گیم پلی بازی Clash Royale چگونه است؟

در بازی کلش رویال در هر مبارزه 8 کارت در اختیار گیمر قرار می گیرد و باید با استفاده از آن ها به پیروزی دست پیدا کند. برخی از این کارت ها برای حمله کردن مناسبند و برخی دیگر برای کارهای دفاعی مورد استفاده قرار می گیرند. به طور کلی سه نوع کارت در بازی کلش رویال وجود دارد:

  1. معمولی (Common)
  2. افسانه ای (Epic)
  3. کمیاب (Rare)

در ابتدای بازی همه کارت ها در دسترس بازیکن نیستند و باید به مرور کارت های بیشتری را آزاد کند.

عکس بازی کلش رویال[+آموزش هک و لینک دانلود موبایل اندروید و آیفون]

آشنایی با محیط بازی کلش رویال

کلش رویال هم مانند کلش اف کلنز یک بازی آنلاین است که برای انجام باید حتما اینترنت گوشی خود را فعال کنید. پس از مرحله آموزشی بازی که نسبتا کامل و مفید است و تمام نکات مهم بازی را آموزش می دهد، گیمر می تواند مستقیما وارد جنگ شود و شروع به کسب افتخارات کند. برخلاف بازی کلش آف کلنز که یک بازی وقت گیر است، این بازی گیم پلی سریعی دارد و برای مبارزه با رقبای خود هیچ گونه محدودیتی نخواهد داشت.

در حال حاضر در بازی دو ساختمان اصلی وجود دارد که یک قلعه و دو برج محافظ دارد. هدف اصلی بازی حمله به دشمن در مدت 3 دقیقه است تا دشمن نتواند قلعه شما را تخریب کند و در عوض گیمر می تواند قلعه دشمن را نابود سازد. گیمر باید برای تخریب قلعه و مقابله با نیروهایی که توسط دشمن ظاهر می شوند، دست به کار شده و نیروهایی احضار کند، که این احضار با مصرف اکسیر انجام می گیرد. اگر زمان مسابقه به پایان برسد و دو طرف امتیاز برابر داشته باشند، به زمان مبارزه اضافه خواهد شد و یا حالتی به وجود می آید که هر گیمری زودتر ساختمانی از حریف را تخریب کند مبارزه را خواهد برد.

برای بالا بردن سطح ساختمان ها شما باید کارت های خود را ارتقا دهید و یا کارت هایی را در کلن خود هدیه کنید تا لول شاه شما افزایش یابد و با کسب امتیاز لازم، ساختمان و لول شاه ارتقا یابند.

شاه روی قلعه قرار داد و به یک توپ مجهز است و تا زمانی که به قلعه حمله نشود و برج ها تخریب نشده باشند حرکتی انجام نخواهد داد. توپی که شاه در اختیار دارد، برای حمله به نیروهای زمینی و هوایی است و تا محدوده 8 خانه را پوشش می دهد.

دو برج در سمت راست و چپ جهت دفاع از قلعه وجود دارد و تا زمانی که برج ها از بین نروند دشمن، نیروهای خود را تنها در نیمه زمین به سمت خود قرار می دهد و حق قرار دادن آن در نیمه شما را ندارد. این دو برج هم به زمین هم به هوا می تواند حمله کند و در صورتی که بخواهید برجی را سریع نابود کنید می توانید از غول ها در نبرد استفاده کنید.

گیمر با از بین بردن هر برج، یک تاج جایزه می گیرد که در نهایت گیمری که تاج بیشتری داشته باشد برنده مسابقه خواهد بود. اگر بتوانید برج اصلی را از همان ابتدا نابود کنید هر سه تاج را تصاحب می کنید و برنده مبارزه خواهید شد.

استفاده درست از کارت ها رمز پیروزی در مبارزه است. باید در زمان درست از کارت مناسب استفاده کنید. بهتر است همیشه به فکر حمله به برج های دشمن نباشید و گاهی هم از کارت های دفاعی استفاده کنید.

در گوشه هر کارت یک عدد نوشته شده که نشان دهنده میزان اکسیر لازم برای استفاده از آن کارت است. در هر مبارزه گیمر یک نوار اکسیر دارد که ظرفیت آن 10 می باشد. با هر بار استفاده از یک کارت مقداری از این کارت خالی می شود، که در طول مبارزه می توان آن را دوباره پر کرد. در صفحه بازی، بازیکن 4 کارت را می تواند مشاهده کند و با استفاده از هر کارت یک کارت دیگر جایگزین می شود.

بخش های اصلی بازی کلش

در محیط بازی 5 بخش اصلی وجود دارد که با لمس آیکون های زیر صفحه می توانید به این 5 بخش اصلی وارد شوید.

  1. صفحه اصلی که بتل (Battle) نام دارد مربوط به مبارزات و شروع یک دوئل می باشد. با انتخاب این گزینه می توانید وارد یک نبرد شوید.
  2. در سمت چپ منوی زیرین صفحه، یک آیکون با نماد صندوقچه وجود دارد. این بخش در واقع فروشگاه (Shop) است که از طریق این بخش می توانید با صرف طلا نسبت به خرید کارت های مختلف، صندوقچه ها، جم یا حتی خود طلا بپردازید. نکته جالب در مورد کارت هایی که در این بخش با پرداخت طلا قابل خرید هستند، این است که در بازه های زمانی مشخصی آپدیت شده و تغییر می کنند.
  3. در بخش بعدی که کارت ها (Cashs) نام دارد، که لیستی از کارت های مختلف را در دسترس گیمر قرار می دهد. این بخش برای تنظیم عرشه نبرد یا بتل دک (Battle Deck) نیز می باشد. با این کارت ها می توانید در دوئل های کش رویال شرکت کنید. در مرحله اول بازی گیمر می تواند 3 عرشه مختلف را با کارت های مورد نظر خود بسازد و از طریق منو Cards می توانند کارت های خود را آپدیت کنند.
  4. بخش اجتماعی (Clash Royale) مربوط به تنظیمات کلن (Clan)، ساختن کلن و دعوت از دوستان می باشد. برای استفاده از قابلیت های بخش کلن باید حتما به سطح یا لول خاصی برسید که خیلی زود در بازی Clash Royaie به آن سطح دست پیدا خواهید کرد.
  5. بخش پنجم نیز با عنوان Tournaments ارائه شده که مربوط به تورنمنت های مختلف بازی کلش رویال می شود. برای دستیابی به این بخش جذاب باید به لول 8 برسید.
عکس بازی کلش رویال[+آموزش هک و لینک دانلود موبایل اندروید و آیفون]

استراتژی های کلش رویال برای رسیدن به پیروزی

بازیکنان تازه وارد لول پایین دارند و تعداد کارت های آن ها محدود است. برای همین توجه به موارد زیر به گیمر تازه وارد کمک می کند تا نتیجه نبرد را تغییر دهد.

استفاده هوشمندانه از کارت ها

همان طور که در بالا گفته شد، استفاده از کارت منوط از دست دادن اکسیر است و اگر به اندازه کافی اکسیر نداشته باشید نمی توانید از کارت ها استفاده کنید. پس بدون فکر کارت های خود را خرج نکنید. کارت های معمولی معمولا قدرت پایین تری دارند، اما برای استفاده از آن ها به اکسیر کمتری هم نیاز دارید. بنابراین سعی کنید در دسته کارت های خود چند کارت معمولی نیز داشته باشید، تا در زمانی که نوار اکسیرتان نصف یا کمتر است و نمی توانید از کارت های قدرتمند استفاده کنید، حداقل در برابر دشمن بی دفاع نباشید.

به موقع دفاع و حمله کنید

اگر دشمن شما را تحت فشار قرار داد یا یکی از برج های خود را از دست دادید، بدون نگرانی و ترس ادامه دهید. اگر کارت ها را بشناسید و عملکردشان را بدانید، می توانید در مقابل حملات دشمن به خوبی ایستادگی کنید.

برای مثال اگر حریف با کارت “جاینت” به شما حمله کرد، شما می توانید با ” اسکلتون آرمی” دفاع کنید. یا برای مقابله با کارت “باربارینز” می توانید از “مینیون” استفاده کنید. همچنین ترکیب کردن کارت ها در زمان حمله، یکی از استراتژی های موثر می باشد، که شاهد عملکرد بهتر نیروهای خود خواهید بود. برای مثال به عنوان پشتیبان کارت “جاینت” می توانید از کارت “آرچر” کمک بگیرید.

ارتقا کارت های پر استفاده

یکی از راه های موفقیت در بازی کلش رویال، ارتقا دادن هوشمندانه کارت هاست. با ارتقا کارت ها قدرت آن ها نیز افزایش می یابد. اما توجه داشته باشید از آن جایی که برای ارتقا کارت ها نیازمند خرج کردن طلا هستید، پس کارت های پر استفاده را ارتقا دهید. در ضمن اگر به کارتی نیاز ندارید آن را آپدیت نکنید و در عوض با دادن به هم گروهی خود سکه بیشتری بگیرید.

در شروع بازی ابتدا اکسیر را پر کنید

زمان شروع بازی نیمی از اکسیر خالی است و به همین دلیل نمی توانید از بسیاری کارت ها استفاده کنید. با صبر ابتدا نوار را پر کنید و بعد از کارت های مناسب استفاده کنید. این کار باعث می شود تا حرکات حریف را هم مورد ارزیابی قرار دهید و بهترین تصمیم را بگیرید. همچنین در شروع، استفاده از کارتی مثل؛ “آرچر” که 3 اکسیر نیاز دارد، بهتر از استفاده از “پرینس” است که 5 اکسیر مصرف می کند.

یک دقیقه پایانی

مهم ترین تایم بازی یک دقیقه پایانی است، زیرا سرعت حمله (اتک) در بازی بالاتر می رود و شما می توانید قهرمانان تهاجمی تری را وارد بازی کنید، در مقابل سرعت برای دشمن هم بالا می رود و اگر نتوانید درست حمله کنید در دفاع غافلگیر خواهید شد.

از برج مادر دفاع کنید

برجی که در وسط قرار دارد به نوعی حکم تاون هال کلش اف کلنز را دارد و اگر رقیب آن را تسخیر کند، تقریبا کارتان تمام شده، این برج قدرت دفاعی زیادی دارد، اما سعی کنید از آن غافل نشوید.

بعضی از نیروها را پشت برج ها ی خود قرار دهید

با رها کردن نیروها در زمین مبارزه آن ها نیمه زمین خودتان را طی می کنند و سپس از روی پل ها وارد زمین حریف می شوند. به دلیل سرعت پایین این نیروها با قرار دادن عقب تر، زمان بیشتری طول می کشد تا به برج های دشمن برسند و شما فرصت پر کردن اکسیر را دارید.

برای استفاده از دو کارت در زمانی که اکسیر کم دارید، می توانید نیروی اول را پشت برج های خودتان رها کنید تا مجدد نوار اکسیرتان پر شود و قبل از رسیدن نیرو به پل ها، دومی را هم رها کنید.

با صدا بازی کنید

بازی دارای صداگذاری فوق العاده ای است و به دلیل نشانه های صوتی زیادی که در بازی وجود دارد دارای اهمیت می باشد. صدا گذاری بازی به شما در رسیدن به پیروزی کمک کننده است.

بی وقفه بازی نکنید

درست است که برای کسب مهارت در بازی نیاز به تمرین دارید، اما بی وقفه بازی کردن موجب می شود که نتیجه  منفی بگیرید. پس هر چند دقیقه از بازی فاصله بگیرید.

استفاده از گوبلین ها، غارتگران وحشی

از گوربلین ها و سایر قهرمانان سریع بازی برای مپ فارمینگ و تخریب وسیع نقشه دشمن استفاده کنید.

تی وی رویال را تماشا کنید

در بخشی از بازی کش رویال، مسابقات سایر بازیکن ها قرار دارد که به تی وی رویال معروف است. بهترین مسابقات در سطح بالا که بین بازیکنان حرفه ای انجام گرفته به صورت رایگان قابل مشاهد است. با دیدن این مسابقات طرز استفاده درست از کارت هایتان را یاد می گیرید. همچنین استراتژی هایی که این بازیکنان استفاده کردند به شما کمک می کند تا عملکرد بهتری داشته باشید.

عکس بازی کلش رویال[+آموزش هک و لینک دانلود موبایل اندروید و آیفون]

حمله به کدام برج اولویت دارد؟

حمله به برج های مراقبت دشمن و برجی که سطح سلامت پایین تری دارد، تا نابود کردن آن برایتان آسان تر باشد بهترین گزینه است. حمله متناوب به برج های چپ و راست به جز هدر رفتن کارت ها و اکسیر، معمولا دستاورد دیگری برایتان نخواهد داشت. البته این نکته را هم در نظر داشته باشید که دشمن هم به دنبال نابودی برج ضعیف تر شماست پس از دفاع کردن نیز غافل نشوید.

بعد از پیروزی چه اتفاقی می افتد؟

هر بار که برنده می شوید در کنار کسب تروفی که موجب ارتقا سطح گیمر می شود، صندوق هایی نیز به برنده تعلق می گیرد، که با باز شدن آن کارت های جدید به دست می آید. تروفی باعث می شود در آرناهای بالاتر مبارزه کنید و با بالا رفتن از هر آرنا، کارت های جدیدی باز می شود. این کارت ها را، با خرید آن ها از بازارچه و یا در صورت داشتن شانس در داخل صندوق هایی که باز کرده اید بیابید.

باز کردن صندوق دو حالت دارد:

  1. حالت اول باید منتظر باشید تا زمان باز شدن صندوق ها تمام شود که به کیفیت و سطح صندوق بستگی دارد. هر چه صندوق سطح بالاتری داشته باشد نیاز به زمان بیشتری برای باز شدن می خواهد.
  2. حالت دوم استفاده از جم است تا در همان لحظه با مصرف جم صندوق را باز نمایید.

با پیروزی در هر مبارزه یک صندوق دریافت می کنید و برای نگهداری 4 صندوق جا دارید و اگر از این تعداد بیشتر صندوق دریافت کنید، در مسابقه بعدی جایزه نمی گیرید. صندوق ها به این شکل دسته بندی می شوند:

  • صندوق چوبی
  • صندوق نقره ای
  • صندوق تاج دار
  • صندوق طلایی
  • صندوق جادویی
  • صندوق سوپر جادویی

اچیومنت ها

11 اچیومنت در بازی کلش رویال وجود دارد که با کسب آن ها امتیازاتی برای ارتقا لول شاه داده می شود. برای به دست آوردن هر یک از این اچیومنت ها باید اقدامات زیر را انجام دهید:

  • اچیومنت اول _ به یک کلن بپیوندید: با رفتن به صفحه کلن ها و انتخاب یک کلن، به آن ملحق شوید تا 10 امتیاز و 100 جم کسب کنید.
  • اچیومنت دوم _ به اعضای کلن 25 کارت هدیه بدهید: با رفتن به کلن و دادن کارت به عنوان هدیه به کسانی که نیاز دارند، 5 امتیاز تجربه و 3 جم به دست آورید.
  • اچیومنت سوم _ به اعضای کلن 500 کارت هدیه بدهید: با هدیه 500 کارت 10 امتیاز تجربه و 5 جم خواهید داشت.
  • اچیومنت چهارم _ به اعضای کلن 2500 کارت هدیه بدهید: با این کار 20 امتیاز تجربه و 10 جم به دست آورید.
  • اچیومنت پنجم _ به آرنای لول 2 برسید: با مبارزه و کسب 400 تروفی به آنای 2 برسید و 5 امتیاز تجربه و 3 جم خواهید داشت.
  • اچیومنت ششم _ به آرنای لول 4 برسید: با مبارزه و کسب 1100 تروفی می توانید به آرنای 4 برسید و 20 امتیاز تجربه و 5 جم داشته باشید.
  • اچیومنت هفتم _ به آرنای لول 6 برسید: با مبارزه و کسب 1700 تروفی به آرنای 6 رسیده و 20 امتیاز تجربه و 10 جم به دست آورید.
  • اچیومنت هشتم _ 20 کارت جمع کنید: با این کار 5 امتیاز تجربه و 3 جم به دست بیاورید.
  • اچیومنت نهم _ 30 کارت جمع کنید: با این کار 10 امتیاز تجربه و 5 جم به دست آورید.
  • اچیومنت دهم _ 40 کارت جمع کنید: با این کار 20 امتیاز تجربه و 10 جم خواهید داشت.
  • اچیومنت یازدهم _ یک مسابقه را در منوی TV Royale که آخرین منو به شکل تاج است، تماشا کنید و با این کار 5 امتیاز تجربه و 5 جم به دست آورید.

هم سطح سازی دک در بازی

سیستم هم سطح سازی دک در بازی کلش رویال کمی پیچیده است، شما به عنوان بازیکن ممکن است برایتان سخت باشد تا کارت های حماسی را که نادر می باشند را ارتقا دهید. در ابتدای بازی Clash Royale یعنی سطح های پایین تر بازی شما نیاز به کارت های زیادی برای ارتقا نخواهید داشت، اما با افزایش سطح کارت های شما، نیازمند تعداد بیشتری از کارت ها خواهید بود. البته این را بگویم که شما از جعبه های سطح های بالاتر تعداد بیشتری کارت می گیرید.

عضویت در یک قبیله در بازی کلش

یکی دیگر از چیز هایی که در بازی کلش رویال وجود دارد، اما به طور کامل اختیاری می باشد، پیوستن به یک قبیله می باشد. این دستاورد کلش رویال درست مانند کلش آف کلنز می باشد. این عنصر شگفت انگیز اجتماعی برای بسیاری از بازیکن ها راضی کننده می باشد. در این قبیله ها پنجاه بازیکن می توانند برای اهدای کارت به یکدیگر عضو شوند. شما می توانید از سایر بازیکن های کلش رویال در داخل این سایت ها در خواست کارت کنید.

البته این گونه نیست که شما فقط در خواست کارت کنید، چون جعبه ها به شما از هر نوع کارتی می دهند ممکن است که نخواهید سطح همه این کارت ها را بالا ببرید، برای همین می توانید به کسانی که در خواست این کارت ها را در قبیله شما می کنند کمک کنید و از این کارت ها هدیه بدهید.

با بالا رفتن سطح قبیله شما می توانید صندوق هایی را که از طریق نبردهای همه بازیکن ها در قبیله کلش رویال به دست می آید را باز کنید، این موضوع باعث می شود که شما پول بیشتری به دست آورید، زیرا زمانی که شما به کسی کارت هدیه می کنید خود بازی به شما طلا می دهد.

سیستم رتبه بندی در Clash Royal

رتبه کلی شما در بازی مقابل حریفان براساس تعداد غنائم یا همان کاپ های شما می باشد. برنده شدن در نبردهای کلش رویال باعث می شود که شما تعدادی از این غنائم را به دست بیاورید،توجه داشته باشید که، اگر در بازی نیز دچار باخت شوید تعدادی از این کاپ ها را از دست خواهید داد.

وقتی که شما بتوانید در چند جنگ پیروز شوید به سطح های بالاتری خواهید رفت که در آن سطح ها نه تنها زمینه بازی متفاوت است، بلکه شما کارت های جدیدتری را خواهید دید، البته اگر در آن سطح ها موفقیت آمیز عمل نکنید، سیستم رتبه بندی کلش رویال شما را به سطح قبلی باز خواهد گرداند.

به هر حال سیستم رتبه بندی کلش رویال در بین بازی های موبایل فوق العاده می باشد، زمانی که شما به کارت های بیشتر و متنوع تری برسید بازی برای شما پیچیده تر خواهد شد. همین پیچیده شدن باعث می شود که شما استراتژی های بیشتری را یاد بگیرید و لذت بیشتری را در حین بازی ببرید.

سیستم رایگان کلش رویال

شما از زمانی که داخل بازی شوید در اطراف صفحه، تایمرهای زیادی را خواهید دید که ممکن است برای شما کمی آزار دهنده باشد، تایمرهایی برای نمایش دادن زمان باز شدن جعبه ها در داخل صفحه اصلی و حتی در داخل بازی تایمر زمان نبرد را خواهید دید.

اما نکته جالبی که در مورد بازی کلش رویال وجود دارد، رایگان بودن آن می باشد. شما می توانید هر چند ساعت از شبانه روز که خواستید این بازی را به صورت رایگان بدون هیچ مانعی انجام دهید. البته اگر خواستید بیش از حد بازی کنید بهتر است که از لنزهای به خصوصی برای بازی کردن استفاده کنید تا چشمانتان ضعیف نشود.

باز کردن جعبه ها

در مورد جای ذخیره جعبه ها بهتر است که آن ها را باز کنید تا جعبه های جدیدتری به شما داده شود، زیرا اگر پر باشند بازی به شما جعبه جدیدی نخواهد داد. یک کار دیگر برای این که کارت ها را از طریق جعبه ها به دست آورید این است که در نبرد های Hearthstone شرکت کنید، منظور از نبرد همان ماموریت می باشد، تا جایزه های آن را نیز دریافت کنید. شما ممکن است که همه جعبه ها را در طول روز باز کنید، اما هنوز به شرکت در نبردها ادامه دهید این موضوع برای بالا بردن سطح شما می باشد.

نبرد دو به دو در کلش رویال

یکی دیگر از مزیت های کلش رویال نبردهای دو به دو می باشند که شما می توانید با شرکت در آن ها غنائم جنگی به دست آورید. البته این مزیت از اولین روز انتشار کلش رویال وجود نداشت و به مرور زمان با به روز رسانی های جدید به روی کلش رویال اضافه شد.

آموزش هک بازی کلش رویال

بازی های آنلاین و چند نفره کمپانی سوپرسل از سیستم امنیتی قوی برخوردار هستند، به همین دلیل هک کردن آن ها کار دشواری است. نرم افزارهای و نسخه های زیادی از هک کلش رویال ارائه شده است، اما اکثر آن ها ناکارآمد می باشند. در صورتی که گیمر در بازی تقلب کند از طرف کمپانی استفاده از آی دی منع خواهد شد.

  1. ابتدا برنامه Game Guardian را که مخصوص گوشی های اندروید است، دانلود کنید.
  2. با زدن دکمه Start صفحه برنامه کوچک می شود و آیکون برنامه به صورت کمرنگ در وسط صفحه گوشی نمایش داده می شود.
  3. بعد از آن وارد بازی می شوید و به قسمت ساخت کلن بروید. با زدن آیکون بازی کلش رویال و گزینه Known را انتخاب کنید.
  4. در کادر Value شده عدد 1000 را بنویسید و گزینه ؟؟؟ را بزنید و از بین گزینه های نمایش داده شده گزینه Dword را انتخاب کرده و Search را بزنید.
  5. لیستی از اعداد 1000 نمایش داده می شود، همه را انتخاب کنید و علامت سه خط را بزنید.
  6. حالا گزینه Edit Selected را بزنید.
  7. در کادر مشخص شده عدد 0 را نوشته و گزینه Yes را بزنید.
  8. اعداد 1000 در لیست به عدد 0 تغییر کرد. حالا آیکون سه خط را دوباره بزنید.
  9. از بین گزینه ها Save Selected را بزنید.
  10. حالا علامت ضربدر بالای برنامه را بزنید و از آن خارج شوید.
  11. با کمال تعجب می بینید که برای ساخت کلن به جای 1000 سکه باید 0 سکه بپردازید.
  12. اطلاعات کلن را وارد کرده و گزینه Create را بزنید.

روش ایمن هک clash royale در سرور اصلی

با وجودی که گفتیم هک این بازی در سرور اصلی وجود ندارد، اما اگر از دست دادن اکانت برای گیمر اهمیتی نداشته باشد و بخواهد در بازی سریع پیشرفت کند، می تواند با دانلود از گوگل این کار را انجام دهد.

در صورتی که نمی خواهید اکانت خود را از دست دهید، می توانید یک اکانت جدید ایجاد کنید و از یکی از اکانت ها برای کمک کردن به اکانت دیگر استفاده کنیدف تا سرعت پیشرفت شما در این بازی زیاد شود. برای به دست اوردن طلای بی نهایت می توانید از لینک منبع استفاده کنید، که هک بازی در سرور اصلی قرار داده شده است.

لینک دانلود

نسخه اندروید و آیفون بازی کلش رویال به صورت کاملا رایگان در گوگل پلی و قابل دسترسی و دانلود می باشد. سایت بازیزا برای آسایش شما کاربران گرامی و به ارمغان آوردن لذت انجام این بازی در گوشی تلفن همراه، لینک دانلود نسخه اندروید و ایفون clash royale را به صورت کاملا رایگان برای شما قرار داده است.

عکس بازی کلش رویال[+آموزش هک و لینک دانلود موبایل اندروید و آیفون]
عکس بازی کلش رویال[+آموزش هک و لینک دانلود موبایل اندروید و آیفون]

کلام آخر

بازی Clash Royale یکی از بازی های دفاع از برج می باشد که چند سال بعد از بازی کلش آف کلنز توسط کمپانی سوپرسل منتشر شد. این بازی آنلاین است و باید هنگام بازی اینترنت گوشی همراه خود را فعال کنید.

سوالات متداول

بازی کلش رویال توسط کدام شرکت ارائه شده است؟

کمپانی معروف سوپرسل که قبلا بازی کلش آف کلنز را هم ساخته است، بازی کلش رویال را به صورت متفاوت ارائه کرده است.

هدف اصلی بازی Clash Royal چیست و مدت زمانی بازی چقدر است؟

هدف اصلی بازی حمله به دشمن در مدت 3 دقیقه است، تا نتواند به قلعه و برج شما حمله کند.

باز کردن صندوق ها در بازی به چند روش انجام می گیرد؟

به دو روش می توانید صندوق ها را در بازی کلش رویال باز کنید. اول این که منتظر باشید تا زمان باز شدن صندوق ها برسد. روش دوم استفاده از جم می باشد.

آیا بازی کلش رویال با بازی کلش آف کلنز شباهت دارد؟

با وجودی که هر دو بازی توسط یک شرکت ساخته شده است، اما این دو بازی کاملا با هم متفاوت می باشد.

0
دیدگاه‌های نوشته

*
*